Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Snakket med en venninne av Magnhild i går kveld

- og det står bare bra til med henne og lille Erik... :tommel:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra Magnhild i går kveld..

Hun fikk først i går komme seg opp av sengen :o

men bare på korte turer..

Blodtrykket er fortsatt høyt, selv med medisin :trøste:

Hun skriver at dagene går sakte på sykehuset.

Erik vil ikke spise, bare sove...

Så de blir nok noen dager til, men hun gleder seg voldsomt

til å komme hjem - og til å oppdatere her på KG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tror nok du er vel hjemme med Erik før Andreas vil se dagens lys... :wink:

Men en trilletur eller to før jul må vi nå få til...

For ikke å snakke om cafebesøk... :lol:

Takk for sms i går kveld... :kysse:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har Magnhild fått brannkopper, og er isolert på rommet sitt på KK... :o

Det går bra med henne og Erik, sånn ellers. Melken har begynt å komme og Erik spiser villig. Han har fremdeles litt gulsott. Blodtrykket til Magnhild er på vei nedover.

Hun håper å få komme ut i morgen. Så DA blir det nok en oppdatering her tenker jeg.

Big Sis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

De plagene, de plagene...

Det var ikke meningen at det skulle gå slik...

Men du er vel lykkelig uansett, kan jeg tenke meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:trøste: Stakkars Magnhild... :trøste:

Nå håper jeg plagene dine snart tar slutt...

Men Erik blir jo solstrålen din da... :hjerte:

Sammen med din kjære... :wink:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal visst ikke være lett for Magnhild...Så kjedelig med brennkopper atpåtil..men godt å høre at blodtrykk er på vei ned. Nå må du bli frisk igjen så du får kommet hjem og nyte mamma- rollen!! :lol:

Tenker masse på deg!!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:HERREGUD som dere har vært aktive da!!

Men nå er jeg her, men bare forn oen timer. HAr fått permisjon i fem timer for å dra hjem og være med mannen litt og spise litt middag. Rett og slett bare komme meg ut av sykehuset. UTROLIG kjedelig å være isolert på et lite rom helt alene i hele verden. Og når jormødre og barnepleiere kommer inn så er det på med hansker og frakk. Jeg blir sprø!

Men TUSEN TAKK for hilsener! Det var kjempekoselig å lese gjennom de 6!!! sidene siden jeg ble lagt inn!!

Oppdatering;

Erik sliter med gulsot. Han ligger nå i kuvøse med lysbehandling og skal gjøre det i et døgn regner vi med. Han spiser fint og masse og legger på seg som han skal, men det er noe med at jeg har en annen blodtype enn han og derfor så slåss han mot antistoffene og blir derfor ikke bedre. Håper virkelig at det blir bedre snart! Vil så gjerne få han hjem!!

Og så TAKK til BIG SIS!!

Du har vært flink!!!

Mange klemmer fra

mamman til Erik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Gleder meg til du er hjemme for godt med lille Erik...

Eller blir du der til jeg kommer...?

Det er lov å håpe... :ler:

Det var vel egoistisk...

Skjønner deg så inderlig vel at du er lei og vil hjem...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig for deg å få litt fri fra sykehuset da. Du har jo vært der en stund. Du er nå forferdelig uheldig òg da. Brennkopper....uff.. :trøste: Jeg håper dere begge blir fort friske...krysser fingrene for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

Prøver febrilsk å oppdatere meg her inne nå, men det tar utrolig lang tid!!! 11 dager er jo faktisk litt da!! :roll:

Men nå er vi i alle fall hjemme alle sammen. Det er bare så deilig, men også ganske skummelt... Det var så godt å ha barnepleiere og jordmødre rundt oss på sykehuset. Men nåer vi liksom helt alene og har ansvaret for et lite menneske! Sprø tanke det der!!

Uansett; Erik er mye bedre av gulsoten etter at han fikk lysbehandling. Men det blir mye blodprøver og kontroller de neste månedene. Men vi overlever vel det tenker jeg. Jeg for min del har det veldig bra. Går på veldig kraftig antibiotikakur om dagen pga brennkoppene som jeg fikk på sykehuset. Vet ikke om jeg fortalte om de, men jeg ble i alle fall isolert på rommet pga smittefaren. DET var kjedelig!! Men nå ser det ut til at såret gror fint og at brennkoppene blir drept, så da er det bare blodtrykket igjen. Håper virkelig at det går ned det også.

Skal sette meg ned å skrive fødselsrapport, selv om dere vet det meste etter at big sis har vært inne og oppdatert dere. Det skjedde ikke så mye mer enn venting egentlig... :(

Men nå får vi snart besøk av tante (big sis) og oldemor! Det skal bli kos, men nå har vi bestemt oss for å sove, så det blir vel lite selskap av lillegutt tenker jeg...

Prates folkens!

Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Velkommen hjem igjen... :blomst_opp:

I morgen er det min tur å tilbringe tid på KK...

Vi får ta besøket når jeg er ferdig...

Gleder meg sånn til å se Erik... :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en flott lørdag Magnhild..

Å det var noen nydelige bilder jeg så av Erik gutten

på sm.. *smelt*

:hjerter:

Lørdagsklem fra Jinx :kyss:

Pst.. Du har husket C's første :herremann: farsdag imorgen nå da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Joda Jinx, har husket farsdagen, men vi har ikke penger til noe særlig så jeg baker en kake jeg. Hadde tenkt å kjøpe fin pakke fra Erik, men det får bli en annen gang. (De flår oss for penger til parkering på KK!!!)

Ellers så er jeg litt trist om dagen. Barselgaven fra mannen er borte. Finner den ikke igjen. Tror nok den forsvant på sykehuset. Ingen av oss kan huske å ha sett den siden torsdagen på sykehuset. :cry: Det er jo bare kjempetrist!!! Håper den dukker opp igjen.

Her hjemme går dagene fort. Men jeg storkoser meg masse. Tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg faktisk er mamma, jeg er bare en tante som også har melk... :roll: Ok, litt teit, men jeg er så vant til å være tante at det å bli mamma ikke helt har gått opp for meg...

Ellers så har masse av vannet i kroppen forsvunnet. Hadde gått ned 215 kg før jeg forlot KK. Jeg veide meg morgenen før dryppet og før jeg dro hjem på onsdag så veide jeg meg på samme vekt. Det var muinus 15 kg!!! Herregud så deilig!! Føler meg mye bedre nå ja!! :enig:

Og nå venter jeg bare på at Mayamor skal bli ferdig hun også. Selv om det ser ut til å ta sin tid dette her!! Synes fryktelig synd på henne. Men det går nok bra tenker jeg!!

Jeg for min del har nesten glemt hvor tungt og slitsomt det var å gå gravid. Synes det er utrolig rart å se på min søster og tenke at det er utrolig lenge siden jeg hadde mage. Men det er jo ikke det da!! :roll: :-? Det er bare så mye som har skjedd at det føles utrolig lenge siden!

Jaja, nå hadde jeg tenkt å skrive fødselsrapport. Dere har jo fått med dere det meste, så det er jo egentlig ikke nødvendig, men jeg tror jeg vil gjøre det like vel. Bare for å ha det her i boken...

Dere får ha en riktig fin helg alle sammen!!!

*Mange klemmer*

Magnhild :bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...