AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:14 #21 Skrevet torsdag kl. 14:14 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Takk for alle innspill. Jeg tror at kommer til å gå. Det går an å ha en hyggelig kveld, for så å avslutte og gå hjem igjen. Anonymkode: 006b9...401 Jaja. Folk oppfører seg jo som de har vett til, og det er lite å gjøre med det. Anonymkode: 5b9e4...fd1 11
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:21 #22 Skrevet torsdag kl. 14:21 Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:26 #23 Skrevet torsdag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jaja. Folk oppfører seg jo som de har vett til, og det er lite å gjøre med det. Anonymkode: 5b9e4...fd1 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 Poenget mitt står. Anonymkode: 5b9e4...fd1 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:27 #24 Skrevet torsdag kl. 14:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 Jo. Hvis man skal se på det med alt for tilgivende øyne, så er det en invitasjon til emosjonell utroskap. Men høyst sannsynlig sex. Anonymkode: b5930...db0 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:27 #25 Skrevet torsdag kl. 14:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 Enig med deg. Og folk her diskuterer som om du ikke har medbestemmelse i det. Bare falt sammen i sengen liksom. Men det er sikkert lurt at du tenker gjennom hvilke grenser du vil sette før du går, og at det kan være lurt å både ha en fysisk grense, en grense for hvor mye du skal drikke og et tidspunkt du vil dra hjem på. Anonymkode: e1be8...9d3 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:30 #26 Skrevet torsdag kl. 14:30 Da vet du hva han kommer til å gjøre mot deg hvis dere blir sammen og forholdet skranter. Hadde aldri involvert meg med en gift mann uansett hvor mye han prøvde å overbevise meg om at ekteskapet var over. Er det over, så ta ut separasjon og flytt hver for dere da. Verre er det ikke. Anonymkode: 25536...cf1 9 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:33 #27 Skrevet torsdag kl. 14:33 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 Stor sjanse for det, ja. Hvis dere begge er interessert i hverandre, dere er alene og hemningene er forsvunnet pga alkohol. Sier seg selv. Anonymkode: eee9d...7ad 6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:34 #28 Skrevet torsdag kl. 14:34 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig med deg. Og folk her diskuterer som om du ikke har medbestemmelse i det. Bare falt sammen i sengen liksom. Men det er sikkert lurt at du tenker gjennom hvilke grenser du vil sette før du går, og at det kan være lurt å både ha en fysisk grense, en grense for hvor mye du skal drikke og et tidspunkt du vil dra hjem på. Anonymkode: e1be8...9d3 Takk for konstruktivt svar. Ja, man «havner» jo ikke bare et sted, man tar et aktivt valg i såfall. Man kan da også velge å ikke la noe gå lenger enn en vinkveld. Det er i hvertfall min plan. Anonymkode: 006b9...401 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:35 #29 Skrevet torsdag kl. 14:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig med deg. Og folk her diskuterer som om du ikke har medbestemmelse i det. Bare falt sammen i sengen liksom. Men det er sikkert lurt at du tenker gjennom hvilke grenser du vil sette før du går, og at det kan være lurt å både ha en fysisk grense, en grense for hvor mye du skal drikke og et tidspunkt du vil dra hjem på. Anonymkode: e1be8...9d3 Jeg er ikke noen som hadde det. Men inntrykket av ts er litt betatt, mannen har pratet om separasjon, kona er ute av byen. Det er ikke på det rene for å si det sånn. Ugler i mosen. Anonymkode: ad649...9db 6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:36 #30 Skrevet torsdag kl. 14:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for konstruktivt svar. Ja, man «havner» jo ikke bare et sted, man tar et aktivt valg i såfall. Man kan da også velge å ikke la noe gå lenger enn en vinkveld. Det er i hvertfall min plan. Anonymkode: 006b9...401 Er planen din å tørre å se kona hans i øynene etter å ha sittet å blitt bedre kjent med han da? Er et svik det også. Han bruker hjemmet hennes som date arena. Anonymkode: ad649...9db 5 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:41 #31 Skrevet torsdag kl. 14:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er planen din å tørre å se kona hans i øynene etter å ha sittet å blitt bedre kjent med han da? Er et svik det også. Han bruker hjemmet hennes som date arena. Anonymkode: ad649...9db Jeg har ikke noe problem å se kona i øya etter å ha drukket litt vin med noen nei? Anonymkode: 006b9...401 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:45 #32 Skrevet torsdag kl. 14:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke noe problem å se kona i øya etter å ha drukket litt vin med noen nei? Anonymkode: 006b9...401 Fortell henne det i det minste. Så hun vet. Tok noen glass hjemme hos dere med mannen din så du vet det. Fine gardiner dere har. Anonymkode: ad649...9db 5 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:48 #33 Skrevet torsdag kl. 14:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortell henne det i det minste. Så hun vet. Tok noen glass hjemme hos dere med mannen din så du vet det. Fine gardiner dere har. Anonymkode: ad649...9db Fortell henne på forhånd dersom alt er så uskyldig og vennskapelig 😊 «kos deg i helga, hørte du skulle på tur? Jeg skal hjem til dere og drikke vin med mannen din, gleder meg. Er det noe du tror han hadde satt pris på jeg tok med?» 😇 Anonymkode: 5b9e4...fd1 14 4
Snok1 Skrevet torsdag kl. 14:56 #34 Skrevet torsdag kl. 14:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for alle innspill. Jeg tror at kommer til å gå. Det går an å ha en hyggelig kveld, for så å avslutte og gå hjem igjen. Anonymkode: 006b9...401 Jeg synes dette er en god vurdering. Dere er to voksne mennesker med voksenadferd. 2
Snok1 Skrevet torsdag kl. 14:58 #35 Skrevet torsdag kl. 14:58 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kanskje er det hennes vin han inviterer deg til å drikke også. Skandale i villastrøket!🤩
Bella78 Skrevet torsdag kl. 14:59 #36 Skrevet torsdag kl. 14:59 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har ikke noe problem å se kona i øya etter å ha drukket litt vin med noen nei? Anonymkode: 006b9...401 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fortell henne på forhånd dersom alt er så uskyldig og vennskapelig 😊 «kos deg i helga, hørte du skulle på tur? Jeg skal hjem til dere og drikke vin med mannen din, gleder meg. Er det noe du tror han hadde satt pris på jeg tok med?» 😇 Anonymkode: 5b9e4...fd1 Dette, TS. Dersom ikke du kan si det til henne på forhånd, så har ingen av dere så rent mel i posen som du forsøker å late som. Endret torsdag kl. 15:23 av Bella78 Skrivefeil 9 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:59 #37 Skrevet torsdag kl. 14:59 Snok1 skrev (Akkurat nå): Skandale i villastrøket!🤩 Mm så blir han kastet på dør. Men elskerinna tar han sikkert i mot. Så kan de være det paret alle tenker har lav moral livet ut. Anonymkode: ad649...9db 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:00 #38 Skrevet torsdag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mm så blir han kastet på dør. Men elskerinna tar han sikkert i mot. Så kan de være det paret alle tenker har lav moral livet ut. Anonymkode: ad649...9db Så går det noen år så er han utro mot henne også. Anonymkode: ad649...9db 6 3
Snok1 Skrevet torsdag kl. 15:04 #39 Skrevet torsdag kl. 15:04 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mm så blir han kastet på dør. Men elskerinna tar han sikkert i mot. Så kan de være det paret alle tenker har lav moral livet ut. Anonymkode: ad649...9db Det er ingen elskerinner i bildet, så det kan ikke skje. Du kan se vekk fra dette scenarioet. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:25 #40 Skrevet torsdag kl. 15:25 Snok1 skrev (20 minutter siden): Det er ingen elskerinner i bildet, så det kan ikke skje. Du kan se vekk fra dette scenarioet. Takk! Mange rare vinklinger her. Høres ut som vi er dyr som ikke kan styre oss 😂 Anonymkode: 006b9...401 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå