Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

:riste: To tette?? :riste:

Tror ikke det. Det får Mayamor ta seg av. Her i huset skal jeg gifte meg først og så få jobb og så jobbe i 6 mnd og så bli gravid... Sånn er planen! Håper bare det går som jeg ønsker da... :roll:

Ellers er Erik en glad og fornøyd gutt om dagen. Har dere sett bildene forresten? De ligger i albumet... Skal legge inn litt til i dag tenker jeg! Men snart må vel puppen fram tenker jeg!!!

Håper alle har det bra og nå følger jeg med på Kipa og Lillen. Dette blir spennende dager!!!

Klemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en fin plan, Magnhild!

Følger du med på meg??

Er det bolig-kjøp du tenker på da? :P

Alle må bare se Erik i tigergutt-drakt!

Han er helt rå! Så søt og nydelig!

GRATULERER som tante...nok en gang, tydeligvis! :wink:

Barselbesøk snart?

Og Kiel?? Hva? Familien på tur? :hoppe:

1000 klemmer fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen; vi skal til Oslo og så til Kiel til uken. Mannen reiste i dag og nå er vi helt alene hjemme... Deilig, men litt skummelt. Skal rømme til mamma i morgen. Hun kan hjelpe meg litt med bleieskift og mating...

Jinx; Ja sant han er en nydelig liten tiger. Jeg måtte nesten grine noen tårer da jeg så på han i den... :oops:

~~~~~~~~~~

Var og hilste på lillejenten i går. Hun var kjempeliten og kjempefin selvsagt. Hun skal hete Maren og det synes jeg er veldig fint!!

Så nå er ikke Erik minst eller yngst i familien lengre. Det fikk han være i 10 uker og 1 dag... Ikke lenge det da. Men det blir sikkert koselig for de begge å ha hverandre håper jeg...

~~~~~~~~~~

Natta alle... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratulerer så masse som nybakt tante... :kysse:

Men det er jo litt deilig å være hjemme alene også da - bare ikke for lenge...

Jepp - du vet jo at jeg er fan av Ole Brum

Men nå av Tigergutt også... :hjerte: *smelte* :hjerte:

Kos deg på din lange ferd...

Synd at det ikke passer med treffet på onsdag - men det tar vi igjen...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hele 10 tantebarn :o wow!! Jeg har ikke en eneste en (dele??). Gratulerer med nr 10!! Bare koselig med søskenbarn på samme alder..min mann og søskenbarna er ca like gamle og de har kjempeforhold. (Jeg er masse yngre enn alle slektningene mine jeg..hulk).

Må si at den tigerguttdrakta til Erik var Sinnsykt skjønn!!!! Og at Erik var inni gjorde den ikke mindre skjønn selvsagt :hjerte: Hvor finner man sånne klær hen da?? Fantastisk nydelig.

God tur til Oslo og Kiel!!!

God-helg-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med tantebarn, ja. Høres hyggelig ut ¨å være tante. Mannen er onkel, så jeg er jo tante jeg også på en måte - men søstrene mine har ikke noen barn da. Innmari koselig med en jevngammel kusine for Erik når han blir større da.

God tur til Kiel. Kos dere.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her hjemme helt alene. Mannen er i Asker hos broren og Erik er hos mormor. Hun ville så gjerne ha han alene og da krangler ikke jeg så veldig masse. Jeg ammet han før jeg gikk, så det blir bare flaske i natt om han våkner. Så nå er Erik, fetter M og kusine I og L hos mormor samtidig. Morfar lurte på om han hadde noen gode grunner til å rømme huset i morgen tidlig. Dette er min mor sin store drøm. Få ha alle barnebarn hos seg samtidig. Og nå er alle hennes der utenom Maren, hun er nok litt liten enda... :lol:

Så nå skal jeg legge meg i sengen helt alene. Slippe dele dyne eller plass med noen i hele verden. Slippe å høre om Erik puster eller våkne når han hoster og knirker i natt. Skal nok bli deilig. Jeg gleder meg i alle fall!!

Ang

Takk for hilsener hanni. Så koselig at noen fortsatt stikker innom. Jeg tror nok at jeg snart avslutter dagboken her og starter opp på vanlig dagbok sammen med Jinx og Klips... Men jeg får se når jeg klarer å løsrive meg helt...

Men vi får prates jenter!!

Mange nattaklemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at du snakket med meg på msn etter hvert... :oops:

Det virket liksom sånn! Men det er fordi mannen din er like koselig som deg!

Hva er det han jobber med/utdanner seg som egentlig?

Lege?? :P

Han kunne jo så mye, og ga meg råd og alting!

Men som sagt; jeg trodde det var deg, og er litt flau over å ha fortalt han om urinen min m.m... :flau: Og så ropte jeg: Takk, venninna! :ler:

Hva skjer med USA-planen?? Den hadde jeg glemt...

Håper du får det fint på tur, venninna! :P

Savner deg en del for tiden, men det er vel slik det må være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tantebarn. Det er jo bare SÅÅ koselig å være tante :D

Og sikkert veldig koselig å være mamma til små nydelige tigergutter! :hjerter:

Håper du har hatt en flott helg så langt! Moren din hørtes jo ut som en fantastisk koselig bestemor. Mamma sin store sorg er at jeg bor her i Bergen og de bor på Østlandet milevis unna.. Blir nok ikke rare liggebesøket for mine eventuelle småttiser..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle noe litt moro. Eller veldig moro for min del da.

For to år siden så fikk jeg en amulett eller hva de heter av pappan min. Den er laget av antikk elfenben og er rammet inn i gull. Den er ganske stor, som en femkroning omtrent. Det er håndlaget av en afrikanerstamme i Namibia og er kjempestilig. Dette er litt vanskelig å bruke sånn til vanlig, men jeg har tenkt å bruke det som smykke til bryllupet vårt i mai neste år. Derfor har jeg vært på jakt etter et kjede som kan passe til. Men det er litt vanskelig og ikke minst dyrt, siden det må være ganske tykt gullkjede... Men i går da jeg var hjemme hos mamma og pappa så sa pappa at vi skal bestille det spesiallaget hos en gullsmed i Bergen også skulle pappa betale det som en bryllupspresang til meg... oh2.gif Pappa er jo bare kjempesnill!! Det blir da 'something old and something new' Da mangler jeg bare something borrowed and something blue and a one penny in the shoe for goor luck...

Nå skal jeg reiser ut til lillegutten min igjen...

hadet.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig!!! Enkel og veldig flott! Siden den er så enkel syns jeg den passer veldig fint til bunad.

Hvor skal dere gifte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da drar jeg til Kiel!!

:vinke:

Gleder og gruer meg.

~~~~~~

I dag har jeg prøvd brudekjoler, men jeg fant ikke noen som jeg falt for med en gang. Vil ikke ha gritter og stas og perler og ting på den. Jeg kan drøye det til broderier i samme farge, men ikke noe mer enn det. Og det finnes det ikke masse av...

Jaja, jeg skal på SHOPPING!!!

Ha en fin uke alle sammen!!!

Klem fra Magnhild og Erik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Er det så mye dilldall på kjolene for tiden??

Det liker ikke jeg heller... :riste:

Håper du storkoser deg med familie i Kiel!

Og på salg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke la være... :ler2: :

Plukket ut noen kjoler fra kg sitt galleri jeg...

[*]Ronald Joyce er elegant, og ikke dyr...

[*]Tres Chic har jeg aldri hørt om før. Denne er enkel, samtidig som den glinser :ler:

[*]Demetrios er vel rådyr, men råstilig...

[*]Villais

[*]Og så har jeg faktisk falt litt for Annie Couture... Ikke typisk meg i det hele tatt, men om man vil være ekstra fjong! Me ikke alle kjolene da... Jeg liker spesielt; Annie Berengere, Annie Couture Honorine, Annie Symphonie. Og hattene kan bli litt for masse av det gode :ler:

Så spørs det egentlig om vi har samme smak... :ler: Kremt... men artig er det ihvertfall; det kan ingen ta fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper dere koser dere i Kiel, vennen...

Blir 2. treffet uten deg i morgen... :cry:

Måtte bare innom og si:

VI HAR KJØPT HUS I DAG... :hoppe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...