Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Konserten var kjempebra og Erik sov fra vi dro hjemmefra og til vi kom hjem igjen etterpå. Han er et lite murmeldyr ja! Og jeg klager ikke. Han har begynt å sove mange timer om natten. 8-10 timer er godt for mor. :hoppe:

Men på lørdag ble vi syke hele gjengen. Mannen kom seg ikke på konserten han skulle synge på og jeg kom meg ikke på julebord og festing jeg skulle på. Det var skikkelig teit!!! :evil: Menmen, sånn er dette livet.

Men i går var jeg og BigSis ute og kjøpte julepresang fra mamma til meg. Kjøpte en halvkort kåpe i koksgrått morsomt stoff på Amanda. De hadde bare sååå mange lekre kjoler der inne. Skulle gjerne hatt et julebord jeg måtte har klær til!! :roll: Også gikk vi på Fridays etterpå. Deilig!

Og i dag har mannen og jeg vært litt rundt. Kjøpte nye vinterdekk til bilen. Ikke en billig affære nei, men det treng. Også reiste vi og kjøpt ny mibil til meg. Den jeg har nå streiker og lager mange teite lyder når vi snakker i den. det er lite praktisk. Men nå har jeg kjøpt meg Sony Ericsson T610!! Med kamera og greier. Skikkelig fancy, med mange tin gjeg aldri kommer til å bruke i det hele tatt sikkert. men det er moro uansett!!

Nå har jeg laget scones og skal spise scones med brunost på. Det skal bli deilig. Jeg glemmer å spise om dagen når jeg år og er litt syk :sjokk: Føler meg litt sånn om dagen. Skulle vært en smilie med temperaturmåler i munnen...

Det er snart håndball jenter!!! Jippi!!! Gledermeg masse!!

mange klemmer!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en mobil som streiker, og har funnet ut at jeg skal ha en T610 jeg også. Men så vil jeg ha røøød! :D Og den er nok ikke å få tak i før i januar.. :(

Godt å se at Erik er sånn en liten sovegris - det er godt åt a mor det :blunke:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm scones høres deilig ut..det vil jeg også ha. Så ille synd med den konserten da...blei jo litt nysgjerrig på åssen en homofil nisse skulle være :ler:

Håper dere er blitt helt friske hele gjengen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den homofile nissen var kledd i en grønn, trang Kiwi-bukse, lånt fra butikken nedi gaten her.

Og så hadde han på seg en kort rød singlet og en enda kortere svart blondetopp (som kun egner seg for hore/hallikparty!!!) lånt fra meg. De ble både trang og kort til han også. Herregud som vi lo av han... Det var knallbra!! :hoho:

Og nå har jeg nettopp fått hjerteinfarkt av håndballkampen. Det blir jo bare megaskummelt i morgen også!! :o

Skal til legen i morgen tidlig. Er litt spent på hva som skjer på sånne 6-ukers kontroller... Lurer også på hva vi skal gjøre med prevansjon fremover. VI har ikke lyst på to tette, så noe må vi jo finne på...

Jaja, i dag er gutten 6 uker! :o Tiden FLYYYYYR!!!

Natta alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er så SØØØØT gutten din!!! Fint at han sover og du får litt normal søvn etterhvert :D

Syns ikke det er lenge siden vi satt her på nåler og lurte på hvordan det gikk med deg under fødselen jeg.. Og så er han allerede 6 uker..

God helg!

Klem Meta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en helg omme og hvor er den blitt av?? :o

Vi har hatt besøk av broren til mannen, som da blir min svoger og Erik sin onkel. (om noen lurte på det :ler: ) Og på fredag var de to store gutta på kino og så ett eller annet i mexico. Den var visst ikke verd pengene!! Men Erik og jeg var hjemme og koste oss masse. Og i går var vi på Vannkanten og badet. Det vil si at gutta badet og jeg løp rundt og tok bilder av de. Erik storkoste seg og nå gleder jeg meg masse til å starte babysvømming i januar. skal bli så deilig!

I dag har vi stort sett ikke gjort noenting!! Jeg er fortsatt i pysjamas og har ikke vært utenfor døren i dag. Det er deilig med sånne dager!

Har lagt ut litt bilder på NM og på KG-album. Det ligger link til KG-album i signaturen min. Legger nok litt ut der sånn innimellom...

Håper alle sammen har hatt en fin helg og at snøen er hos dere også!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Det er visst kjempelenge siden jeg har skrevet ord her! :o

Du har ikke skrevet noe om 6-ukers-kontrollen!?

Hvordan gikk det? Noe uventet?

Skikkelig skuffende for meg å lese at mennene ikke synes noe om "Once upon a time in Mexico" (for det var den du mente, var det ikke?), for jeg har lengtet etter å se den filmen i lang tid nå. Og jeg gledet meg! Johnny Depp spiller jo, og Rodriguez har laga den! Og musikken!

Nå sitter jeg her og sutrer, og håper jeg og mannen din har forskjellig smak.

:cry:

Erik er en liten moroklump i bassenget!? :P

Og så skjønn atte!

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må komme på besøk til meg og lære meg å lage album... :oops:

Og kanskje legge ut bilder på NM også... :wink:

Her er frøken håpløs med slikt - men det visste du jo allerede... :ler:

Erik er, som vanlig, helskjønn... :hjerte:

Førjulsklem fra Mayamor :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om dere koser dere veldig, og det unner jeg deg!!

Håper dere får masse tid til kos og hygge nå i den tiden som kommer også! Det blir jo en helt spesiell julaften på dere vil jeg tro, med det lille vidunderet som sjarmerer alle og enhver! Han er nydelig, jeg har sjekket ut alle bildene du har lagt ut...

:nisse: Ønsker deg en riktig god jul! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thihi...nissekostymet hørtes ganske så sexy ut :ler::ler: Skulle likt å sett det. Har vært inne og titta på albumet ditt og du har en ordentlig skjønn gutt. Og så er han 6 uker allerede...tia går skremmende fort :o Nå er det jo nesten julaften!!

God Jul Magnhild!!!!

Klemmer fra Ionaa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en nyyydelig gitt du har :Hehe:

Det er jo såå koselig å se bilder av babyer jeg storkoser meg gleder jeg meg til jeg har en eller to å vise frem :lol:

ØNSKER DEG OG DIN FAMILIE

EN GOD JULE OG ET RIKTIG GODT NYTTÅR :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...