Klokkeblomst_85 Skrevet onsdag kl. 10:29 #21 Skrevet onsdag kl. 10:29 Det her er sånn han er, ikke et engangstilfelle. Bli kvitt fyren... Ikke noe å spare på, dessverre 7 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:36 #22 Skrevet onsdag kl. 10:36 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Begrens tapet ditt, og gå fra fyren. Hus kan selges og deles. Så samvittighetsløst som dette ble utført fra hans side, hvor han tillater seg å være sint på deg, så kan jeg garantere deg at dette hverken var første eller siste gang. Anonymkode: 3d353...132 7 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:38 #23 Skrevet onsdag kl. 10:38 Du skal selvfølgelig ikke fortsette med denne idioten. Det kommer til å skje igjen. Tro meg. Så sitter du der med unger i tillegg. Kom deg unna! Anonymkode: 95abf...e88 3 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:39 #24 Skrevet onsdag kl. 10:39 Jeg har vært utsatt for noe liknende. Valgte å gi han en ny sjanse for det var ikke måte på hvor mye han beklaget seg og at dette bare var en engangshendelse. Dum son jeg var trodde jeg på han og det skulle jeg aldri ha gjort. Et par år senere var han utro på nytt. Ikke kast bort mer av tiden din på han. Anonymkode: a380f...464 5 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:43 #25 Skrevet onsdag kl. 10:43 Ingar12 skrev (34 minutter siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Han er lei seg for at nå må han flytte eller kjøpe ut deg, og han er lei seg for at han er tatt! Han holdt på hele helga, og gitt fullstendig faen i deg og dere. Anonymkode: 819b0...d42 5 1 9
Ingar12 Skrevet onsdag kl. 10:51 #26 Skrevet onsdag kl. 10:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vært utsatt for noe liknende. Valgte å gi han en ny sjanse for det var ikke måte på hvor mye han beklaget seg og at dette bare var en engangshendelse. Dum son jeg var trodde jeg på han og det skulle jeg aldri ha gjort. Et par år senere var han utro på nytt. Ikke kast bort mer av tiden din på han. Anonymkode: a380f...464 Hva legger du i han var utro igjen? Fysisk?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:53 #27 Skrevet onsdag kl. 10:53 Hadde han tålt att du gjorde dette? Neppe. Ville du selv gjort dette om du var trygg på forholdet og ønsket å forbli i forholdet? Neppe. Var det noen som truet i han alkoholen og truet han til å snappe sex-snapper til ei anna kvinne? Neppe. Er det en eneste grunn til att du skal føle deg dum, fordi han bevist går inn for å drikke seg snydens og bli singel for andre i 5 dager? Nei. Ville han hatt sex eller prøvd seg på denne kvinnen om ho var på samme hytte som han denne helgen. Mest trolig. Kan du stole på han og forholdet etter dette? Nei. Så der har du egentlig konklusjonen, her er du i ett utrygt forhold, med en mann som lyver og bedrar deg og mest trolig legger skyld på alkohol som han bevist drakk, så får han deg i tillegg til å føle deg dum og usikker. For en "mann" Det blir styr uansett hva du gjør her, om det så er og bryte forholdet eller bli. Ofte oppfører menn seg slik når de vil ut av forholdet, men de er for feige til å gå selv, dermed oppfører de seg som idioter slik att motparten skal få nok og gå. Ergo blir det mer av dette fremover. Til slutt har du utslettet deg selv og brukt år på ett forhold som kun ødelegger deg selv. Anonymkode: d82ee...b60 1 1 2
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 11:00 #28 Skrevet onsdag kl. 11:00 Han gjorde ikke bare en tabbe i fylla, han valgte helt bevisst å ignorere deg hele helgen mens han samtidig viet stor oppmerksomhet til en annen kvinne med sexsnakk. Hvis noen viser deg sitt sanne jeg må du tro på de, han er ingen god mann for deg. 6 1 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:03 #29 Skrevet onsdag kl. 11:03 Ingar12 skrev (39 minutter siden): Sendte meldinger fra fredag- søndag. Det var jeg som fant det ut på snapchat. Bestem deg. Du skrev i HI : Sitat Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Anonymkode: 89a4f...e03
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:10 #30 Skrevet onsdag kl. 11:10 Hva skal du egentlig med en fyr som reiser på tur for å drikke seg snydens, svarer deg ikke på meldinger, blir sur og gaslighter deg fordi du prøver å få kontakt fordi du er bekymret, og sender sexmeldinger og bilder med ei annen dame hele helgen? Fyren vil ha i pose og sekk, han vil jo egentlig være singel, men så er jo du fin å ha som backup.... Løp sier bare jeg! Anonymkode: 809f5...3d9 3 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:33 #31 Skrevet onsdag kl. 11:33 Han skrev til henne at han var singel, så da slo han tydeligvis opp med deg før helga - selv om han glemte å si det til deg. Så nå er dere bare to stykker som bor sammen i et kollektiv, og du er fri til å dra på date når du ønsker det. Han overså deg hele helgen og så ble han i tillegg sint (fordi du hele tiden minnet ham på at du finnes) for at du ble bekymret. Hadde hun vært i nærheten så hadde han garantert vært fysisk utro i tillegg. Jeg hadde ikke stolt på partneren min hvis han hadde gjort noe sånt. Så for min del så hadde det blitt hussalg ganske kjapt. Anonymkode: 56f52...9b9 7 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:05 #32 Skrevet onsdag kl. 13:05 Ingar12 skrev (2 timer siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Dette er ikke første gang. Det er første gang som du vet om... Du vet at han drikker altfor mye flere ganger i året. Du vet at han da endrer personlighet og blir til en mann du ikke liker. Når en mann viser deg hvem han faktisk er - da bør du ta ham på alvor. Det at dere har vært sammen bare 1,5 år og allerede eier hus sammen, det gjør at jeg frykter at du også er blitt utsatt for lovebombing. Merk også at han ikke slettet denne dama han ville ha sex med før du oppdaget hva han hadde holdt på med. Og når er han "lei seg" for oppførselen sin. Ikke noen forsikringer om at han forstår at han ikke kan drikke alkohol mer, fordi han blir en person han ikke vil. Han er bare lei seg fordi han ble avslørt. Nei, du bør absolutt ikke gi en slik mann flere sjanser. Du vet jo allerede at han drikker altfor mye flere ganger i året og at han da blir en person som viser sine styggere sider. Disse sidene vil alltid ligge i ham så lenge han velger å drikke. Og med årene vil de komme oftere og oftere frem. Dere er i en fase hvor han fremdeles burde være forelsket i deg og opptatt av deg og oppføre seg på en måte som får deg til å ønske å være med ham. Istedenfor har denne mannen allerede flere ganger i året vist sider ved seg selv som ikke er akseptable. Og når har han også vært utro mot deg. Spiller ingen rolle at han ikke fysisk hadde sex med den andre dama - han valgte deg bort hele helgen, ikke bare det, han ignorerte deg totalt over flere dager, mens han selv var opptatt av å være på fylla og ha et seksuelt "forhold" til en annen dame over flere dager. Og dette gjorde han etter at han følte han hadde fått kontroll på deg, ved å knytte deg til ham med felles hus... det ligger en manipulator i denne mannen, han viser allerede at han ikke har kontroll på impulser, på alkohol, at han vil ha kontakt og sex med andre damer selv om han er i et forhold. Seriøst, Ts - dette er en mann du aldri vil kunne stole på igjen! Kom deg ut av forholdet før han får manipulert deg enda mer! Sørg for at du IKKE - IKKE - IKKE! blir gravid med hans barn!!! Kom deg ut av forholdet! ❤️ Anonymkode: 1403a...07a 1 1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:11 #33 Skrevet onsdag kl. 13:11 Det forholdet der hadde jeg aldri giddet altså. Test deg for kjønnssykdommer. Lykke til!!! Anonymkode: 35335...eb5 1 1
Kålrota Skrevet onsdag kl. 13:13 #34 Skrevet onsdag kl. 13:13 Dere har bare vært sammen i 1,5 år og han utviser slik oppførsel? Dette er ikke langvarig kjæreste-materiale. Du kommer nok til å bli såret gang på gang hvis du ikke går nå. 2 1 2
Fighter83 Skrevet onsdag kl. 13:14 #35 Skrevet onsdag kl. 13:14 (endret) Ingar12 skrev (3 timer siden): Vi eier hus sammen og ingen felles barn enda. Sier han er lei seg for oppførelsen, men føler meg som dum. Ingen krangel før den turen, så vanskelig å si noe var feil. Er ganske sikker på dette ikke har skjedd før. Burde jeg gi han en sjanse til? Eller er det bare noe han kommer til å gjøre igjen? Dump! Endret onsdag kl. 13:17 av Fighter83 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:37 #36 Skrevet onsdag kl. 14:37 Min erfaring er at dette bare er starten… og du nå har funnet ut dette.. Det er nettopp slutt meg meg og min kjæreste gjennom 12 år. Jeg har holdt så det er ikke noe selvverd igjen i meg. startet med chatting med en gammel skolevenninne 1 år inn i forholdet. Snodde seg unna med at hun hadde sendt. Så en gammel eks fra 20 år tilbake. Og så damer han møtte på trening. Ente med at jeg tok han i å være utro. Alt dette bygget seg opp mot at han dro det for langt. Han stoppet ikke når han så jeg ble sint, lei meg og usikker. Han beklaget seg også flere ganger men fortsatte likevel. Andre gangen jeg tok han i å være fysisk utro fikk jeg nok. Imellom her har han ofte kritisert meg for å være sur , vanskelig og ikke legger ting bak meg. Jeg er fortsatt lei meg og sint. Dette ødela meg og mistet troen på menn. Så ta vare på deg selv selv om jeg vet det er vanskelig å gå. Ikke vent til han er fysisk utro. Anonymkode: 67bc4...402 1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:08 #37 Skrevet onsdag kl. 15:08 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei For noen uker siden dro samboeren min på guttetur fra torsdag- søndag. Vi har vært sammen i 1,5 år. Under denne helgen svarte han ikke på sms eller telefon. Han drakk alt for mye alkohol og var full hele helgen. Jeg fikk kjeft for jeg hadde mas og kontaktet folk for jeg var redd for han. Jeg liker han ikke når han drikker for mye, noe som bare skjer noen få ganger i året. Fem dager etter han kom hjem, finner jeg ut han har snappet med en dame hele helgen. Chatten startet torsdag og varer helt til søndag. Da sletter han henne og blokkeren henne. Han har snakket med henne før, men ikke møtt henne på 15 år. Det var han som la henne til og inviterte til kontakt. Her skriver han han er singel til henne. Chatten er bare om sex, hva hun liker og han har sendt naken bilde til henne. Har snakket med henne nå, så har fått mye info om denne helgen. Hele praten gikk over en helg og var bare om sex. Hva skal jeg gjøre nå? Føler jeg så lei meg og skuffet over oppførselen hans. Noen som har klart å stole på partner etter noe slikt? Anonymkode: 07cfd...5fc Slik oppførsel og svar er klassisk eksempel på en som er umoden og har noe å skjule. Ikke noe å ta vare på. Anonymkode: d5d2f...092 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:08 #38 Skrevet onsdag kl. 15:08 Har erfaring med dette. HVIS dere skal komme dere videre er det avhengig av at HAN tar det fulle ansvaret. Han må tåle å være transparant i perioden tilliten bygges opp. Han må tåle dine følelser og reaksjoner til en hver tid. Han må ta deg på alvor. Det kan aldri under noen omstendigheter være avvik mellom det han sier og det han gjør. Han må konsekvent være åpen og ærlig, og stå gjennom ubehaget på nytt og på nytt. Han må aldri avfeie dine følelser og kalle det mas, selv om det går et år eller to. Han må bære skammen, ikke du. Han har skjemt deg og forholdet deres ut, han må framover sette deg som nummer 1 i livet døgnet rundt i den første kritiske tida. Han må være villig til å beskytte deg og dere, i stort og smått, både foran deg og bak ryggen din. Han må forstå at han har ødelagt hele ditt syn på forholdet, på han og på deg selv. Du blir å stille spørsmål om alt fram til du er på trygg grunn igjen. Han må aldri bagatallisere, bortforklare eller prøve å vri situasjonen over på deg. Din jobb, hvis du gir han en ny sjanse, er å gradvis tørre å åpne opp etterhvert som han tar ansvaret og viser seg verdt tilliten din. Etterhvert må du ta et valg om han kan stoles på igjen eller ikke, og gjennom det sette deg selv fri på den ene eller andre måten. Jeg kjenner ikke dere. Du må vurdere om du og han er i stand til det? Anonymkode: f8ac3...21d 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:50 #39 Skrevet onsdag kl. 15:50 Han sa han var singel. Tenker det er opp til deg å sørge for at han blir det 😜 Anonymkode: 885a4...16a 4 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:01 #40 Skrevet onsdag kl. 16:01 Du kan tilgi, men dette glemmer du aldri.. så dette er ikke noe å satse fremtida si på. Anonymkode: 371fb...54b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå