milla27 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 17. august 2006 VI HAR FUNNET LOKALE!!!! Mer rekker jeg ikke å skrive nå, må løpe på jobb. Mer kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 17. august 2006 #222 Del Skrevet 17. august 2006 GRATULERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 18. august 2006 Har vi vært på samme utdrikningslag??? Neida, men vi måtte gjennom endel av det samme ser jeg Nærmer seg nå ← He he var ganske mye likt vi måtte gjøre ja. Nå nærmer det seg ja og det merkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 18. august 2006 GRATULERE! ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #225 Del Skrevet 18. august 2006 Ååhh, det var så deilig å få lokalet i boks! Mange ting som blir ganske mye enklere nå Har snakket med cateringen og fått bekreftet koldtbordet og blitt forsikret om at det er nok mat! I dag skal jeg få bekreftet at brudebuketten er i orden. I morgen skal vi kjøpe inn rødvin, hvitvin og velkomstdrink. Pluss at jeg kjøper inn en flaske til hver av cognac, whiskey og vodka I dag er siste arbeidsdag, så er det ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 22. august 2006 #226 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulere med lokalet Mye som har skjedd skjønner jeg mens jeg har vært borte Så artig lag du fikk da!!! Måtte igjennom mye av det samme jeg også,med pakker,historier, osv.. og min (he he) mann og jeg hadde alt for mye likt på spørsmålene vi også Ønsker deg alt det beste på den store dagen om bare 4 dager Gleder meg til å høre alt om det!!! Varm god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 22. august 2006 #227 Del Skrevet 22. august 2006 Nervene på plass? Kribler i magen så det holder hos meg. Gruer meg for det meste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 23. august 2006 Gratulere med lokalet Mye som har skjedd skjønner jeg mens jeg har vært borte Så artig lag du fikk da!!! Måtte igjennom mye av det samme jeg også,med pakker,historier, osv.. og min (he he) mann og jeg hadde alt for mye likt på spørsmålene vi også Ønsker deg alt det beste på den store dagen om bare 4 dager Gleder meg til å høre alt om det!!! Varm god ← Ja, det er ikke noen ordentlig bryllupsplanlegging uten litt vanskeligheter og action Utdrikningslaget var veldig koselig, skjønner ikke hva jeg gruet meg for... men alle blir vel litt nervøse, når man ikke vet hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #229 Del Skrevet 23. august 2006 Nervene på plass? Kribler i magen så det holder hos meg. Gruer meg for det meste.... ← Nerver ja... det skal jeg love deg!! Er et eneste stort nervevrak om dagen jeg Bare tre dager igjen, hvordan skal dette gå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Ja, så var det plutselig bare tre dager igjen... kjenner at det er litt vanskelig å puste om dagen! Fortsatt en del småting, som skal fikses. ONSDAG: # Pakke lovehearts i gave eskene. # Lage ferdig huskelisten til toastmaster. (rekkefølge) # Handle inn ingredienser til kakene jeg skal lage. # Rydde og vaske litt hjemme, før besøket begynner å komme. TORSDAG: # Hente brudekjolen. # Levere brudekjolen hos frisøren. # Hente antrekket til min kjære. # Nappe/farge bryn og vipper. # Hente lillebror på flyplassen. # Hente nøkkel til lokalet. # Kjøre alle tingene fra oss og til lokalet. # Kjøre tingene fra min kommende svigemor og til lokalet. (Hun er så snill og stryker alle dukene ) # Bli med min kommende svigemor å kjøpe inn brus, blandevann, øl og rusbrus. (Hun er så snill og betaler det ) # Begynne å pynte lokalet. FREDAG: # Resten av familien kommer. # Lage kakene. # Hente to ballong oppsatser. # Pynte ferdig lokalet. # Ta spraytan. (Ble visst det alikevel, prøvde det en gang til i forrige uke og da ble det velsig bra.. så tar sjansen jeg ) LØRDAG: Tør nesten ikke å tenke på den dagen jeg... Kommer nok en kjøreplan for den dagen litt senere i dag Endret 23. august 2006 av milla27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. august 2006 #231 Del Skrevet 23. august 2006 Åj, gratulerer med funn av lokale! Høres ut som du har orden på alt nå, nå er det ikke lenge igjen!!! Skjønner at du har litt vanskelig for å puste Åååå, så spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 24. august 2006 #232 Del Skrevet 24. august 2006 Lykke til på lørdag Jeg reiser straks avgårde..... Gribler i magen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. august 2006 #233 Del Skrevet 25. august 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DEN STOOORE DAGEN I MORGEN Skjønner nervene dine!!!!!!!!!!! De slapp ikke på meg før jeg hadde kommet meg frem til alteret, da ble nervøsiteten borte og, gleden kom for fult Dette klarer du kjempe fint!!! Så i morgen er dere Skal tenke masse på dere!!! Stor varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 25. august 2006 #234 Del Skrevet 25. august 2006 Ønsker deg LYKKE TIL! Og husk å svare JA da bare 1 dag igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #235 Del Skrevet 25. august 2006 Miss77, jekart og kathjuli07: Tusen tusen takk for lykke ønskninger! Trenger det!! ÅÅhh, jeg er så nervøs... samtidig som jeg gleder meg litt også selvfølgelig... men mest nerver ja!! Nå skal jeg dra å pynte resten av lokalet og etter det blir det spraytan. Krysse fingrene for at det blir like bra som sist Hentet kjolen i går og nå satt den enda litt bedre enn sist, nesten så jeg selv syntes at jeg var fin... bare nesten da Kommer nok innom en tur til senere i kveld. UUÆÆÆ, I MORGEN ER DEN STORE DAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. august 2006 #236 Del Skrevet 25. august 2006 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. august 2006 #237 Del Skrevet 25. august 2006 LYKKE TIL I MORGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. august 2006 #238 Del Skrevet 25. august 2006 dette kommer til å bli kjempe flott alt sammen og du kommer til å bli helt nydelig!!!!! Jeg synes faktisk jeg ble kjempe pen den dagen-og det er godt å oppleve en dag av livet sitt Alle bruder er på sitt vakreste på en sånn dag, og mye av det tror jeg er utstrålingen vi får og en følelse av total lykke og spraytanen kommer til å bli bra og på søndag kan du som meg le av alle bekymringene vi hadde Lykke til i morgen og kos deg med dagen i dag varm god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 25. august 2006 #239 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) .. Klokken har bikket midnatt, så: G R A T U L E R E R M E D D A G E N ! ! ! Håper dere får en fantastisk dag! Endret 25. august 2006 av Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. august 2006 #240 Del Skrevet 26. august 2006 GRATULERER MED DAGEN HÅPER DERE FÅR EN FANTSTISK DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå