AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:26 #41 Skrevet torsdag kl. 15:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Mange rare vinklinger her. Høres ut som vi er dyr som ikke kan styre oss 😂 Anonymkode: 006b9...401 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fortell henne på forhånd dersom alt er så uskyldig og vennskapelig 😊 «kos deg i helga, hørte du skulle på tur? Jeg skal hjem til dere og drikke vin med mannen din, gleder meg. Er det noe du tror han hadde satt pris på jeg tok med?» 😇 Anonymkode: 5b9e4...fd1 Men igjen, hvorfor ikke bare si det til henne da? Når det ikke er noe å skjule? 😊 Anonymkode: 5b9e4...fd1 3 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:28 #42 Skrevet torsdag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men igjen, hvorfor ikke bare si det til henne da? Når det ikke er noe å skjule? 😊 Anonymkode: 5b9e4...fd1 Jeg kjenner henne ikke, har ikke noe behov for å melde fra noe som helst til en jeg ikke kjenner. Kan vel hende at han forteller henne selv, det må jo være opp til ham. Anonymkode: 006b9...401 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:30 #43 Skrevet torsdag kl. 15:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! Mange rare vinklinger her. Høres ut som vi er dyr som ikke kan styre oss 😂 Anonymkode: 006b9...401 Hvorfor behovet for å opprette tråd hvis du anser dette som kun en vinkveld mellom to venner? Anonymkode: e4e66...ba2 6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:32 #44 Skrevet torsdag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor behovet for å opprette tråd hvis du anser dette som kun en vinkveld mellom to venner? Anonymkode: e4e66...ba2 Jeg syns det er ok å «tenke høyt» noen ganger. Men ser jo nå hvor lite konstruktivt det var å gjøre det her 😂 Anonymkode: 006b9...401
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:36 #45 Skrevet torsdag kl. 15:36 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har ikke noe problem å se kona i øya etter å ha drukket litt vin med noen nei? Anonymkode: 006b9...401 Men hvis det er så uproblematisk, hvorfor så du deg nødt til å opprette et innlegg for å spørre om råd? Hadde det vært så platonisk som du legger det fram nå så hadde du vel bare takket ja uten å gruble mer over det? 😉 Anonymkode: e6acd...cb6 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:36 #46 Skrevet torsdag kl. 15:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men helt seriøst. Mulig jeg er litt ute sykle nå- men vinkveld er jo ikke det samme som sex? Anonymkode: 006b9...401 Hvilken stein har du bodd under de siste åra? Anonymkode: 21576...047 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:37 #47 Skrevet torsdag kl. 15:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner henne ikke, har ikke noe behov for å melde fra noe som helst til en jeg ikke kjenner. Kan vel hende at han forteller henne selv, det må jo være opp til ham. Anonymkode: 006b9...401 Nei du har vel ikke det 😇😇Du er «venn» med hennes mann. Du skal inn i hennes hjem i helgen, sitte i hennes sofa, drikke av hennes glass, bruke hennes toalett. Men du kjenner henne ikke godt nok til å sende en melding 😊Det er jo helt tydelig for alle hva du er ute etter at dette skal utvikle seg til, hvorfor gidder du i det hele tatt å pakke det inn? 😂 Som sagt tidligere, folk oppfører seg som de har vett til. Dette er bare skikkelig stusseslig oppførsel, men det er helt utrolig hva folk kan finne på å rettferdiggjøre overfor seg selv. Anonymkode: 5b9e4...fd1 8 6
AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 15:38 #48 Skrevet torsdag kl. 15:38 Dette er ikke en vinkveld. Og om du drar dit bør du legge ut boligen for salg, for hel nabolaget og deres krets får historien om deres utroskap. Han vil ha sex. Og skjenke deg så du blir lettere å få til sengs. This ain’ t about redwine. 7 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:41 #49 Skrevet torsdag kl. 15:41 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Dette er ikke en vinkveld. Og om du drar dit bør du legge ut boligen for salg, for hel nabolaget og deres krets får historien om deres utroskap. Han vil ha sex. Og skjenke deg så du blir lettere å få til sengs. This ain’ t about redwine. Tviler på han behøver skjenke henne så mye, hun virker ganske good to go 😂 Anonymkode: 5b9e4...fd1 10 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:46 #50 Skrevet torsdag kl. 15:46 Hehe, ja. Dere kjenner lusa på gangen dere, gitt 😂 Anonymkode: 006b9...401 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:52 #51 Skrevet torsdag kl. 15:52 Tror ikke det er vin du egentlig er invitert på. Anonymkode: e9457...5cd 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:54 #52 Skrevet torsdag kl. 15:54 Plopp så var konen gravid med hans barn og du gravid og de skal starte i samme klasse. Blir gøy. Anonymkode: e9457...5cd 1 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:55 #53 Skrevet torsdag kl. 15:55 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg syns det er ok å «tenke høyt» noen ganger. Men ser jo nå hvor lite konstruktivt det var å gjøre det her 😂 Anonymkode: 006b9...401 Det er jo stikk motsatt 😊 Dersom du virkelig ønsket å tenke høyt, så burde jo de 90 % av svarene her som påpeker det åpenlyse ( nemlig at dette er bare ikke slikt man gjør) sendt deg i retning av å takke nei. Dette har vært en veldig konstruktiv tråd, for sunn fornuft og normal folkeskikk. At du ønsket andre svar er noe annet 😊 Anonymkode: 5b9e4...fd1 3 6
Snok1 Skrevet torsdag kl. 15:57 #54 Skrevet torsdag kl. 15:57 AprilLudgate skrev (17 minutter siden): Dette er ikke en vinkveld. Og om du drar dit bør du legge ut boligen for salg, for hel nabolaget og deres krets får historien om deres utroskap. Han vil ha sex. Og skjenke deg så du blir lettere å få til sengs. This ain’ t about redwine. Dette var voldsomt til drama. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:02 #55 Skrevet torsdag kl. 16:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er invitert til vinkveld hos en nabo jeg har hatt et godt forhold til i lang tid. Det har vært en litt småflørtende tone en stund, men jeg har ikke tenkt på det som noe mer enn det. Fordi han er gift… Men nå har han spurt om jeg vil komme hjem til ham og ta en vinkveld i helgen. Vi snakker ellers om løst og fast, så jeg vet at han har slitt lenge i ekteskapet sitt og at hun har vært på vei bort fra ham en stund. Men de er fortsatt gift. Jeg liker ham veldig godt, og koser meg veldig i hans selskap. Men dette føles som et steg videre - og det gjør meg usikker. For ordens skyld - kona er ikke hjemme for tiden. Og hun vet om vårt vennskap. Men ønsker å få noen tanker fra dere om dette. Vinkveld eller ikke vinkveld? Anonymkode: 006b9...401 Haha, ja disse utro mennene er liksom alltid i skikkelig dårlige forhold. Likevel så forblir de gift i år etter år etter år 🤔 Du tråkker definitivt over en etisk grense når du drar hjem til, og blir småfull med, en gift mann som "tilfeldigvis" liker å forteller deg om hvordan han og kona er så ulykkelige og at de er på vei til å bli separert. Han vil bare rettferdiggjøre utroskapen ovenfor både deg og seg selv. Selvfølgelig så er ikke ekteskapet hans over. Gro deg en ryggrad og litt selvtillit. Anonymkode: 3a92c...b63 10 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:08 #56 Skrevet torsdag kl. 16:08 Hvis du liker liker ham, så er det nok lurt å takke nei. Det viser at du har selvrespekt. I tillegg, hvis det blir dere senere, så er det godt for deg å vite at du ikke har gjort noe «galt» i forhold til hans nåværende relasjon. Ville nok sagt at siden han er gift, så føles det litt feil å ha vinkveld med ham. Jeg synes det er et rødt flagg at han inviterte deg, med mindre de er separert… Anonymkode: e1d67...fa5 3 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:20 #57 Skrevet torsdag kl. 16:20 Jeg håper du oppdaterer denne tråden etter vinkvelden, TS! Så kan vi i alle fall på tilfredsstilt nysgjerrigheten vår 🫣 Anonymkode: 8c320...b41
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:29 #58 Skrevet torsdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men hvis det er så uproblematisk, hvorfor så du deg nødt til å opprette et innlegg for å spørre om råd? Hadde det vært så platonisk som du legger det fram nå så hadde du vel bare takket ja uten å gruble mer over det? 😉 Anonymkode: e6acd...cb6 Nettopp. Anonymkode: e4e66...ba2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:48 #59 Skrevet torsdag kl. 16:48 Snok1 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er dere slemme? Gi deg da vi er ikke slemme det er sannheten. Beklager hvis du ikke takler den. Anonymkode: e9457...5cd 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:48 #60 Skrevet torsdag kl. 16:48 Du blir invitert for han vil ha sex med deg, have been there. Done that. Åååå som jeg angret etterpå. Han virket så snill og hyggelig. God kjemi og alt var tilrettelagt til å bli hyggelig vinkveld som venn. Helt til jeg skjønte at han var bare intressert i sex, for han får ikke sex av kona! Han er en drittsekk. Smyger seg innpå byttet. Med alle gode ord og virker så kjekk. Helt til han fikk det han ville. Anonymkode: dab5c...d37 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå