Gå til innhold

Ditt forhold til nakenhet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg er kun naken i dusjen, bak låst dør. Denne kroppen skal aldri igjen vises frem til noen noe sted. 

Anonymkode: 9aeb8...2c2

Høres ut som du har opplevd noe vondt 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svært komfortabel i egen kropp, men kunne ikke vært naturist. Ingenting frister med "hverdagsliv" naken, men elsker sol/bad/badstu uten å måtte gå med vått badetøy. Huk, The Well osv. er deilig og behagelig, ingenting seksuelt.

Jeg tenner heller ikke kun på synet av en kropp, verken i kroppsnære plagg eller naken. Jeg kan beundre både menn og kvinner og tenke de er flotte/vakre, men litt mer som kunst.

Det må være en seksuell setting og følelser involvert for å tenne meg. Føles bare ubehagelig å fantasere om ukjente i ikke-seksuelle settinger, som ikke har samtykket til å være en del av mine fantasier.

Anonymkode: e87c6...9b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er svært komfortabel i egen kropp, men kunne ikke vært naturist. Ingenting frister med "hverdagsliv" naken, men elsker sol/bad/badstu uten å måtte gå med vått badetøy. Huk, The Well osv. er deilig og behagelig, ingenting seksuelt.

Jeg tenner heller ikke kun på synet av en kropp, verken i kroppsnære plagg eller naken. Jeg kan beundre både menn og kvinner og tenke de er flotte/vakre, men litt mer som kunst.

Det må være en seksuell setting og følelser involvert for å tenne meg. Føles bare ubehagelig å fantasere om ukjente i ikke-seksuelle settinger, som ikke har samtykket til å være en del av mine fantasier.

Man kan jo drive med nakenbading uten å være naturist ellers tenker jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (9 timer siden):

Høres ut som du har opplevd noe vondt 

Er det virkelig ikke lov å være helt privat? 

Anonymkode: c2df6...d6f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det virkelig ikke lov å være helt privat? 

Jo selvfølgelig.  Det er mulig jeg  overtolket.

Endret av Kryneren
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (7 minutter siden):

Jo selvfølgelig.  Det er mulig jeg  oertolket.

I ditt HI er det ikke til å ta feil av, at du fisker etter om folk er nakne eller ikke og fantasier, det lukter jo runktråd lang vei!

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

I ditt HI er det ikke til å ta feil av, at du fisker etter om folk er nakne eller ikke og fantasier, det lukter jo runktråd lang vei!

Jeg runker ikke til fantasi om naturiststrand  men du kan tro hva du vil.

AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (11 timer siden):

Man kan jo drive med nakenbading uten å være naturist ellers tenker jeg. 

Det var akkurat det jeg sa, ja.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...