Snok1 Skrevet torsdag kl. 16:51 #61 Skrevet torsdag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi deg da vi er ikke slemme det er sannheten. Beklager hvis du ikke takler den. Anonymkode: e9457...5cd Jo, dere er slemme. Det går an å uttrykke en mening (det har dere jo allerede gjort) uten å drite ut TS.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:52 #62 Skrevet torsdag kl. 16:52 Hadde blitt blodig fornærmet om en gift mann trodde jeg var så lett på tråden at han hadde trodd han kunne fått meg så lett- Æsj, man må jo være desperat som kvinne om man vurderer en vinkveld på slike premisser. Anonymkode: 8e453...5ea 7 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:57 #63 Skrevet torsdag kl. 16:57 Om min mann hadde gjort det samme, hadde han tråkket langt over en grense for min del. Det er utroskap either way, emosjonell utroskap er også utroskap, det trenger ikke å være sex for å være et tillitsbrudd. Anonymkode: a8b6b...333 8 1
Elle Melle Skrevet torsdag kl. 16:59 #64 Skrevet torsdag kl. 16:59 I hvilken verden er det greit at en gift mann flørter med naboen og inviterer henne på vinkveld når kona er bortreist? Hadde TS selv likt at kjæresten hennes gjorde det? Etter at han hadde snakket ned forholdet deres? Det er skikkelig uverdig og elendig oppførsel av denne mannen, og helt fullstendig respektløst mot konen. 11 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:59 #65 Skrevet torsdag kl. 16:59 Snok1 skrev (10 minutter siden): Hvorfor er dere slemme? Fra spøk til alvor, så er det faktisk ikke slemt ment. At det er fullstendig upassende og elendig folkeskikk å gå alene hjem til en gift mann, som flørter med enslige kvinner i nabolaget , det er jo bare helt innlysende! Jeg forstår ikke hvorfor noen kvinner «selger seg selv så billig» for å si det sånn. Bare, ha en smule verdighet liksom. Jeg kjenner ikke ts, men antar hun er en normal søt dame, tenker hun det er helt usannsynlig at hun kunne hatt sjangs på en skikkelig mann heller? Og nei, det er ikke vennskap dette. Jeg har flere mannlige venner, jeg har selvfølgelig blitt kjent med kjærestene / konene deres også - som man gjør automatisk når man ikke er ute etter noe annet. Anonymkode: 5b9e4...fd1 4 7
Duff Skrevet torsdag kl. 17:01 #66 Skrevet torsdag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis du liker liker ham, så er det nok lurt å takke nei. Det viser at du har selvrespekt. I tillegg, hvis det blir dere senere, så er det godt for deg å vite at du ikke har gjort noe «galt» i forhold til hans nåværende relasjon. Ville nok sagt at siden han er gift, så føles det litt feil å ha vinkveld med ham. Jeg synes det er et rødt flagg at han inviterte deg, med mindre de er separert… Anonymkode: e1d67...fa5 Men han vil jo ikke ha ei med selvrespekt. 10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:07 #67 Skrevet torsdag kl. 17:07 Har han hund? Blir du invitert mye på tur med hunden? Bare et spm. Anonymkode: dab5c...d37
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:09 #68 Skrevet torsdag kl. 17:09 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401 Nei. Anonymkode: 14a9c...9af 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:13 #69 Skrevet torsdag kl. 17:13 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401 Vinkveld hjemme hos en mann kan være veldig hyggelig. Men dumt hvis han er gift. 😅 Anonymkode: 55dd8...cf5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:18 #70 Skrevet torsdag kl. 17:18 Altså tonen i noen av disse svarene - «selger seg billig» «tror han kan få meg så enkelt» - for et transaksjonelt syn på forholdet mellom mann og kvinne. Man må jo heller anta at hun er en kvinne som vet hva hun vil og kan ta en beslutning om hun vil ha sex med ham eller ei. ikke at hun er et lam på vei til slakteren. At hun også har behov hun ønsker å fylle, ikke at hun bytter ost og vin mot tilgang til kroppen hennes. Anonymkode: 55dd8...cf5 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:21 #71 Skrevet torsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for konstruktivt svar. Ja, man «havner» jo ikke bare et sted, man tar et aktivt valg i såfall. Man kan da også velge å ikke la noe gå lenger enn en vinkveld. Det er i hvertfall min plan. Anonymkode: 006b9...401 Men en mann vil aldri invitere en kvinnelig nabo til å drikke vin bare for å være platoniske venner. Da hadde han nok heller invitert en kompis på et par øl. Anonymkode: 3d7dc...77e 10 1
AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 17:26 #72 Skrevet torsdag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men en mann vil aldri invitere en kvinnelig nabo til å drikke vin bare for å være platoniske venner. Da hadde han nok heller invitert en kompis på et par øl. Anonymkode: 3d7dc...77e Det vet TS veldig godt. 8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:40 #73 Skrevet torsdag kl. 17:40 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Altså tonen i noen av disse svarene - «selger seg billig» «tror han kan få meg så enkelt» - for et transaksjonelt syn på forholdet mellom mann og kvinne. Man må jo heller anta at hun er en kvinne som vet hva hun vil og kan ta en beslutning om hun vil ha sex med ham eller ei. ikke at hun er et lam på vei til slakteren. At hun også har behov hun ønsker å fylle, ikke at hun bytter ost og vin mot tilgang til kroppen hennes. Anonymkode: 55dd8...cf5 Det er selvfølgelig mulig, men da mister hun i så fall all sympati og godvilje fra mitt ståsted. Dersom hun gikk med en liten forelskelse i han kunne jeg hatt et medmenneskelig blikk på at hun tillot seg å fantasere, men selvfølgelig ikke handle. Å inngå et forhold til en gift mann er bare hinsides patetisk, og dersom det kun er for det fysiske i tillegg, da er det ingen formildende omstendigheter. «Å selge seg selv billig» er forresten et uttrykk, det betyr mer i gaten ikke undervurder deg selv - ikke tro du er mindre verdt enn du er. Jeg antok det var innlysende i denne sammenhengen at jeg mente hun antagelig kunne funnet seg en bedre mann, ikke at hun bokstavelig byttet sex mot vin…, Anonymkode: 5b9e4...fd1 2 4
Lønnesirup01 Skrevet torsdag kl. 17:45 #74 Skrevet torsdag kl. 17:45 Jeg tenker at han inviterer med en hensikt. Den hensikten trenger ikke å være å få deg til sengs, men å «teste vannet» for å se hvordan hans muligheter er dersom han skulle bli separert. I dine sko (og det har jeg forøvrig vært), hadde jeg sagt nei. Av den enkle grunn at jeg ønsker at en fraskilt mann skal være fraskilt uten at det har noe med meg å gjøre. Ikke fordi det er umoralsk, men da står jeg tryggere i at han er ferdig med eksen ved et evt forhold. Han skal være ulykkelig nok i ekteskapet til å bli skilt, uavhengig av andre. 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:03 #75 Skrevet torsdag kl. 18:03 Lønnesirup01 skrev (17 minutter siden): Jeg tenker at han inviterer med en hensikt. Den hensikten trenger ikke å være å få deg til sengs, men å «teste vannet» for å se hvordan hans muligheter er dersom han skulle bli separert. I dine sko (og det har jeg forøvrig vært), hadde jeg sagt nei. Av den enkle grunn at jeg ønsker at en fraskilt mann skal være fraskilt uten at det har noe med meg å gjøre. Ikke fordi det er umoralsk, men da står jeg tryggere i at han er ferdig med eksen ved et evt forhold. Han skal være ulykkelig nok i ekteskapet til å bli skilt, uavhengig av andre. Overlapping tenker jeg. Anonymkode: e9457...5cd 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:08 #76 Skrevet torsdag kl. 18:08 Elle Melle skrev (1 time siden): I hvilken verden er det greit at en gift mann flørter med naboen og inviterer henne på vinkveld når kona er bortreist? Hadde TS selv likt at kjæresten hennes gjorde det? Etter at han hadde snakket ned forholdet deres? Det er skikkelig uverdig og elendig oppførsel av denne mannen, og helt fullstendig respektløst mot konen. Det er jo helt selvsagt for de aller aller fleste, som også denne tråden soleklart gjenspeiler 😊 Anonymkode: 5b9e4...fd1 2 1
Smi le Skrevet torsdag kl. 18:10 #77 Skrevet torsdag kl. 18:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da hadde jeg ventet med den vinkvelden til han faktisk var separert. Anonymkode: eee9d...7ad Stemmer for denne 100%! 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:14 #78 Skrevet torsdag kl. 18:14 Blir kjempekoselig naboskap når de bestemmer seg for å jobbe med forholdet og/ eller han flytter inn med kollegaen og eksen er den du treffer ved postkassestativet. Eller du vinner den gjeve prisen å få en som ikke er til å stole på. Han jeg vet som hoppet over gjerdet til naboen ble også varm på jobben, foråsiresånn. Han flytter og skifter jobb regelmessig 🤣 Ser ikke hva som kan gå galt her, egentlig. Her er det bare muligheter. Anonymkode: 710d8...69f 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:21 #79 Skrevet torsdag kl. 18:21 Så mange surrete svar, dere trenger kanskje et ligg selv 😂 Takk til Snok1 som faktisk står opp mot de slemmeste kommentarene. Voksne mennesker bak et tastatur altså, toppklasse! Men ja, jeg kan absolutt oppdatere dere, husk å kjøpe popcorn da ❤️ Anonymkode: 006b9...401 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:34 #80 Skrevet torsdag kl. 18:34 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så mange surrete svar, dere trenger kanskje et ligg selv 😂 Takk til Snok1 som faktisk står opp mot de slemmeste kommentarene. Voksne mennesker bak et tastatur altså, toppklasse! Men ja, jeg kan absolutt oppdatere dere, husk å kjøpe popcorn da ❤️ Anonymkode: 006b9...401 😂😂😂 ok, nå tror også jeg at dette ikke er reelt lenger. Men jeg innrømmer jeg gikk fem på! Jeg syns dette var en solid 7/10, du fortjener hverfall høyere enn den 1/10 jeg så tidligere i tråden. 😊 Anonymkode: 5b9e4...fd1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå