AnonymBruker Skrevet 8. september #61 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen forstår ironi og sarkasme, andre ikke Anonymkode: b9014...dc5 Og du forstod helt tydelig ikke hva jeg reagerte på. Dette blir for komisk. Lykke til, jeg melder meg ut. Anonymkode: 0ea4d...f32 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #62 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud... Voks opp Anonymkode: 43053...f5b Det har jeg ingen intensjoner om Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. september #63 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg ingen intensjoner om Anonymkode: b9014...dc5 Får nå håpe hjernen blir ferdig utviklet en dag da Anonymkode: 43053...f5b
AnonymBruker Skrevet 8. september #64 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 7f0a1...57d Takk for utdrag fra AI Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. september #65 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja på sånt er jeg nok litt enkel. Er ikke så opptatt av å følge flokken slavisk sånn ellers så tror jeg du ligger 50 IQ poeng under meg Nei det kan han ikke vite. Uheldigvis Anonymkode: b9014...dc5 Du er såpass dramatisk og slynger ut beskyldninger i øst og vest at det er vel absolutt en risiko man må ta i betraktning. Anonymkode: dca0c...da3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #66 Skrevet 8. september Det er i alle fall en ting disse legetrådstarterne har til felles, de blir ufine og ekle når de får høre at de ikke kan date legen sin. Anonymkode: 79599...5f1 4 5
AnonymBruker Skrevet 8. september #67 Skrevet 8. september Er det Frosta legen som har sjarmert deg? Anonymkode: f253e...c50 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #68 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er såpass dramatisk og slynger ut beskyldninger i øst og vest at det er vel absolutt en risiko man må ta i betraktning. Anonymkode: dca0c...da3 Haha! Ler på meg sixpack Ja det er helt klart noe ustabilt her, det er ingen tvil i, men ikke dèt Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. september #69 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Får nå håpe hjernen blir ferdig utviklet en dag da Anonymkode: 43053...f5b Lever overraskende fint Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. september #70 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er i alle fall en ting disse legetrådstarterne har til felles, de blir ufine og ekle når de får høre at de ikke kan date legen sin. Anonymkode: 79599...5f1 Nå er jeg bare trassig ettersom hvilke svar som renner inn. Fantastisk gøy å synke ned til deres nivå. Underholdning så det holder Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. september #71 Skrevet 8. september Min mann var vikarlege for fastlegen min. Var der for noe som trivielt som en førerkortattest. Fikk den. Ble etterhvert kollegaer gjennom hans kommunale arbeid som lege og min jobb som sykepleier på sykehjemmet han hadde tilsyn på. Og flørtingen startet etterhvert der. Og nå er vi godt gift med 4 barn og alt for mye lån i banken ❤️😂 Anonymkode: eb511...a08 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #72 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann var vikarlege for fastlegen min. Var der for noe som trivielt som en førerkortattest. Fikk den. Ble etterhvert kollegaer gjennom hans kommunale arbeid som lege og min jobb som sykepleier på sykehjemmet han hadde tilsyn på. Og flørtingen startet etterhvert der. Og nå er vi godt gift med 4 barn og alt for mye lån i banken ❤️😂 Anonymkode: eb511...a08 Dette gjorde meg nysgjerrig. Hva er årsaken til at du måtte hente attest hos legen for å få førerkort? Anonymkode: b9014...dc5 1
strawberry88 Skrevet 8. september #73 Skrevet 8. september (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette gjorde meg nysgjerrig. Hva er årsaken til at du måtte hente attest hos legen for å få førerkort? Anonymkode: b9014...dc5 Førerkortklasse over B krever legeattest, så regner med personen måtte dit for det Endret 8. september av strawberry88 Gikk litt fort i svingene
AnonymBruker Skrevet 8. september #74 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette gjorde meg nysgjerrig. Hva er årsaken til at du måtte hente attest hos legen for å få førerkort? Anonymkode: b9014...dc5 strawberry88 skrev (1 time siden): Førerkortklasse over B krever legeattest, så regner med personen måtte dit for det Stemmer, klasse C! Så måtte ha legeattest/helseattest 🙂 Anonymkode: eb511...a08 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #75 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er jeg besatt også nå? Anonymkode: b9014...dc5 Ja, det er litt merkelig. Med mindre greia nettopp er lyst på det du ikke kan få. Anonymkode: baf0b...075
AnonymBruker Skrevet 8. september #76 Skrevet 8. september Er tull. Jeg har pult fastlegen min i 20 år. Hun er fastlege til hele familien. Jeg har også pult psykologen min på dps. Anonymkode: 85563...03b
AnonymBruker Skrevet 9. september #77 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er tull. Jeg har pult fastlegen min i 20 år. Hun er fastlege til hele familien. Jeg har også pult psykologen min på dps. Anonymkode: 85563...03b Fantastisk! 20 år faktisk. Da har dere virkelig stått i det 😝 Er nok mye forskjellig som forgår bak lukkede dører. Hvordan gikk det seg til? Jeg har vært borte i en del tvilsomme tilfeller også, hvor jeg selv ikke har initiert til noe. Jeg foretrekker mannlige fastleger og har gått til de siden jeg fikk velge. De alle har gjort noe «på kanten», men det er ikke noe jeg har problemer med. 1. Var til gynekologisk undersøkelse for første gang hvor han overbeviste meg om at det var nødvendig med analmassasje. Javel tenkte jeg. Det var det jo ikke. 2. Legen sa han har aldri før sett noen som produserer så mye melk, deretter tok han på brystene samtidig som ansiktet hans var midt i skuddlinja, hvor det endte med at det sprutet han rett i fjeset og han ble gjennomvåt. 3. Han skulle vaske et sår jeg hadde, da ba han meg ligge på benken, deretter satt han seg helt inntil meg, holdt hånden på rumpa og latet som det var nødvendig. Samme lege gjorde gynekologisk undersøkelse uten hansker, å var helt rød i fjeset. Det tok sin tid. 4. Legen spurte stadig sexrelaterte spørsmål når det ikke var medisinsk nødvendig. Jeg kunne dra dit for noe trivielt slik som allergimedisin, hvor han så spør om sexlysten min, hvor ofte jeg har sex også videre, eller ta opp ting slik som at medisinen kan gjøre meg mindre kåt og om det er noe jeg har kjent på. 5. Legen snakket om sine egne problemer under legetimen, tok seg ikke betalt for den og kontaktet meg på fritiden. Tilbød seg å komme hjem til meg dersom jeg trengte noe. Vi har fortsatt hverandre på sosiale medier. …Men når jeg først finner en som vekker interesse hos meg, da skjer det ingenting. Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 9. september #78 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fantastisk! 20 år faktisk. Da har dere virkelig stått i det 😝 Er nok mye forskjellig som forgår bak lukkede dører. Hvordan gikk det seg til? Jeg har vært borte i en del tvilsomme tilfeller også, hvor jeg selv ikke har initiert til noe. Jeg foretrekker mannlige fastleger og har gått til de siden jeg fikk velge. De alle har gjort noe «på kanten», men det er ikke noe jeg har problemer med. 1. Var til gynekologisk undersøkelse for første gang hvor han overbeviste meg om at det var nødvendig med analmassasje. Javel tenkte jeg. Det var det jo ikke. 2. Legen sa han har aldri før sett noen som produserer så mye melk, deretter tok han på brystene samtidig som ansiktet hans var midt i skuddlinja, hvor det endte med at det sprutet han rett i fjeset og han ble gjennomvåt. 3. Han skulle vaske et sår jeg hadde, da ba han meg ligge på benken, deretter satt han seg helt inntil meg, holdt hånden på rumpa og latet som det var nødvendig. Samme lege gjorde gynekologisk undersøkelse uten hansker, å var helt rød i fjeset. Det tok sin tid. 4. Legen spurte stadig sexrelaterte spørsmål når det ikke var medisinsk nødvendig. Jeg kunne dra dit for noe trivielt slik som allergimedisin, hvor han så spør om sexlysten min, hvor ofte jeg har sex også videre, eller ta opp ting slik som at medisinen kan gjøre meg mindre kåt og om det er noe jeg har kjent på. 5. Legen snakket om sine egne problemer under legetimen, tok seg ikke betalt for den og kontaktet meg på fritiden. Tilbød seg å komme hjem til meg dersom jeg trengte noe. Vi har fortsatt hverandre på sosiale medier. …Men når jeg først finner en som vekker interesse hos meg, da skjer det ingenting. Anonymkode: b9014...dc5 Du må virkelig jobbe med grensesetting. Håper for guds skyld du rapporterte disse behandlerne. Anonymkode: 0ea4d...f32 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #79 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må virkelig jobbe med grensesetting. Håper for guds skyld du rapporterte disse behandlerne. Anonymkode: 0ea4d...f32 Jeg synes det er morsomt. Nei, det har ikke vært en tanke. Noensinne 😝 Anonymkode: b9014...dc5
AnonymBruker Skrevet 9. september #80 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du må virkelig jobbe med grensesetting. Håper for guds skyld du rapporterte disse behandlerne. Anonymkode: 0ea4d...f32 Ikke kom med den «du kunne stoppet det dersom det hendte noen andre», bare. Kjenner lusa på gangen. Så er det mulig å være enig om å være uenig. Dette er minner jeg tenker tilbake på og finner underholdende. Har ikke en eneste følelse av noe negativt i denne forbindelse. Det må være greit. Anonymkode: b9014...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå