Gå til innhold

Ditt forhold til nakenhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du vært naturist? 

Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær,  fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (Akkurat nå):

Kunne du vært naturist? 

Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær,  fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp?

Nei.

Og kroppsnære klær er noe av det minst tiltrekkende som finnes. Overlat noe til fantasien. Kropp er kropp, og det er svært, svært få man ønsker å se avkledt.

Anonymkode: 369d1...5cd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har et anstrengt forhold til egen kropp, og vil bare se kjæresten sin

Anonymkode: 9141b...a6c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Har et anstrengt forhold til egen kropp, og vil bare se kjæresten sin

Men kjæresten din vil gjerne se din, eller?

Skrevet
Kryneren skrev (5 minutter siden):

Kunne du vært naturist? 

Ja delvis. Elsker å være naken og bade naken. Har ikke behov for å bade naken i et basseng, men gjerne ute i det fri 🙌

Jeg går ikke tur naken. Der går grensa mi 😂☀️ Å være naken i naturen blir for meg noe annet. 

Jeg skiller mellom nakenhet og seksualitet. Kan fint se en naken kropp, og tenke at det er vakkert på samme måte som kunst. 

Om det er en person jeg allerede er tiltrukket av så blir jeg kåt. Ikke ellers. 

• Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

Ja delvis. Elsker å være naken og bade naken. Har ikke behov for å bade naken i et basseng, men gjerne ute i det fri 🙌

Jeg går ikke tur naken. Der går grensa mi 😂☀️ Å være naken i naturen blir for meg noe annet. 

Jeg skiller mellom nakenhet og seksualitet. Kan fint se en naken kropp, og tenke at det er vakkert på samme måte som kunst. 

Om det er en person jeg allerede er tiltrukket av så blir jeg kåt. Ikke ellers. 

Ja bade naken i et skogstjern for eksempel,  hvis jeg ikke er redd for å  bli sett av fremmede .  😀 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om nakenhet. Før kameraer kunne jeg nok gått naken på stranden. Jeg finner det tacky med de som kler seg for å vise frem mest mulig. 

Anonymkode: 9b2ef...395

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bryr meg ikke om nakenhet. Før kameraer kunne jeg nok gått naken på stranden. Jeg finner det tacky med de som kler seg for å vise frem mest mulig. 

Anonymkode: 9b2ef...395

Ja det kan ji bli litt " se hva jeg skjuler "

AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (3 minutter siden):

Ja bade naken i et skogstjern for eksempel,  hvis jeg ikke er redd for å  bli sett av fremmede .  😀 

Isbading på deg da, siden du liker å kryne og bli krynet? 😛 Jeg ante ikke hva kryne var før du dukket opp på kg, sånn sett er du en av ytterst få her inne jeg har lært noe av. 

Skrevet

Nei kunne ikke vært naturist nakenhet hører til på badet 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Isbading på deg da, siden du liker å kryne og bli krynet? 😛 Jeg ante ikke hva kryne var før du dukket opp på kg, sånn sett er du en av ytterst få her inne jeg har lært noe av. 

Haha, godt jeg kunne lære bort noe da 😅 Men isbading, med eller uten klær, er for kaldt for meg. Litt snø i fjeset med yttertøy på er selvsagt litt kaldt også,  men på en litt annen måte.  

Endret av Kryneren
Skrevet
Kryneren skrev (25 minutter siden):

hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær,  fantaserer du lett om å se personen naken?

Ja, det skal være sikkert og visst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Kryneren skrev (24 minutter siden):

Kunne du vært naturist? 

Ja.

Kryneren skrev (25 minutter siden):

Nei. Nei. Kropp er ikke bare kropp. Kropp kan være fantastisk! 
Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom disse spørsmålene dog. 

Skrevet

Jeg er naturist, så når jeg er på campingplasser, strender eller innebading som er for naturister så tenker jeg ikke over kropp/nakenhet på en seksuell måte.

Og kropp gjør meg ikke nysgjerrig eller kåt uansett antrekk. Men utstråling, blikk osv derimot… det kan vekke begge deler 😉

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enn om noen kryner en annen med kroppsnære klær på? Blir som å se brytere i aksjon,  ikke særlig sexy?

Skrevet
Kryneren skrev (4 minutter siden):

Haha, godt jeg kunne lære bort noe da 😅 Men isbading, med eller uten klær, er for kaldt for meg. Litt snø i fjeset med yttertøy på er selvsagt litt kaldt også,  men på en litt annen måte. 

Å løpe ut i snøen etter og ha vært i en badstu er faktisk ganske deilig. Det kunne jeg fint gjort igjen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (24 minutter siden):

Men kjæresten din vil gjerne se din, eller?

Kjæresten vil se min og jeg hans 😉 Andre folk sine nakne kropper interesserer meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Ja.

Nei. Nei. Kropp er ikke bare kropp. Kropp kan være fantastisk! 
Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom disse spørsmålene dog. 

Det er mulig de er litt springende,  men det handler i alle fall om kropp og nakenhet i forhold til seksualitet. 

AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (1 minutt siden):

Enn om noen kryner en annen med kroppsnære klær på? Blir som å se brytere i aksjon,  ikke særlig sexy?

Spørs vel på krynerene det😉

Anonymkode: 3fa0d...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...