AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:21 #1 Skrevet torsdag kl. 11:21 Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401
Daria Skrevet torsdag kl. 11:26 #2 Skrevet torsdag kl. 11:26 Er du interessert i å innlede et forhold til en gift mann? Svaret på det er også svaret på det opprinnelige spørsmålet ditt. 29 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:36 #3 Skrevet torsdag kl. 11:36 Daria skrev (6 minutter siden): Er du interessert i å innlede et forhold til en gift mann? Svaret på det er også svaret på det opprinnelige spørsmålet ditt. Etisk og moralsk - nei. Men nå er ikke en vinkveld det samme som å innlede et forhold heller? Og for ham så høres det ut som at en separasjon står på trappene. Selv har jeg vært singel en stund, og er jo åpen for å bli bedre kjent. Anonymkode: 006b9...401 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:38 Populært innlegg #4 Skrevet torsdag kl. 11:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etisk og moralsk - nei. Men nå er ikke en vinkveld det samme som å innlede et forhold heller? Og for ham så høres det ut som at en separasjon står på trappene. Selv har jeg vært singel en stund, og er jo åpen for å bli bedre kjent. Anonymkode: 006b9...401 Da hadde jeg ventet med den vinkvelden til han faktisk var separert. Anonymkode: eee9d...7ad 38 21
Populært innlegg Daria Skrevet torsdag kl. 11:39 Populært innlegg #5 Skrevet torsdag kl. 11:39 Du må selvfølgelig gjerne spille dum og naiv, men når en mann i et skrantende ekteskap inviterer den single, flørtende nabodama på vinkveld mens kona er borte, handler det neppe om et ønske om å bli bedre kjent på et rent platonisk nivå. 40 28
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:47 #6 Skrevet torsdag kl. 11:47 Da kan du jo begynne å forberede deg på "how you get them is how you lose them" allerede nå. Tanken på at han her begynte å jobbe seg inn mot deg mens han fortsatt hadde kone. Konstant uro for at han skal være utro mot deg også. Gøy! Go for it. Anonymkode: 322a7...32a 23 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:22 #7 Skrevet torsdag kl. 12:22 Nei, nei,nei. Ingen om og men her. Ikke innafor. Anonymkode: 5b9e4...fd1 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:32 #8 Skrevet torsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Da hadde jeg ventet med den vinkvelden til han faktisk var separert. Anonymkode: eee9d...7ad Daria skrev (52 minutter siden): Du må selvfølgelig gjerne spille dum og naiv, men når en mann i et skrantende ekteskap inviterer den single, flørtende nabodama på vinkveld mens kona er borte, handler det neppe om et ønske om å bli bedre kjent på et rent platonisk nivå. Enig i begge disse innleggene. Anonymkode: 98385...8f3 7
Snok1 Skrevet torsdag kl. 12:32 #9 Skrevet torsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Etisk og moralsk - nei. Men nå er ikke en vinkveld det samme som å innlede et forhold heller? Og for ham så høres det ut som at en separasjon står på trappene. Selv har jeg vært singel en stund, og er jo åpen for å bli bedre kjent. Anonymkode: 006b9...401 Bruk kvelden til å greie ut om din emosjonelle og etiske posisjon overfor ham. Vær åpen og ærlig, og kos deg i selskap med en god venn med potensiale. Lykke til!☺️
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:38 #10 Skrevet torsdag kl. 12:38 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Etisk og moralsk - nei. Men nå er ikke en vinkveld det samme som å innlede et forhold heller? Og for ham så høres det ut som at en separasjon står på trappene. Selv har jeg vært singel en stund, og er jo åpen for å bli bedre kjent. Anonymkode: 006b9...401 Dette er jo ikke som å gå på besøk til en gammel kompis og drikke vin, som man kanskje har gjort hundre ganger. Dette er å gå alene hjem til en gift mann som oser av «min kone forstår meg ikke». Når kona eventuelt flytter ut, da er det noe annet. Av og til må man faktisk velge hva slags type menneske man er. Anonymkode: 5b9e4...fd1 22 7
Romantikk Skrevet torsdag kl. 12:39 #11 Skrevet torsdag kl. 12:39 (endret) Jeg hadde svart: Takk for invitasjon. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å si ja - dersom du var skilt. Men sier nei takk så lenge du er gift. Jeg føler ikke det er riktig. Endret torsdag kl. 13:22 av Romantikk 13 1 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:19 #12 Skrevet torsdag kl. 13:19 Ikke vinkveld. Anonymkode: 96cad...b4c 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:30 #13 Skrevet torsdag kl. 13:30 Takk for alle innspill. Jeg tror at kommer til å gå. Det går an å ha en hyggelig kveld, for så å avslutte og gå hjem igjen. Anonymkode: 006b9...401 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:32 #14 Skrevet torsdag kl. 13:32 Gi en oppdatering etter du har ligget med han da Lykke til Anonymkode: c48f0...411 12 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:40 #15 Skrevet torsdag kl. 13:40 Normaliser å bli fornærmet/frastøtt når gifte menn flørter.... DET.ER.IKKE.ET.KOMPLIMENT. Anonymkode: f318b...d27 17 11
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:43 #16 Skrevet torsdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401 Enjoy!!!! Anonymkode: 51ac6...d9b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:50 #17 Skrevet torsdag kl. 13:50 Han inviterer deg ikke til vinkveld fordi du er en god venn. Hold deg unna en gift mann. Han er tydeligvis ikke til å stole på. Anonymkode: 57f45...29b 8 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:52 #18 Skrevet torsdag kl. 13:52 Man bæsjer ikke der man ligger er et ytrykk som passer her. Alle naboene dine kommer til å få med seg hele greia, med dramaet over utroskapen og alt. For det blir mer enn bare vin, iallefall sett utenfra og ingen tror hverken deg eller han når dere nekter. Anonymkode: f2615...e2d 8 2
Urwa Skrevet torsdag kl. 13:53 #19 Skrevet torsdag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401 Hold deg unna til han er skilt! 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:07 #20 Skrevet torsdag kl. 14:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etisk og moralsk - nei. Men nå er ikke en vinkveld det samme som å innlede et forhold heller? Og for ham så høres det ut som at en separasjon står på trappene. Selv har jeg vært singel en stund, og er jo åpen for å bli bedre kjent. Anonymkode: 006b9...401 I deres hjem er det jo et massivt svik. Da kan du forvente han inviterer ei fremmed dame eller nabo dama! når du er bortreist en dag som kanskje koser seg med han på sofaen eller i senga di en dag, uten at du også vet dere skal kanskje separeres. Kan være noe han tenker på uten at hun har fått høre det. Kanskje er det hennes vin han inviterer deg til å drikke også. Anonymkode: ad649...9db 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå