AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år. Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året. Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex. Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans. Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt? Anonymkode: 07cfd...5fc 11
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Hadde gått fra fyren. Han er ikke til å stole på, behandler deg dårlig og drikker fif mye. Hva skal du med en slik fyr? Løp nå, istedet for å satse. Neste gang sitter du hjemme ned huslån og en unge eller to... Anonymkode: 3d353...132 34 2 13
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Nei, gjør det slutt, han respekterer deg ikke og elsker deg ikke slik du trenger. Det blir aldri helt godt igjen. Anonymkode: a9011...903 21 1 5
Sinte-my Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Om han vil være singel, la han være singel. 20 1 7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Dette fortjener ikke en sjanse til, han gjorde alt hun kunne for å prøve å være utro mot deg. Om han feilet er det irrelevant. Utroskap bør være slutten på alle forhold. Anonymkode: cca36...945 12 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Han er en horebukk. Det er bare å dumpe, og komme seg videre. Anonymkode: a1275...ee7 11 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Bare det at han ikke svarer telefonen på mange dager er grunn nok til å gjøre det slutt. Når han i tillegg har snappet masse med ei annen dame... hva venter du på?? Anonymkode: 7a6e7...0d4 15 5
Ingar12 Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden (endret) Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Endret 19 timer siden av Ingar12
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jepp, det kommer til å skje igjen. Og igjen. Beste er å droppe han nå, så slipper du å kaste bort flere år. Anonymkode: b3780...0d9 19 1 1
Macro Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Han er verdiløs som partner. Finn noe bedre. 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Du kvitter deg med ca 85kg dødvekt og får penger for det(siden du sier dere eier sammen), også starter du et nytt liv. Anonymkode: 4ed14...a80 6 2
Perfume Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Dette hadde jeg aldri(!) godtatt, overhode. Det er ikke verdt det. Skal du alltid gå og være redd for at det skjer igjen? Det er jo tydelig at det er venninnen som stoppet at det ble utroskap, ikke han.. Hadde min mann sagt til NOEN bare det at han er singel.... Det hadde vært på hodet ut. 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Ingar12 skrev (6 minutter siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Hvorfor skal du la han få en sjanse til? Han ønsker å være singel. La han være singel da. Anonymkode: 89a4f...e03 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Ingar12 skrev (7 minutter siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Og hvorfor i alle dager kjøper du hus med en du bare har vært sammen med i 1,5 år?? So what om det ikke har skjedd før, det kommer til å skje igjen. Han skrev ikke en melding med henne, han skrev med henne i FEM dager! Dette var med overlegg! Anonymkode: 89a4f...e03 10 1 4
Natu Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden Ingar12 skrev (8 minutter siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Han kommer til å gjøre det igjen. En ting er spontane ting som kan oppstå på fylla, noe helt annet er planlegging over tid som her. Litt vanskelig å forstå hvorfor du ikke alt hara brutt med ham. 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Er dere to menn, Ingar, og så kom interessen hans for damer som en overraskelse? Anonymkode: 3bd70...770 4
Ingar12 Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dere to menn, Ingar, og så kom interessen hans for damer som en overraskelse? Anonymkode: 3bd70...770 Vi er dame og mann i 30 årene.
Ingar12 Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og hvorfor i alle dager kjøper du hus med en du bare har vært sammen med i 1,5 år?? So what om det ikke har skjedd før, det kommer til å skje igjen. Han skrev ikke en melding med henne, han skrev med henne i FEM dager! Dette var med overlegg! Anonymkode: 89a4f...e03 Sendte meldinger fra fredag- søndag. Det var jeg som fant det ut på snapchat.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden Hvorfor skal du stole på han igjen, han er jo ikke til å stole på. Min erfaring i livet er at de bare gjør det igjen og igjen, og igjen. Derfor anbefaler jeg at du går. Det er eneste måten å bli glad igjen på. Anonymkode: 983c1...b60 6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Skrevet 19 timer siden Ingar12 skrev (18 minutter siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? I min erfaring så gjør de det alltid igjen. Gå før du blir gravid og finn en som respekterer deg. Det går aldri igjen å få tilbake noe tillit. Du burde heller ikke ha tillit til han. Han var utro og han svarte deg ikke på flere dager. Når folk er full så viser de seg hvem de egentlig er. Mitt råd er at du går nå. Anonymkode: 983c1...b60 6 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå