Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Limer inn her det jeg skrev på SM om helgen på KK. Så får dere lese dere også. Men noe vet dere jo allerede... :wink:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hei igjen!

Tenkte jeg skulle fortelle at jeg har hatt meg en helg på KK.

På fredag ble jeg sendt opp dit fordi legen min var litt bekymret for meg. Det gjaldt en uvi som hadde gått for langt. Dvs at det tok ti dager fra prøven ble tatt til jeg fikk medisiner. Så det var ganske vondt egentlig. Og jeg hadde en uke med feber stort sett hele tiden. Men siden jeg hadde vært hos legen så tenkte jeg ikke noe på at det kunne være uvi siden jeg ikke hadde fått svar på den prøven etter så lang tid. Men så fikk jeg antibiotika, etter en stund. Og når den begynte å virke så ble jeg skikkelig dårlig etter hvert. Og på fredag hadde jeg avtale om å ringe legen min igjen. Da fikk jeg beskjed om å reise opp på KK sånn at de kunne sjekke meg ut. Da jeg kom opp der så fikk jeg seng med en gang. Jeg så visst ikke så bra ut... Men da var i alle fall blodtrykket 160/110 og med høy puls og feber så var det ikke snakk om noe annet enn å ligge i sengen. Det var forresten veldig deilig. Var så sliten at jeg ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg.

Så var det masse prøver. Aner ikke hvor mye blodprøver de tok, og urinprøver og blodsukker og blodtrykk annenhver time... Fikk sove masse mens jeg ventet på leger og alt mulig annet. Men fikk nå i alle fall kommet inn til legen etterhvert. De ville først og fremst avskrive svangerskapsforgiftning, og det gjorde de ganske kjapt, men de ville ha meg der for å se hvordan jeg ble etter hvert. Helt greit. Jeg fikk sove masse og slappe av enda mer.

Målte blodsukker flere ganger daglig siden de fant sukker i urinen og det har de funnet tidligere også.

Så ble jeg liggende der fra fredag til mandag. De tok masse tester, men fant ikke annet enn sukker. Så da kom denne UTROLIG EKLE TESTEN!!! Mandag morgen måtte jeg ta glykosebelastningen. ÆKKELT!!!

Da fant de ut at jeg ligger helt på kanten av å ha svangerskapsdiabetes og derfor har jeg nå begynt å tenke litt på hva jeg spiser. Det skal nok gå greit. Det værste er boller og sjokoladekake. Det er jo bare såååå godt...

Men på søndagen så fikk vi da en veldig bra UL igjen. (Har nå hatt 6 ul... ) Men da sa vi til han mannen som gjorde dette at om han så hvilket kjønn det var så ville vi gjerne vite det... Og det gjorde han faktisk. Dt vil si; han trengte ikke si så masse. Vi så det ganske tydelig helt selv!

Så inni magen bor Erik !

Morsomt!

Men nå er jeg da helt og fullstendig pålagt ro og avslapping. Så da så!

Jeg sitter her jeg da... Og kan ikke annet gjøre...

Jaja, det er ikke så lenge igjen np, så jeg skal nok lare meg tenker jeg!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Og i dag så vekket Lillen meg GRYTIDLIG!!!! Måtte fortelle om jaget i tr.heim. Ble jo da selvsagt litt nysgjerrig og fikk i alle fall ikke sove igjen så da stod jeg opp før ejeg hadde tenkt på det. Så nå sitter jeg her foran pc'en lengre før jeg hadde stått opp og hører på jaget på radio.

Jaja, jeg blir ikke rik av å sitte her, men det er litt spennende!! :roll::roll: Hihi jeg er mer opptatt av Tr.heim jeg nå enn bergen...

Klem Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*to ganger*

Detter er spennende. Jeg er blitt jaget-fan i dag jeg, men nå slår snart bekkente seg vrang.

Håper alle har detbra!

:ler:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke innom for å minne deg på at

det er bare 7-9 uker før Erik og Andreas kommer til verden... :ler:

Er bare innom for å si at nå må du passe på deg selv

og kose deg HJEMME denne helgen... :wink:

Helgeklem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke innom for å minne deg på at

det er bare 7-9 uker før Erik og Andreas kommer til verden... :ler:

Er bare innom for å si at nå må du passe på deg selv

og kose deg HJEMME denne helgen... :wink:

Helgeklem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::vinke:

Magnhild er på nett med laptopen på fanget sittende i stolen sin!!

JEG ER PÅ NETT PÅ LAPTOPEN!!!!! WWWHHHEEE!!! :Nikke::bigfoot::digge:

LALALALA!!!

Ellers er dagene lange om dagen. Sover masse, er masse sliten og har bein som er fulle av vann!!!

:bigfoot: = Magnhild :ler:

Nå skal jeg kose meg!

Klem

Magnhild

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei...

Ser ut til at du har en fin dag idag ?

Å det er bra !!!

Ønsker meg Laptop jeg også..

Sitte i godstolen eller å

ligge i sofa/seng å surfe...

Ah... :wink:

Har bein som er fulle av vann jeg også..

Skikkelig hakk i leggen etter sokkene...

Lekkert... :ler:

Ønsker deg en fortsatt deilig lørdag...

Har du lørdagsgodt da ??

Klem Jinx :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har egentlig vært ganske bra. Etter at jeg hadde sovet i maaaaange timer. Jeg sto opp tidlig og spiste frokost, gikk og la meg og sto opp kl 1400 igjen. spiste lunsj, fikset pc, sov litt til, og så kom mannen og lagde middag. (Ovsbaktlaks *slurp*)

Jinx: ang lørdagsgodt så ser jeg ikke mye til det. Det er litt greit egentlig, men i dag holdt jeg på å slakte snopeskapet. Der er det MASSE godis og jeg får ikke spise noe av det! Ikke gidder jeg bake heller, for det er heller ikke lov å spise. :cry: Så i dag har mannen kjøpt peanøtter til meg og smågodt til seg. Og deriblant to små sjokolader til meg. Det er det som er lov å spise. Så da skal jeg koooooose meg!

Jaja, nå skal jeg strikke litt mer genser!! Knerten blir såååå fin atte!!

Klem!

Magnhild :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten Erik da. :P

Håper du ligger på soffen, spiser sunn mat og drikker mye vann!!!

Alt som jeg ikke gjorde da jeg var gravid... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hihi, må le av dere!!!

Jeg må da få lov å gjøre andre ting enn å sitte på nett hele dagen vel!! Jeg var her tross alt fra 10-1630 eller noe sånt. Og så har jeg vært hos bigsis og spist lasange og strikket og sett på tv der. Nå er jeg hjemme og skal spise mer... :roll: Fått dilla på ostesmørbrød! Og når det er lov i tillegg så spiser jeg det gjerne!

Så dere får ha en fin kveld folkens! Husk at det er FRIENDS i dag!!!!

Klem

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjøre andre ting ?

Uten å si fra til oss først ??

Nei, det går bare ikke..

Ah...

Må kjøpe ost...

Ha en fortreffelig onsdag !!

:ler: Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere damer som kjefter når jeg er vekke fra nett!

Jeg stikker til Bigsis i dag også! Bare sånn for å ha sagt i fra altså.

Sånn skjer når noen flytter og to jenter har bekkenløsning og gravidemage. Menn flytter, jenter strikker og små barn sover! :ler:

ellers så har jeg nå vært på Obs! og kjøpt kyllingfilet. Det var masse tilbud. Anbefales til de som bruker det! 1 kg til 109 kr pakken. Til vanlig er det 220 g i en pakke og mellom 30 og 40 kroner. Jeg kjøpte bare to pakker. Lurer på om det var for lite likevel... Menmen! Obs er lur sånn innimellom!

Klem Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en dag over og jeg er fremdeles våken. Det er en uting med tanke på å være hjemme hele tiden. Blir jo bare såååå trøtt og sliten og sover derfor hele dagen lang. Og når kvelden da kommer :o ikke mulig å få sove i det hele tatt. Og det er ikke masse å se på på tv heller... Selv med kabel og canal digitial... :roll: Stønn!

Ellers så har dagen i dag gått som alle andre dager. Sittet i stolen og surfet, strikket, sett på tv og spist mat. Hadde også en tur på shopping senteret, men det var ikke så mye å finne på der gitt... Mannen klippet seg mens jeg gikk litt i butikker.

Kjøpte noen gulpekluter og noen strømpebukser i forskjellige størrelser. Det er var 3 for 2 på cubus. Og siden vi får vinterbarn så kommer det nok godt med tenker jeg.

Ellers er det lite nytt. Mannen reiser til Kr.sand i morgen for å være der i helgen. Skal feste med gamle kjente! Jeg skulle gjerne vært med, men det blir bare teit. Jeg kommer ikke til å orke å være med på noe særlig av det som skjer uansett. Men det hadde vært kos å treffe litt folk da. Menmen, jeg traff de fleste i sommer, så det går vel greit. Jeg gleder meg litt til å ha en hel helg alene hjemme, men kommer nok til å kjede meg litt også tror jeg. Jaja, jeg kan reise til min søster og kommandere flyttefolk rundt om kring. Noe greit kommer ut av at man er gravid. Slipper unna alt kjedelig arbeid!!

Jaja, skal jeg prøve å sove litt nå eller skal jeg spille litt back gammon. Litt spill først og så sove. Begynner å bli trøtt nå. Har tatt med meg dyne og pute og alt som trengs for å sove inn på stuen i dag. Det er så varmt på soverommet for tiden. Hvis ikke det bare er meg da... :roll: Kan hende det!

Dere får ha en god natt alle sammen!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare sove så mye du kan..

Tro meg :wink:

Sov når du er trøtt sa jordmor til meg..

Nå kan jeg jo ikke gjøre det, da jeg har andre barn

å ta meg av..

Missunner deg en hjemme alene helg ja..

I wish...

Vel.. God helg vennen !!!

Ps... Fant ikke tilbud på kyllimgfilet på obs!'n her jeg :cry:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...