Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei

For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år.

Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året.

Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex.

Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans.  Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt?

Anonymkode: 07cfd...5fc

Hadde ikke levd videre med han. Han er et klart rødt flagg. Du blir sett på som en place holder 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingar12 skrev (5 timer siden):

Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil.  Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før.

Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? 

Huset kan selges, du er åpenbart ikke den han har øverst på ønskelisten sin

Skrevet
Ingar12 skrev (5 timer siden):

Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil.  Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før.

Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? 

Du kommer til å gi han en sjanse til og det kommer til å skje noe sånt eller verre igjen. Du kommer til å angre. Han der er ingenting å samle på! 

Anonymkode: 53372...eac

• Liker 4
Skrevet

Så slik jeg ser det, er det ingen som tror jeg kan legge det bak meg?

Ikke bare med hus og brudd.

Jeg trodde virkelig ikke han kunne gjøre det her.

• Hjerte 2
Skrevet

Du kan legge det bak deg, men han tar nok ikke ansvar for det han har gjort. Han må ta konsekvensene, og hva er det? Han er lei seg? Dette viser bare hva du er villig til å tolerere. Folk kan endre seg, men de må: kunne anerkjenne hva de har gjort, si unnskyld på en skikkelig måte, forklare hvordan de har tenkt å endre seg og hva som skal skje, sette deg først, trygge deg, ta deg på alvor. Han virker ikke kapabel til noe av dette, han søker validering hos andre på bekostning av deg.

Med mindre han viser endring, kommer dette til å skje igjen, og dine grenser vil stadig flyttes. Jeg ville gått, men forstår at det ikke er så enkelt for deg. 

Anonymkode: 9bdfe...a7b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ingar12 skrev (52 minutter siden):

Det blir ikke noe enklere å gå om noen år hvis det skjer igjen. Og hvis dere i tillegg har fått barn, så blir det enda vanskeligere å gå.

Anonymkode: 56f52...9b9

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Ingar12 skrev (1 time siden):

Det handler ikke om deg ts.

Det handler om hvem han er og hvordan han velger å leve sitt liv. Om det er noe du kan akseptere så kan du selvsagt legge det bak det, men du må også forvente å måtte akseptere mer av det. At du lager denne tråden kommer vel også av at du ikke aksepterer det? 

Anonymkode: bc01d...c37

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan ikke forstå at dette er et tvilstilfelle?

Er du virkelig usikker på hva du skal gjøre, ts?

Tenker du en mann som elsker samboeren sin og har funnet drømmedama, samtidig presenterer seg som singel, ignorer kvinnen i sitt liv i 5 dager og i tillegg deler kroppen sin med en annen kvinne??

Er dette beskrivelsen på en trygg, flott, omsorgsfull far?? 

Er dette gener du vil videreføre?

Vil du at sønnen din skal oppføre seg slik i fremtiden.

Tenker du må ha store problemer med selvbildet ditt om du synes denne oppførselen er innafor i et forhold.

Anonymkode: a464a...0e6

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei du kommer ikke til å legge det bak deg. 

Anonymkode: 1a1f0...7a1

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan legge det bak deg, men det krever tid og masse arbeid fra dere begge. Tar han egentlig noe som helst ansvar for hva han har gjort?

Det er ordentlig vondt. Jeg opplevde noe lignende i sommer, og sliter enda. 

Anonymkode: c1601...8eb

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan ikke finne på å tilgi dette. Du er sterkere enn som så!!! Han har slått deg ned, sparka deg og spytta på deg mens du ligger nede. Han gir faen i deg, ser kun sitt eget ego. Han er selve definisjonen på en vandrende dritt. Han er et null og en taper. Avslutt relasjonen og fortell alle du vil hva han har gjort mot deg. Han fortjener ikke bedre. 

Husk at han kommer til å trygle og be, grine, si at han elsker deg, love deg gull og grønne skoger. Dette er bullshit, han gjør det for egen del, for å redde seg selv. Be ham dra lukt til helvete! 

Tilgir du ham dette sier du samtidig at det han gjorde var greit. Og han kommer til å gjøre det igjen, kanskje går han lenger og.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ibot skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke finne på å tilgi dette. Du er sterkere enn som så!!! Han har slått deg ned, sparka deg og spytta på deg mens du ligger nede. Han gir faen i deg, ser kun sitt eget ego. Han er selve definisjonen på en vandrende dritt. Han er et null og en taper. Avslutt relasjonen og fortell alle du vil hva han har gjort mot deg. Han fortjener ikke bedre. 

Husk at han kommer til å trygle og be, grine, si at han elsker deg, love deg gull og grønne skoger. Dette er bullshit, han gjør det for egen del, for å redde seg selv. Be ham dra lukt til helvete! 

Tilgir du ham dette sier du samtidig at det han gjorde var greit. Og han kommer til å gjøre det igjen, kanskje går han lenger og.

De som starter sånn drar det alltid lengre. Og etter hvert som man tilgir og prøver så blir mannen arrogant og mener kvinnen bare klager, er usikker og lager «styr». 

Anonymkode: 67bc4...402

• Liker 2
Skrevet

Han lyver, han er utro og driter i dine behov. Han er en egoistisk drittsekk! En normal mann hadde ringt eller tekstet deg på tur, fordi han vet du er urolig og hadde satt pris på det. 
ALDRI, ALDRI, om du skal gi han en sjanse til! Det er svært naivt om du gjør. Det finnes normale menn der ute. Du kaster vekk livet ditt på han her

Anonymkode: 98911...c0b

• Nyttig 2
Skrevet
Ingar12 skrev (2 timer siden):

Ingen her tror at han er ferdig med å gjøre sånt. Se hvor enkelt det var for han da. Jeg hadde hatt lyst til å kvele fyren med ei pute var det meg.... 

Og jeg tror ikke du vil klare å stole på han igjen. Han virker ikke akkurat som typen til å legge seg flat og gjøre alt du trenger for at du skal klare det...

Velger du han, så velger du usikkerhet, våkenetter, vondt i magen og utroskap. Det blir ikke lettere å gå jo lengre tid dere har vært sammen. Og han lærer jo ingenting heller; annet enn at du finner deg i det.

Anonymkode: 3d353...132

• Liker 2
Skrevet

For guds skyld ikke bli gravid med den horebukken. Han viser deg NØYAKTIG hvem han er. 

Anonymkode: 4f19b...153

• Liker 3
Skrevet

Han gjorde ikke en tabbe. Han tok et valg og sto i det valget torsdag, fredag, lørdag og søndag. Og han var ikke ærlig i etterkant. Det var du som måtte finne ut av det. 
Dette er ikke liv laga! 

Anonymkode: b1681...464

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Ingar12 skrev (8 timer siden):

Siden du skriver og drøfter problemet her inne, så vil jeg tro du allerede sitter med en følelse selv - om hva som er riktig for deg i denne situasjonen. 

men vi støtter deg 100%. 

GÅ. 

Anonymkode: a2627...540

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ingar12 skrev (2 timer siden):

Han har jo gjort det. Så da må du forholde deg til det og handle deretter. Han er kynisk og kalkulerende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ingar12 skrev (9 timer siden):

Ingar?

Anonymkode: 69e87...e1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Livet er gjerne ikke så svart/hvitt som du skal ha det til her. 

Anonymkode: c1601...8eb

Noen ganger er det det, som i dette tilfellet.

Anonymkode: 69e87...e1c

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...