Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

:o Jinx: jepp, jeg sover nå jeg...

Hele tiden!

:Gjesp:

Er julen kommet på Ikea??? :nisse:

Eller må jeg vente lenge før alle de morsomme juletingene kommer?

vondt i bekkenet!

På tide å ligge i sofaen!! :roll:

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julen er på ikea! Jeg og Jinx var der igår, go kjøpte bl a stilig gavepapir. Kan hende det kommer enda mer etter hvert også, men det var en del allerede! Jej! :nisse::hjerte:

Heisann og hoppsann og fallerallera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

takk for koselig hilsen inne hos meg.

Jeg var på Ikea i dag og der har julen gjort sin inntreden. Kjøpte med meg litt julepapir og ilbehør. Masse stilig og koselig :D

Håper du får en fin uke videre.

Masse klemmer nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yiiha.gif

SÅ morsomt!

Jeg har funnet ut hvordan jeg kan legge inn sånne små bilder!!

JIPPI!!!!!

Noe godt kommer det ut av at jeg kjeder meg!! (Og at Lillen hjelper litt)

Jaja, jeg finner sikkert flere!!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnealbum er sååå koselige. Både mine foreldre og mannens foreldre har laga en del album med bilder av oss. Digger spesielt å se albumene til mannen...han var såååå nydelig som liten. Det beste av alt var når svigerfar fikk det eldgamle filmkameraet til å virke. :hoho: Holdt på å dø av latter, svigerfar sluttet ikke å filme når det skjer noe action. Dødskult. Jeg var støl i lattermuskelen dagen etterpå :ler:

På ordning & reda har de en del fine album syns jeg. Kjøpte et grått et som jeg lagde til mannen min til morgengave. Og er blått et om feriene våre. (samme farge på kartongen som på albumet). Da kan man lage alt som man selv vil. Omslaget er gjennomsiktig og knallfint å lage en "forside" med et bilde som syns gjennom. Teit forklart, men det var nå et forsøk på forklaring

Hvordan legger man inn sånne små bilder??? (har jo kommet så mange kule animasjoner på SM)

Håper bekkenet bedrer seg

Natta :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sove.gif

Dette er sånt noe som jeg burde gjøre nå.

Jeg skal snart legge meg nå.

I går var jeg til legen. Ikke helt bra, men greit nok!

Dagens tall:

21/10

Uke: 37+1

Vekt: opp 2 kg Masse vann ja...

BT: 140/95 Litt høyt, men ikke til å lage krise utav...

HB: 11,2

Urin: leuko 75

Ødem: 2-3

Leie: HF? Hun var ikke sikker på om det var festet, men det var det sist...

FL: 148

SF: 33 cm. Akkurat på linjen

~~~~~~~~~~~~

Etterpå var vi på Fridays og spiste lunsj. Deilig!!

Ble litt sliten, men tok turen oppom universitetet. Det tar jo alltid litt tid skal jeg love dere. Hadde ikke masse tid, men måtte jo prate med de aller fleste. Dette er jo en gjeng med biologer og alle er veldig interessert i hvordan det er å være gravid. Og ikke minst hvordan bekkenløsning funker. :roll: Jaja, jeg er jo ekspert på det da...

Men for all del, det er skikkelig kos at de bryr seg!!

I dag har jeg sovet lenge... Hihi! Våknet først når mannen gikk på jobb tidlig! Stod opp, drakk litt vann og tok litt tranebær og vitaminer, dette var da før åtte, og dermed alt for tidlig å stå opp. Så da var det bare å legge seg igjen! :sjarmor: Våknet igjen kl 1230... veitikke.gif Ikke spør meg hvordan det er mulig!! Jeg trodde det skulle bli vanskeligere å sove nå som magen er stor jeg... Jaja!! Jeg nyter det!

Var ute og tauet en EL-bil i ettermiddag. Helt tom for batteri og nektet å spise. (les: lade) Så da måtte noen taue den til verkstedet. Morsomt!! Jeg er sikker på at noen på veien mumlet litt i skjegget; jaja, sånn er det når de absolutt skal ha EL-bil!!! Hihi, hadde nok sagt det selv også...

Etterpå tuslet vi på Lagunen en stund. Var innom Toys'r'us, men jeg må ærlig innrømme at jeg ble skuffet. Så mye oppstyr også var ikke butikken større. Nå er jeg nok bortskjemt også da. HAr vært masse utenlands i sånne butikker, og mot de så var denne liten... Men i norsk standard var den stor! Og spill/puslespill var den veldig bra!!! Gleder meg sånn til over jul for da skal min søster og jeg finne frem NYC puslespillet jeg kjøpte til de i bryllupsgave. Det er 5000 brikker og er enda ikke puslet ferdig. Det måtte tas fra hverandre nå når de flyttet og må nå pusles sammen igjen. Det er knallgøy å pusle synes nå jeg da!!! yiiha.gif Så det skal opp på veggen en gang!!!

I morgen skal vi på gule dager på sten og strøm! Skal bli moro å se om det er noe å handle...

Nå skal jeg sove!

Håper jeg våkner litt tidligere i morgen da... :o

(Sånn Lillen; fornøyd nå? Du sa jeg måtte skrive noe!!!)

Nattaklem

sinna.gif

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinna.gif

JA!! Jeg er sur!! Men jeg aner ikke hvorfor!!

:roll:

Nå skal jeg ut med bigsis og se om det er noe shoppe.

ER litt sulten! Vet at det første jeg skal gjøre er å kjøpe

kakemenn på OBS! Så kan jeg gå og handle i butikker!!

Jaja, håper jeg kommer tilbake seinere med et litt annet humør!!

Magnhild

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Magnhild! Der ser du! Du har masse å skrive om du også!

Ikke vær så sint 'a! Er det plagene du er sint på?

Ha en koselig dag med shopping og kakemenn!

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Misunner deg som orker å handle...

Sist gikk jeg på shopping til siste dag...

Folk spurte når jeg hadde termin og jeg kunne svare: jo for 14 dager siden... :ler:

Det var tider det... :wink:

Ikke i nærheten nå... :-?

Var en tur på Lagunen i går - dvs.på Obs Bygg - så hjem...

Det var alt jeg orket... :cry:

Takker for invitasjon til TGI i morgen.

Skal på KK kl. 12.40.

Så det passet dessverre ikke...

Men du må hilse så mye til de andre... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:

Måtte til legen i dag!

Utrolig irriterende!!!

Men sånn er det.

Jeg var jo hos legen på tirsdag og da skulle de sende urinprøven til dyrking. Jaja, tenkte jeg, det går nok greit. Jeg skulle da ringe igjen i går, men da fant de ikke prøven. :evil: De hadde glemt å sette den til dyrking.

I tillegg så hadde legen min fått brev fra kk etter sist gang jeg var der oppe. Da hadde de tatt prøve av vevet på livmortappen. Der fant de masse streptokokker. Så legen lurte litt på hva som feilet meg. Men det vet vel ikke jeg!!! :evil:

Måtte ta ny prøve i dag! Og levere ny urinprøve til dyrking.

Og hva tror dere de fant!!!??? Jo PROTEINER!!! :cry: Og blodtrykket hadde øket masse, det er nå på 160/105... Og så er beina blitt tre ganger så store som vanlig... Delt sykt å se på.

Men tingen er den at jeg skulle på treff på Fridays i dag... Kunne ikke reise på kk da. Så jeg slapp å reise opp for å sitte der å vente på å bli sendt hjem igjen. Som vanlig er. Men jeg har avtale om at jeg kan reise opp dit om jeg blir dårlig i løpet av helgen. Må også til legen for å sjekke opp på mandag igjen. Hvorfor i all verden kan de ikke bare ta baby ut så er jeg ferdig med alle vondtene og ekkelhetene!! :forvirra:

Jaja, det var dagens sutring!!

Kommer tilbake seinere med oppdatering om treffet i dag!

Det var kjempekos!!!

Klem

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Sier som Maya :o

DET var litt av et blodtrykk !??

Regner med at du ligger inne på KK jeg nå ..

Syns det er merkelig at du fikk dra hjem

i det hele tatt .. !!??

*Krysser fingre for at alt står bra til*

Å du må ihvertfall ikke hisse deg opp nå :fy:

Klem fra Jinx - som tenker på deg :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin magen din er!!! Men jeg skjønner jo godt at du vil ha den vekk og heller få ut lille Erik, med alle de plagenen du har... :trøste:

Håper det har ordnet seg for deg..og at babyen snart kan komme så du kan begynne å kose deg.

Helgeklem fra Kipa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snikleste på månedssiden din på sm...der stod det at du er lagt inn med mulig svangerskapsforgiftning... :trøste: God bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...mulig svangerskapsforgiftning høres ikke noe godt ut. Masse god beringsklemmer fra meg :klem: og en liten blomst du kan ha på nattbordet vedsidenav senga :blomst_opp:

Tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra Magnhild i går kveld..

Hun skrev at hun var lagt inn med mulig

svangerskapsforgiftning ja..

(ikke rart med tanke på det blodtrykket!!)

Men hun regnet med å komme hjem igjen idag..

Så vi får håpe det :wink:

Nå er det vel ikke lenge til Knerten kommer

tenker jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...