Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Å dette var gode nyheter. :kysse:

Det er bedre å få sjekket ting og tang en gang for mye enn en gang for lite... :wink:

KK irriterer meg noen ganger. :-?

De "gidder" liksom ikke alltid å ta de gravide på alvor...

Akkurat som om de som er engstelige reiser dit for morro skyld... :roll:

Vi reiser jo dit fordi vi er bekymret...

Ta vare på deg selv, Magnhild.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sms i går kveld :kysse:

Sovnet straks etter den gode nyheten...

Blir jo bekymret når slike blodige saker

dukker opp ..

Man skal vel egentlig merke når slimproppen går..

Den er visstnok på størrelse med en plomme, og

man vil natruligvis få en liten åpning når den er gått..

*vondt å sjekke åpning*

Håper du får en rolig helg,

med masse søvn og kos ....

Klem Jinx :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Glemte helt å oppdatere deg om Idefix i går... :oops:

Ble så opptatt av hvordan det gikk med deg... :-?

Ble lettet da jeg så det gikk bra...

Har foreslått ny dato for bergenstreff på SM: onsdag 29.oktober... :wink:

Gleder meg til å treffe deg igjen... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jippi!!! nytt treff!!! :hoppe:

Men det er vel fryktelig lenge til da!!! :-?

Jeg skal da enten ha født eller vente til etterpå!!!

*basta*

Setter foten ned for fødsel akkurat rundt da!

Klem igjen!

Magnhild

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert::kjempesinna::sinna:

:frustrert:

Hva i alle verden er vitsen med å ha halsbrann om natten??

Også så ille at jeg ikke får sove i det hele tatt når jeg først våkner.

Så etter å ha ligget og vridd meg nå i to timer så tok jeg med meg dynen og sitter nå og koser meg i stolen min i stedet. Her gjør jo selvsagt ikke halsen vondt. Men så prøver jeg jo ikke å sove heller da... :frustrert:

Jaja, jeg får vel oppdatere meg litt på nettet da!

Hadde besøk av venner i hele går ettermiddag kveld, så det kan jo faktisk har skjedd en hel masse inne på sm. Gleder meg allerede. Men først må man sjekke ut kg. Sånn er rekkefølgen!! :P

Håper alle får en fin lørdag!

Klem

Magnhild

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt med gode nyheter, men litt trist at du har så mange plager da...

Hmm, nå synes jeg resten av dette svangerskapet skulle bli "en dans på roser..." :wink:

God helg, i hvertfall!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt var bra :D :hjerter: Mente jo ikke at knerten skulle komme sånn nå med en gang. Du må ikke høre på meg knert! Sånn, nå tror jeg kanskje han har forstått det.

God helg! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæbu bæbu! Jeg sender en liten minibrannbil din vei! Bare å gape opp og la den få gjøre jobben sin! :blunke:

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plages med halsbrann jeg også..

Men det hjelper godt å ligge på to (eller tre)

hodeputer..

Håper du har det bra !!??

Klem Jinx :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi!!

Takk for hilsener folkens!!!

*åpner munnen for fullt og håper det funker*

Ellers så ble dagen litt annerledes enn vi hadde tenkt. Skulle jo egentlig ut og bade på vannkanten og spise middag på peppes etterpå. Men det gikk ikke. Jeg var så sliten i kroppen og orket ikke tanken på å vise meg frem i badedrakt med den feite blubbete kroppen jeg har om dagen. :oops: Jada, jeg vet at det er teit, men det føles ikke bra om dagen. Jeg har alltid vært tynn og slank og det har ikke gjort noe å være i badedrakt. Men nå er jeg feit og full i vann. Hadde jeg bare hatt mage så hadde det ikke gjort noe. :flekke: Men jeg er skikkelig feit. (skal legge ut bilder av beina mine på sm etterpå, der kan dere få se)

Men vi ville ut en tur. så vi tok bilen og bare kjørte litt rundt. Havnet til slutt på Fana seteren! Der har de litt forskjellige gårdsdyr og en liten kafe. Har ikke vært der på utrolig mange år. Nå skjønte jeg jo at det ikke er stedet å reise i oktober da. Det var kaldt og gufsent! Men det var litt kos da!

Etter det så reiste vi videre. Kjørte veier jeg aldri har kjørt før. PLutselig så var vi på vei til Os. (Søviknesen sitt hjemsted!!) Da kom vi på bryllpstanker. Har lenge drømt om å ha vielsen ute og da har Lysekloster ruinene vært ganske sentrale. Plutselig så kjørte vi forbi disse og da måtte vi jo stoppe og se på de. Mannen ble også veldig med på disse tankene da han var der... Her Kan dere se hvor det er. Det er kirken i ruinene! Fremme ved veggen i front er det et alter, (ruiner selvsagt) også kan vi sette opp benker på gresset og stoler og alter oppe ved trappen. Syntes det ser utrolig koselig ut!! Hva synes dere??? :roll:

Hvis det regner så finnes det er lite kapell rett ved som vi kan bruke i stedet. Men så er det dette med regn i sløret da!!

Så fant vi ut litt mer om hvor vi kunne tenke oss å ha festen, for å gjøre det billigst mulig. Så plutselig så var vi på Os. Og fra Os så går fergen til Stord, og på Stord har vi mange kjente. Brukte nesten en time på å få tak i en venninne. Hun drev og vasket kjøleskapet :o Og hørte derfor ikke telefonen! Men så fant vi nå i alle fall ut at vi skulle ta oss en tur til Stord. Vi dro ned på kaien og traff de på Delis. Spiste litt pizza, så litt fotball og pratet masse. Utrolig koselig. Det er over et år siden sist vi traff hverandre sist gang. Så det er litt å prate om! Men det er koselig da!

Etter middag så tok vi ni fergen hjem igjen og da var Magnhild sliten skal jeg love dere! Men det var så koselig at det var virkelig verdt det!!!

Men har jo da selvsagt betalt for det i dag. Har ikke kommet meg litt ut en gang og jeg har så masse vann i kroppen at man kan bli helt redd!!!

Jaja, sånn er livet!

Ellers så er mannen nå ute på date med min beste venninne. På tide at han kommer seg litt ut alene. Men jeg lurer på jo litt på hva de prater om da og når han kommer hjem. Det er helt greit at de er ute og sånt, men jeg hater virkelig å føle at jeg går glipp av noe... :oops: Er jo bare så nysgjerrig!!

Jaja, jeg får vel bare holde ut tenker jeg.

Formen er grei nok med tanke på halsbrann. Men jeg sverger til gaviscon om dagen. Det er det eneste som funker... To-tre puter funker ikke... Ikke for meg i alle fall. Det blir ikke bedre av å sitte oppe i stol heller. Så da så tar jeg en eller to gaviscon, venter litt og så sovner jeg igjen. Det er når man IKKE har sånne tabeletter man ikke får sove... :Gjesp:

Nå skal jeg se litt på tv, spise et stykke med kake og kose meg til mannen kommer hjem!!!

Natta folkens!

Klem Magnhild

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut litt bilder i dag, linker følger under!!

(Håper jeg får til dette da...)

Her ser dere magen min denne helgen. Den er blitt litt større enn den var før. Om dere da ser på de forrige bildene...

På denne siden så ser dere bilde av sengen til Knerten. Det er Elena som låner den og hun har godkjent den. Ville ikke våkne og sovnet med en gang hun ble lagt nedi. Morsomt. En litt rar følelse er det å ha en baby i sengen... Det er ikke så lenge igjen nå nei...

Dette er beina mine i dag. De ser helt forferdelig ut og de har ikke blitt bedre i løpet av dagen. Skulle tro at jeg samlet på vann. Akkurat i dag så kunne min bror faktisk plassert to tappekraner på anklene mine og fått mange liter vann ut...

Litt ned på denne siden så ser dere mannen min og vognen vi har kjøpt oss. Han venter fortsatt like masse mannen min. Lurer på når det skal komme noen som vil sove i den mens han triller på tur... :ler: Han er nå litt søt ja...

Jaja, jeg tror det var nok bilder for i dag...

Klem Magnhild

:P

PS! Til alle dere der ute; HA EN FIN UKE!!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God natta, Magnhild!

Jeg skal bare si ifra at jeg er her inne, men har ikke tatt meg tid til å lese hva som har foregått i livet ditt det siste døgnet, og har derfor ikke no spesi å skrive til deg!

Har bare sett på bildene dine jeg! :wink:

Huff, for noen smertefulle føtter...

Håper det går over snart!

Natta, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom nå, for å lese det jeg gikk glipp av igår :wink:

Du har virkelig stått på i boken min, må jeg si! :lol:

Lurer på hvor lenge vi orker å holde på med dette...

Jeg håper virkelig du er bedre i føttene idag!

Bildet minnet meg om da mine fikk smake hetebølge en gang...

Det er noe herk!

Jeg ser du er våken!? (på msn)

Håper døgnene stabiliserer seg...

Mandagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Norge-Spania!!?

Og jeg som hadde håp om at Norge skulle til EM??

Jaja, vi kan ta det om noen år tenker jeg!

Og når fotballjentene ikke kommer til OL, så får det bare være!

vi får satse på håndballjentene IGJEN!!!! :ler:

ÅÅHH jeg har så mye å gjøre på om dagen!!

Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...