AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:40 #61 Skrevet onsdag kl. 19:40 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år. Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året. Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex. Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans. Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt? Anonymkode: 07cfd...5fc At han drakk hele helgen på guttetur er helt innafor. At du ikke liker at han drikker seg full er helt greit, men du var ikke der og da trenger ikke du å legge deg opp i det. At han ikke svarer på telefon er i min bok også helt greit, men greit å gi en heads up om det. Jeg skrur ofte av min mobil når jeg er på tilsvarende jentetur. At han blir sur for at du ringer og maser har jeg full forståelse for. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn partnere som tekster og ringer for den minste ting. Det har ødelagt mange turer, og det er faktisk venner vi ikke gidder å ha med oss på grunn av dette. At han sender sexmeldinger og nakenbilder med et annet kvinnfolk hele helgen er ikke greit i det hele tatt. Det hadde vært kroken på døren for min del. Det virker ikke som dere har et godt forhold. Du fremstår kontrollerende og han lei av å bli mast på og kritisert. Er du kontrollerende fordi han oppfører seg som en idiot, eller oppfører han seg som en idiot mot deg fordi du er kontrollerende? Anonymkode: ba8f8...f87 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:12 #62 Skrevet onsdag kl. 20:12 Ingar12 skrev (10 timer siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Nei, du burde ikke gi han en sjanse til. Mener jeg. Det er godt mulig han gjør det igjen. Uansett er ikke dette noe du vil ha i et forhold. Noen som elsker deg svarer deg på tur. Selg huset eller kjøp han ut, det ordner seg. Det ordner du og så vil alt annet også bli bra. Dette er ikke sunt. Anonymkode: 0519e...19a 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:15 #63 Skrevet onsdag kl. 20:15 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er du kontrollerende fordi han oppfører seg som en idiot, eller oppfører han seg som en idiot mot deg fordi du er kontrollerende? Anonymkode: ba8f8...f87 Finner ingen ting i teksten til ts som tyder på at hun er kontrollerende. Han derimot er på guttetur og driter en lang mars i hele forholdet sitt. Anonymkode: 53372...eac 4 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:16 #64 Skrevet onsdag kl. 20:16 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): At han drakk hele helgen på guttetur er helt innafor. At du ikke liker at han drikker seg full er helt greit, men du var ikke der og da trenger ikke du å legge deg opp i det. At han ikke svarer på telefon er i min bok også helt greit, men greit å gi en heads up om det. Jeg skrur ofte av min mobil når jeg er på tilsvarende jentetur. At han blir sur for at du ringer og maser har jeg full forståelse for. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn partnere som tekster og ringer for den minste ting. Det har ødelagt mange turer, og det er faktisk venner vi ikke gidder å ha med oss på grunn av dette. At han sender sexmeldinger og nakenbilder med et annet kvinnfolk hele helgen er ikke greit i det hele tatt. Det hadde vært kroken på døren for min del. Det virker ikke som dere har et godt forhold. Du fremstår kontrollerende og han lei av å bli mast på og kritisert. Er du kontrollerende fordi han oppfører seg som en idiot, eller oppfører han seg som en idiot mot deg fordi du er kontrollerende? Anonymkode: ba8f8...f87 Ts har allerede fortalt at når han drikker så mye så endrer han seg i så stor grad at Ts har reagert på det flere ganger før. Det er virkelig ikke Ts som har gjort noe galt her. Han gjorde som han har gjort før - oppført seg som en idiot i fylla! I tillegg nå har han bevisst ignorert og utestengt Ts, han har lagt opp til massiv seksuell kontakt med en annen kvinne. Så var han ikke ærlig om dette før han ble avslørt, og Ts har fått detaljer av den dama han hadde tatt kontakt med. Denne dama hadde han også løyet til og påstått at han ikke var i et forhold, at han var singel. Og han sendte seksualiserte bilder av seg selv til henne sammen med all annen kontakt med henne over flere dager. I tillegg var han ikke ærlig da hun konfronterte ham, før hun hadde snakket med dama han også hadde løyet til og hatt seksuell kontakt med - tvert om, han kjeftet på Ts for at hun "maste" på ham. Og når han så innser at han er helt avslørt, da snur han helt om og "er lei seg". Dette er både gaslighting, løgner, utroskap og emosjonell manipulasjon fra hans side! Å kalle Ts for kontrollerende blir bare for dumt! Ts, denne mannen er ikke noe å samle på. Han er for dreven i løgner, manipulasjon og utroskapskontakt med andre. Han gjør i tillegg dette så tidlig i forholdet at det viser at dette er en mønster hos ham. Han er ikke lei seg for annet enn at han ble avslørt. Nå forsøker han å manipulere deg til å bli, slik at han slipper å forholde seg til noen følger av eget svik og egen utroskap og egen manipulasjon. GÅ! Anonymkode: 1403a...07a 2 3
Melissa30 Skrevet onsdag kl. 20:24 #65 Skrevet onsdag kl. 20:24 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år. Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året. Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex. Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans. Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt? Anonymkode: 07cfd...5fc Hva skal du egentlig med han? 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:32 #66 Skrevet onsdag kl. 20:32 Vil du være sammen med en sånn fyr? sender bilder, snakker om sex med andre enn deg etc etc. 🤮 Anonymkode: 4c392...326
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:33 #67 Skrevet onsdag kl. 20:33 «When someone shows you who they are, believe them the first time.» Anonymkode: 4c392...326 1 2
Smugleseren Skrevet onsdag kl. 21:44 #68 Skrevet onsdag kl. 21:44 Denne mannen respekterer deg ikke! 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:00 #69 Skrevet torsdag kl. 07:00 Du vet ikke hva annet han gjorde den helgen som du ikke har funnet ut av (enda). Åpenbart kunne han kommunisere med andre damer, bare ikke deg. I tillegg kjeftet han på deg for at du maste enda dere er samboere. Han der er det bare å dumpe. Anonymkode: 3707c...173 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:08 #70 Skrevet torsdag kl. 07:08 Så denne samtalen bare kom du over, selv om han hadde slettet og blokkert? Anonymkode: de263...d73
Ingar12 Skrevet torsdag kl. 08:07 #71 Skrevet torsdag kl. 08:07 Jeg hadde en dårlig følelse, så såg på snapchat. Der var samtalen.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:15 #72 Skrevet torsdag kl. 08:15 Etter 1.5 år bør man være i forelsket-bobla og ikke ha noen bekymringer. Hvordan går det med det? Og hvordan ser du for deg at det er om 10 år og to-tre barn? Det er ditt liv, og du har enda valget. Anonymkode: 157d4...2ed 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:23 #73 Skrevet torsdag kl. 08:23 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år. Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året. Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex. Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans. Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt? Anonymkode: 07cfd...5fc Høres ut som en asperger som ble sammen med folk gjennom seksuell utpressing - en av de få måtene med den diagnosen har for å nå kjæreste 😐 Bare gå fra m o n s t e r e t 👍 Du burde forsovidt ha eyes omkring atferdene det nye vedkommende har, like everywhere - for å ha et reelt bilde over mulig fremtid. Anonymkode: 65b6d...6bb
Fru Uperfekt Skrevet torsdag kl. 08:47 #74 Skrevet torsdag kl. 08:47 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Høres ut som en asperger som ble sammen med folk gjennom seksuell utpressing - en av de få måtene med den diagnosen har for å nå kjæreste 😐 Bare gå fra m o n s t e r e t 👍 Du burde forsovidt ha eyes omkring atferdene det nye vedkommende har, like everywhere - for å ha et reelt bilde over mulig fremtid. Anonymkode: 65b6d...6bb kilde? eller bare dårlig erfaring?
LilleMy_09 Skrevet torsdag kl. 12:39 #75 Skrevet torsdag kl. 12:39 Ryddet for brukerdebatt/avsporing og innlegg knyttet til dette Lillemy_09;mod
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:27 #76 Skrevet torsdag kl. 14:27 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ut som en asperger som ble sammen med folk gjennom seksuell utpressing - en av de få måtene med den diagnosen har for å nå kjæreste 😐 Bare gå fra m o n s t e r e t 👍 Du burde forsovidt ha eyes omkring atferdene det nye vedkommende har, like everywhere - for å ha et reelt bilde over mulig fremtid. Anonymkode: 65b6d...6bb Det var rotete og meningsløst. Anonymkode: 1a1f0...7a1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:30 #77 Skrevet torsdag kl. 14:30 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Klart du kan legge det bak deg, men det krever tid og masse arbeid fra dere begge. Tar han egentlig noe som helst ansvar for hva han har gjort? Det er ordentlig vondt. Jeg opplevde noe lignende i sommer, og sliter enda. Anonymkode: c1601...8eb Det er slettes ikke klart. De færreste klarer å komme over slike svik. Man blir, prøver og går på akkord med seg selv I måneder eller år dør man gir opp. Har selv vært der og det gikk selvfølgelig ikke. Anonymkode: 885a4...16a 2 1
Handful Skrevet torsdag kl. 16:05 #78 Skrevet torsdag kl. 16:05 TS jeg skjønner at du vil ha håp om å bli fordi brudd er så vondt. Du tenker sikkert ogaå på det fine dere har opplevd sammen. Men en som kan finne på å gjøre noe sånt bare 1,5 år inn i forholdet, kommer til å såre deg alvorlig igjen. Hvis du går nå og takler smerten, så sparer du ditt fremtidige jeg for å få enda mye mer vondt. Og med barn blir du fanget. Om du blir IKKE få barn med han. 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:35 #79 Skrevet torsdag kl. 16:35 Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 5e161...e6b 1
hvalstad45 Skrevet torsdag kl. 17:40 #80 Skrevet torsdag kl. 17:40 Hvis du godtar dette, har du godtatt ekstremt mye smerte i fremtiden, det er virkelig å ikke ta ansvar for ditt fremtidige jeg. Kom deg unna. noe sånt etter 1,5 år viser virkelig at forholdet ikke er sunt. Ikke er han 22 heller. Og må si dere kjøpte sammen tidlig, virker ikke som det best funderte forholdet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå