Jinx Skrevet 2. september 2003 #521 Del Skrevet 2. september 2003 Herreminhatt.. Uke 30 :o allerede... Så fort tiden går.. Snart sitter vi med hvert vårt nurk i armene.. (dvs jeg sitter med to nurk) Stoppe tiden litt kanskje ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. september 2003 #522 Del Skrevet 3. september 2003 Heisan! Tusen takk for koselig melding i dagboken min! Så fin mage du har på avataren din! Sånn vil jeg også gjerne ha :D Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #523 Del Skrevet 3. september 2003 :o :o :o :o Jeg er 30+1 i dag :o :o :o :o Jeg skjønner ikke helt regnemåtene... Jeg har termin 2 dager etter deg og fikk denne opp på fredag... Om 2 dager skifter jeg til uke 31...(på www.barnimagen.com) Så i dag regner jeg meg som 30+5... Og du som 30+2... Selv med termin 2 dager før meg... Eller er det bare meg som tenker feil? :oops: Men du... Vet ikke om jeg blir med i kveld... Ikke helt i form enda... Dersom jeg ikke kommer - sender jeg deg en sms... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #524 Del Skrevet 3. september 2003 Batteriet mitt er flatt på mobilen... Men som du antageligvis har skjønt... Jeg kommer (kom ikke...) ikke på treffet... Next time... Forventer dog rapport... hvem kom... hvem sa hva... hvem snakket om hvem... hvem spiste hva... ja kom med alle skitne detaljer nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. september 2003 #525 Del Skrevet 3. september 2003 Kan jeg å få skitne detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2003 #526 Del Skrevet 3. september 2003 Var det noen som ble sammen? Var det noen som klina bak et hjørne? Du og knertepapsen sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 5. september 2003 #527 Del Skrevet 5. september 2003 Hei Magnhild! Korleis gjekk det med gravid-treffet då? Neste gang blir eg sikkert med. Viss eg tør:oops: Det er jo litt skummelt å treffe så mange heilt ukjente mennesker. Men det er vel berre å hoppe i det. Sambo er endå meir skeptisk enn meg. Han er nemlig veldig opptatt av at ingen skal vite at eg er gravid før vi veit at eg er sikra jobb ut svangerskapet. Og det KAN jo vere at ein av dåkke tilfeldigvis er kjæreste med ein på jobben min eller noko sånt. Eg velger å tru at sjefen min ikkje er totalt drittsekk, så eg trur det skal ordne seg med jobben min uansett Og du har rett: Eg må skyndte meg å komme på treff viss eg skal rekke å treffe deg og Mayamor før dåkke er ferdige med å vere gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. september 2003 Forfatter #528 Del Skrevet 5. september 2003 Maya: Skjønner ikke helt denne regningen vår jeg heller. Dette fikk jeg opp på barnimagen i dag: Siste menstruasjon, første dag : 05.02.2003 Vanlig syklus: 26 (21 - 35 dager) Dager mellom eggløsning og mens: 14 (9 - 16 dager) Antatt befruktning: 17.02.2003 Antatt termin: 12.11.2003 Fullgåtte uker: 30 uker + 4 dager Det vil si at jeg er i uke 31, men på dag 30+4. Så på mandag eller noe så er jeg i uke 32. Så jeg tror det er du som tror at når vi er på uke 31 så er man 31+ noe, mens de regner at når man er i uke 31 så er man 30+ noe... Treffet; Kjempekoselig atter en gang!!! De som kom: *Pludre *Idefix *Bee *Tuttemor *Ceni *Shira *Kiwa *Lina og nurket *CGJ (utvandrer fra østlandet på besøk hos Pludre) Av babyer kom: *Emma *Elena *Viljar *Truls (ikke akkurat baby, men veldig søt) Av papper kom: *Kiwa :skjegg: *Shira :skjegg: *Ceni :skjegg: *Lina og nurket :skjegg: *Idefix :skjegg: Hvem som klinte med hvem?? Nei det får dere sprøøe om selv neste gang! Men nå skal jeg på KK igjen!! Blæh!! Legen ringte nettopp! Lillen vet hva som skjer! Snakket med henne i sted! Men det er noe streptokokker som er der de ikke skal være og vondter i ryggen som er der de ikke skal være... Jaja, får håpe jeg ikke lbir innlagt denne gangen heller da. Men kanskje like greit siden mannen ikke skal være hjemme i helgen! Jeg gir en lyd på sms til maya eller Lillen om hva som skjer videre! Om jeg ikke kommer hjem da! Dere ser meg jo på msn om jeg er hjemme eller ikke! Håper vi ses i helgen!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. september 2003 #529 Del Skrevet 6. september 2003 Denne meldingen fikk jeg fra Magnhild i går kveld: Jeg er innlagt, men alle tester er fine. De vil bare ta vare på meg. :cry: Stakkars lille vennen... Men positivt at de tar vare på deg; det er jo til alles beste! Og da håper jeg de ikke slurver, så det ikke blir no mer tull! Håper du kommer hjem igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. september 2003 #530 Del Skrevet 6. september 2003 Streptokker gå bort ! God bedring klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. september 2003 #531 Del Skrevet 6. september 2003 GOOOOOD BEDRING, kjære deg!! Håper alt blir bedre og at de tar godt vare på deg og Knerten. Nå er det nok tull synes jeg- på tide å være frisk og fin og lade opp til Knerten kommer... :D Klem fra Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2003 #532 Del Skrevet 6. september 2003 Oj.. God bedring vennen.. Det er godt å vite at de tar så godt vare på dere Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. september 2003 #533 Del Skrevet 8. september 2003 Nå er det vel på tide å komme hjem, frisk som aldri før!? Jeg er heldig og priveligert som får sms fra deg da, men hva med de andre her inne? Tror du ikke de vil vite?? Kom tilbake! :cry: Vil ha deg her! :cry: Frisk! :D Rask! Klar til å nyte resten av ventetiden! Lillen PS: Kan du komme nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2003 Forfatter #534 Del Skrevet 8. september 2003 HHeisann!! Da er jeg hjemme igjen. Etter noen laaaange dagerpå KK så slapp de meg ut i dag. Nå fant de ingenting på noen prøver så jeg er bare fornøyd, men samtidig veldig sliten . Det tar på å ikke være hjemme i egen seng og eget hus. Jeg skla skrive mer her inne seinere, men nå tar det såååå utrolig lang tid at jeg holder på å bli sprø!! Så da får det holde at jeg er hjemmeog at formen er bra. Mange takk for hilsnerklemmer fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2003 Forfatter #535 Del Skrevet 8. september 2003 Oi!! :oops: Jeg glemte nesten å si at det er en liten GUTTi magen min... Sånn Lillen, nå kan du sprekke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. september 2003 #536 Del Skrevet 8. september 2003 Hei på deg! Håper du snart føler deg bedre! God bedring :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. september 2003 #537 Del Skrevet 8. september 2003 En liten gutt, så koselig. Jeg er nesten sikker på at det er gutte- boom i år..."alle" skal ha gutt jo.... Erik er et kjempe fint navn!! Godt å høre fra deg når du har gode nyheter!! Men selvfølgelig alltid bra med oppdatering da. -Men det gikk jaggu meg tregt her inne i dag.... Klem og velkommen hjem,og *'hold deg der hjemme til fødselen da...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. september 2003 #538 Del Skrevet 9. september 2003 Heisann, så flott at formen nå er bra. Ikke kjekt å måtte innlegges. Spennende med guttebabyen. :D Erik er et kjempefint navn! Bra valg! Ønsker deg en fin dag og uke videre. Masse klemmer fra ny dag (9+2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. september 2003 #539 Del Skrevet 10. september 2003 Godt å se at det går bra med deg... :trøste: Da blir det altså en liten lekekompis til Andreas da...? HVA SA JEG... Erik er et nydelig navn... Er nå litt kjekt å vite kjønn... er det ikke? Det er så mye spenning med fødselen at om en vet kjønn - blir ikke spenningen noe mindre av den grunn... Venter selv på telefon fra fysioterapeuten på KK... Har du hatt noe effekt av å gå der? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. september 2003 #540 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer med gutt i magen... Snakk om gutte boom her... Artig :D Godt å lese at alt står bra til med mor og barn !! Skjønner at du hadde noen lange dager på KK... Får håpe at resten av svangerskapet forløper som normalt.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå