AnonymBruker Skrevet 13. september #81 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 0.57): Funderte på noe i nattens mulm og mørke. Er det upassende å ha en seksuell relasjon til en lege som du har møtt gjennom konsultasjon, en, to eller tre ganger? Er det «ulovlig» av pasienten å initiere til noe? Hva skjer om vedkommende viser interesse? Blir det noe oppstandelse og drama? Kan det gli forbi i stillhet, uansett utfall? Helt uskyldig spørsmål. Har ingen planer om noe i den dur..Spør for en venn 😝 Anonymkode: b9014...dc5 Han derre Frosta-legen ble jo dømt for noe sånt som 6-7 dusin voldtekter, men også for et tilsvarende antall seksuelle relasjoner med pasienter som ikke ble bedømt som voldtekt. Så ja, det er skikkelig over streken for en lege å "utnytte sin stilling", som det heter så fint. Selv om det åpenbart er en del kvinner som er temmelig mottakelige for slik stillingsutnyttelse også… selv med en doktor med et frynsete rykte i lokalmiljøet, som ikke engang er noe til kremtopp utseendemessig? Damer er rare. 😄 Anonymkode: 19023...814
AnonymBruker Skrevet 13. september #82 Skrevet 13. september Vel, det er vel ikke etisk riktig, akkurat. En venninne av meg ble faktisk stalka av en lege på en avdeling hun var henvist til. Det var helt sprøtt, jeg var hos henne en kveld og han kom på døra kl 22 for å bli sammen. Heldigvis var han der bare en kort periode før han flyttet videre, men det var skrue det. Han sendte meldinger midt på natta om hvordan hun hadde stjålet hans hjerte og hjerne, han tenkte bare på henne osv. Og det var en oppegående fyr som var spesialist i et felt, men følelsesmessig hadde han sporet helt av 😅😅 Anonymkode: 7126a...fdd
AnonymBruker Skrevet 13. september #83 Skrevet 13. september Tipper han ser ned på sånne som deg som må ta botox. Er neppe interessert Anonymkode: 75e2e...e8e
AnonymBruker Skrevet 14. september #84 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 13.42): Du må virkelig jobbe med grensesetting. Håper for guds skyld du rapporterte disse behandlerne. Anonymkode: 0ea4d...f32 Hvorfor skulle jeg rapportere dem? Jeg følte meg ikke bruk eller utnyttet. Anonymkode: 85563...03b
AnonymBruker Skrevet 14. september #85 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 9.21): Han derre Frosta-legen ble jo dømt for noe sånt som 6-7 dusin voldtekter, men også for et tilsvarende antall seksuelle relasjoner med pasienter som ikke ble bedømt som voldtekt. Så ja, det er skikkelig over streken for en lege å "utnytte sin stilling", som det heter så fint. Selv om det åpenbart er en del kvinner som er temmelig mottakelige for slik stillingsutnyttelse også… selv med en doktor med et frynsete rykte i lokalmiljøet, som ikke engang er noe til kremtopp utseendemessig? Damer er rare. 😄 Anonymkode: 19023...814 Du gjør klokt i å ta sånne tråder med en STOR klype salt. For alt du vet, er TS en fjollete fyr som dikter opp "fantastiske historier", det er ikke første gang, og blir ikke den siste. Vis litt kritisk tankegang når dere ser slike avvikende tråder, bare det å lese hva TS skriver gir en god pekepinn på et menneske som ikke er i vater. Anonymkode: 379d9...320
AnonymBruker Skrevet 15. september #86 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 9.44): Du gjør klokt i å ta sånne tråder med en STOR klype salt. For alt du vet, er TS en fjollete fyr som dikter opp "fantastiske historier", det er ikke første gang, og blir ikke den siste. Vis litt kritisk tankegang når dere ser slike avvikende tråder, bare det å lese hva TS skriver gir en god pekepinn på et menneske som ikke er i vater. Anonymkode: 379d9...320 Å ja, fullt mulig at dette bare er en runketråd fra en eller annen pervo. Det forandrer ikke at historien om Frosta-pervoen inneholder elementer som media gikk forbi i all stillhet… 😄 Anonymkode: 19023...814
AnonymBruker Skrevet 15. september #87 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 1.19): Ulovlig av hvem? Hvem skal gi sparken til vedkommende? Noen må jo få vite det isåfall, det blir ikke fra meg Anonymkode: b9014...dc5 Det svaret her får meg til å tro at det er deg selv du spør for selv om du sier at du spør for en venn! Anonymkode: 54514...9b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå