Gå til innhold

Seksuell relasjon til en lege

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det skjønner jeg. Det er ganske åpenbart at du kun tenker på deg selv.

Anonymkode: cd3ff...46c

Nei faktisk ikke. Jeg holder musestille om den seksuelle relasjonen, for hans del :) Det er omtanke, er det ikke? 

Anonymkode: b9014...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hxndyman skrev (2 minutter siden):

Hva forventet du å få her da? Tvert jeg svarer på noe blir jeg strimlet opp og kastet til hundene for noe jeg ikke har sagt.. og slettes ikke ment.  ( Ville ha hengt på en emoji der, men da kommer moderator og kaster meg ut fordi humor er latterliggjøring visst..)

Nei jeg forventet vel det som kom, men gjerne noen flere gode svar innimellom. Kjenner uansett at dette var provoserende. Jeg takler ikke sånn dumskap 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tenker dette må jo være noe som skjer relativt ofte, særlig om man bor i mer grisgrendte strøk. Det kan da umulig ikke være sånn at en singel lege eller lignende som flytter til et mindre sted hvor det er en eller er fåtall personer i lignende stilling, skal være permanent avskrevet fra å kunne møte noen lokalt. Da er det pokker meg ikke rart det er umulig å holde på leger i distriktene 🙈

Anonymkode: 8ff4d...d01

Yes, så klart skjer dette i regionen. I noen kommuner vil en som fastlege eller tannlege ha bokstavlig talt alle av kommunens innbyggere som pasienter.... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

..Så er det slik at jeg vet hva jeg står for. 
Hvorfor i alle dager skulle jeg gjort det? Skjønner jo at han ikke kan vite hva jeg tenker, men uansett.  Det du skisserer er ondskap: «Jeg får ikke viljen min så nå skal jeg gå inn for å ødelegge livet til et annet menneske»? Da er en personlighetsforstyrret så til de grader. 

Ja men da så. Da er jo saken biff. Null problem. Bare si det du. «Jeg vil ligge med deg og jeg kommer ikke til å lage bråk om dette». For det kommer han jo til å stole på. Og så regner han bare med at du ikke kommer til å nevne det for en venninne eller noen andre heller. Klart han tar den sjansen for et ligg.

Anonymkode: 5d119...9a8

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men da så. Da er jo saken biff. Null problem. Bare si det du. «Jeg vil ligge med deg og jeg kommer ikke til å lage bråk om dette». For det kommer han jo til å stole på. Og så regner han bare med at du ikke kommer til å nevne det for en venninne eller noen andre heller. Klart han tar den sjansen for et ligg.

Anonymkode: 5d119...9a8

Noen sjanser må man ta 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjort det? Skjønner jo at han ikke kan vite hva jeg tenker, men uansett.  Det du skisserer er ondskap: «Jeg får ikke viljen min så nå skal jeg gå inn for å ødelegge livet til et annet menneske»? Da er en personlighetsforstyrret så til de grader. 

Har du til vane å.ta alt personlig og som angrep? 

Og det som skisseres er ikke uvanlig eller sjeldent. Det er galskap, ja, men det skjer ofte nok til at enhver lege med fornuft vurderer risikoen som et mimimum. 

Du aner ikke hvor mange mennesker som blir betatt av leger, tannleger og psykologer. Det faller inn av tilbud. 

Anonymkode: 0ea4d...f32

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei jeg forventet vel det som kom, men gjerne noen flere gode svar innimellom. Kjenner uansett at dette var provoserende. Jeg takler ikke sånn dumskap 

Neste gang du er for å fylle botox kan du fortelle ham at du avslutter "behandlingen" og samtidig spørre om han har lyst til å ta en kaffekopp med deg en ettermiddag..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke en problemstilling. Ikke et scenario som kommer til å skje i min livstid.

Hør her, den dagen det tar slutt ønsker jeg ham alt godt og ofrer det ikke en tanke. Ikke en eneste. 

Denne tråden var utrolig irriterende! Dere bare antar en hel masse med ting dere ikke har noen forutsetning for å gjøre, om min karakter. Jeg fungerer ikke slik som dere skisserer  

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men man vet faktisk ikke hvor "gal" man kan bli før man er i situasjonen. 
Det er nok av det som har vært fornuftige kvinner, som har mistet det totalt.

Anonymkode: 7d841...7d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du til vane å.ta alt personlig og som angrep? 

Og det som skisseres er ikke uvanlig eller sjeldent. Det er galskap, ja, men det skjer ofte nok til at enhver lege med fornuft vurderer risikoen som et mimimum. 

Du aner ikke hvor mange mennesker som blir betatt av leger, tannleger og psykologer. Det faller inn av tilbud. 

Ja. Jeg kjemper på alle kanter. 

Ok da får han enda et tilbud!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men man vet faktisk ikke hvor "gal" man kan bli før man er i situasjonen. 
Det er nok av det som har vært fornuftige kvinner, som har mistet det totalt.

Anonymkode: 7d841...7d3

Kjenner meg selv nok til å vite at dette aldri kommer til å finne sted. Jeg vil tro om noe, blir det motsatt. Thanks but no thanks 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja stakkar legen som får en tilnærming. Det er nærmest et overgrep ;) Hva med å .. takke nei, å gå videre med dagen sin? 

Regelverket tilsier at han ikke kan innlede et forhold til deg. Virker merkelig å være så opptatt av å få akkurat ham.

Anonymkode: baf0b...075

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hxndyman skrev (21 minutter siden):

Neste gang du er for å fylle botox kan du fortelle ham at du avslutter "behandlingen" og samtidig spørre om han har lyst til å ta en kaffekopp med deg en ettermiddag..

Godt forslag. Men jeg er ikke ute etter noe romantisk opplegg. Kaffekopp er en litt mer «bli kjent» aktivitet. Har du flere på lager?😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Regelverket tilsier at han ikke kan innlede et forhold til deg. Virker merkelig å være så opptatt av å få akkurat ham.

Anonymkode: baf0b...075

Er jeg besatt også nå? 

Jeg kaller det standhaftig og å vite hva en vil ha 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg kjemper på alle kanter. 

Da avslørte du iallfall at din tidligere påståtte IQ ikke er korrekt.. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt forslag. Men jeg er ikke ute etter noe romantisk opplegg. Kaffekopp er en litt mer «bli kjent» aktivitet. Har du flere på lager?😀

Selvsagt.

Du kunne jo sagt takk for laget og at du avslutter behandlingen nå.

Så hadde du gitt ham en lapp med tlf.nummeret ditt med det samme du blunket til  ham og gikk..

Btw: Du hadde selvsagt ikke glemt å skrive " Sykt lyst på deg " på lappen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Da avslørte du iallfall at din tidligere påståtte IQ ikke er korrekt.. 

Noen forstår ironi og sarkasme, andre ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Funderte på noe i nattens mulm og mørke. 

Er det upassende å ha en seksuell relasjon til en lege som du har møtt gjennom konsultasjon, en, to eller tre ganger?
Er det «ulovlig» av pasienten å initiere til noe? Hva skjer om vedkommende viser interesse? Blir det noe oppstandelse og drama? Kan det gli forbi i stillhet, uansett utfall? 

Helt uskyldig spørsmål. Har ingen planer om noe i den dur..Spør for en venn 😝

IMG_7886.thumb.png.5afb7ce89bfccd09979d00c1f979cad6.png

Anonymkode: 7f0a1...57d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, det er en bruker som med jevne mellomrom starter disse repeterende trådene. Det er selvsagt ikke deg...

Anonymkode: 379d9...320

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, nei det er ikke meg. 

Neida, heeeeelt sikkert...

Anonymkode: 5db0f...f83

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Voks opp 

Anonymkode: 43053...f5b

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (12 timer siden):

Nei, det blir selvsagt ikke det samme, men jeg skjønner at å prøve og forklare deg hvorfor blir en umulig oppgave...

Ikke den du siterer. Du trenger ikke å være nedlatende og fordumme ts på denne måten.

Anonymkode: c3112...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...