Kryneren Skrevet i går, 20:24 Forfatter #81 Skrevet i går, 20:24 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er kun naken i dusjen, bak låst dør. Denne kroppen skal aldri igjen vises frem til noen noe sted. Anonymkode: 9aeb8...2c2 Høres ut som du har opplevd noe vondt
AnonymBruker Skrevet i går, 21:47 #82 Skrevet i går, 21:47 Jeg er svært komfortabel i egen kropp, men kunne ikke vært naturist. Ingenting frister med "hverdagsliv" naken, men elsker sol/bad/badstu uten å måtte gå med vått badetøy. Huk, The Well osv. er deilig og behagelig, ingenting seksuelt. Jeg tenner heller ikke kun på synet av en kropp, verken i kroppsnære plagg eller naken. Jeg kan beundre både menn og kvinner og tenke de er flotte/vakre, men litt mer som kunst. Det må være en seksuell setting og følelser involvert for å tenne meg. Føles bare ubehagelig å fantasere om ukjente i ikke-seksuelle settinger, som ikke har samtykket til å være en del av mine fantasier. Anonymkode: e87c6...9b3
Kryneren Skrevet 22 timer siden Forfatter #83 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er svært komfortabel i egen kropp, men kunne ikke vært naturist. Ingenting frister med "hverdagsliv" naken, men elsker sol/bad/badstu uten å måtte gå med vått badetøy. Huk, The Well osv. er deilig og behagelig, ingenting seksuelt. Jeg tenner heller ikke kun på synet av en kropp, verken i kroppsnære plagg eller naken. Jeg kan beundre både menn og kvinner og tenke de er flotte/vakre, men litt mer som kunst. Det må være en seksuell setting og følelser involvert for å tenne meg. Føles bare ubehagelig å fantasere om ukjente i ikke-seksuelle settinger, som ikke har samtykket til å være en del av mine fantasier. Anonymkode: e87c6...9b3 Man kan jo drive med nakenbading uten å være naturist ellers tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #84 Skrevet 16 timer siden Kryneren skrev (9 timer siden): Høres ut som du har opplevd noe vondt Er det virkelig ikke lov å være helt privat? Anonymkode: c2df6...d6f
Kryneren Skrevet 16 timer siden Forfatter #85 Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det virkelig ikke lov å være helt privat? Anonymkode: c2df6...d6f Jo selvfølgelig. Det er mulig jeg overtolket. Endret 7 timer siden av Kryneren
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #86 Skrevet 16 timer siden Kryneren skrev (7 minutter siden): Jo selvfølgelig. Det er mulig jeg oertolket. I ditt HI er det ikke til å ta feil av, at du fisker etter om folk er nakne eller ikke og fantasier, det lukter jo runktråd lang vei! Anonymkode: c2df6...d6f
Kryneren Skrevet 15 timer siden Forfatter #87 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): I ditt HI er det ikke til å ta feil av, at du fisker etter om folk er nakne eller ikke og fantasier, det lukter jo runktråd lang vei! Anonymkode: c2df6...d6f Jeg runker ikke til fantasi om naturiststrand men du kan tro hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #88 Skrevet 10 timer siden Kryneren skrev (11 timer siden): Man kan jo drive med nakenbading uten å være naturist ellers tenker jeg. Det var akkurat det jeg sa, ja. Anonymkode: e87c6...9b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå