Kryneren Skrevet 14 timer siden Forfatter #61 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det er noe utrygt over det i den settingen jeg tror du mener. Liker ikke kroppen min fullstendig. Samtidig kan jeg få et veldig vi bare er forhold til å være naken i garderober osv. Tror jeg kunne vært nudist en gang eller to med rett gruppe om alle var like distanserte og ok uten å gjøre det rart, men ser ikke hvorfor vi skulle ønske å være det foruten kanskje for gøy om vi er i ingenmannsland. Anonymkode: Et sted Ingen kjenner oss, er vi kanskje friere. Men jeg tror likevel jeg er for sjenert til å kke meg naken sammen med mange andre
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #62 Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke noe stort behov for å være naken generelt, men jeg skulle ønske det var helt normalt å bade naken egentlig. Da kunne man bare tatt seg en spontan dykkert på tur naken, lufttørke, så kle på seg igjen helt uten problemer. Slippe å føle at man må drive å kave og gjemme seg bak håndduken mens man skifter. Jeg har ikke ett særlig anstrengt forhold til min egen nakenhet. Jeg bryr meg ikke om venner ser meg naken eller om noe skulle skimte meg naken gjennom et hotellvindu f.eks. Har jeg besøk og skal skifte må jeg minne meg selv på å ikke gå naken mellom bad og soverom. Folk jeg synes er attraktive kunne jeg tenkt å se i baris ja, men jeg vil ikke se hvem som helst helt naken. Også synes jeg folk er veldig attraktive med pene/stilige klær også. Anonymkode: 0ef42...a3f 2
Kryneren Skrevet 14 timer siden Forfatter #63 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke noe stort behov for å være naken generelt, men jeg skulle ønske det var helt normalt å bade naken egentlig. Da kunne man bare tatt seg en spontan dykkert på tur naken, lufttørke, så kle på seg igjen helt uten problemer. Slippe å føle at man må drive å kave og gjemme seg bak håndduken mens man skifter. Jeg har ikke ett særlig anstrengt forhold til min egen nakenhet. Jeg bryr meg ikke om venner ser meg naken eller om noe skulle skimte meg naken gjennom et hotellvindu f.eks. Har jeg besøk og skal skifte må jeg minne meg selv på å ikke gå naken mellom bad og soverom. Folk jeg synes er attraktive kunne jeg tenkt å se i baris ja, men jeg vil ikke se hvem som helst helt naken. Også synes jeg folk er veldig attraktive med pene/stilige klær også. Anonymkode: 0ef42...a3f Enig i det siste der. Folk som kler seg stilig ksn være veldig fint å se.
Flintis Skrevet 13 timer siden #64 Skrevet 13 timer siden Kryneren skrev (2 timer siden): Kunne du vært naturist? Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær, fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp? Hm... tja kanskje, jeg var nok altfor bluferdig av meg tidligere. Men jeg og en venn fant ut at vi skulle bade nakne i en elv engang og soltørket. Men har ikke vært på en strand. Har tenkt litt på det, men har i liten grad kropp å vise fram nå om dagen. Tenkte jeg hadde det før også, men den var bedre før og en lang tid ubeskuet av det motsatte kjønn. Så en dame som jogget i kroppsnære klær, jeg trengte ikke fantasere om at hun hadde en fin kropp. Hun deltok ikke i en kåthetsfantasi. Men hun var fin og fra latinamerika tror jeg. Far og datter kom først og hun og hunden etter. Koselig familieaktivitet. 1
Kryneren Skrevet 12 timer siden Forfatter #65 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørs vel på krynerene det😉 Anonymkode: 3fa0d...dd3 Er vel noen som har blitt forelsket i dem som dynket (krynte) dem, eller dynket noen de var forelsket i?
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #66 Skrevet 12 timer siden Jeg går på naken-Huk, soler meg på Jeløya, besøker naturiststrender i utlandet, bader i fjellvann når jeg er på tur, trives på The Well uten at det ligger noe seksuelt bak det. Så ja, det er helt naturlig for meg. Anonymkode: 8856c...85c 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #67 Skrevet 12 timer siden Jeg har vært på the Well og likte det. Her vi bor er det ingen egne nakenstrender, og vi kan ikke være naken utendørs på hytta for det er så tett på hyttenaboer. Men null problem å ta båten til ei øy ikke langt derfra og bade naken i sjøen, har gjort det mye. Jeg liker også å være naken hjemme, og å sove naken. Som barn hadde jeg nesten iķke badetøy fordi alle bare bada naken utendørs, løp naken gjennom vannsprederen etc. Anonymkode: 1b509...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #68 Skrevet 11 timer siden Mardina skrev (3 timer siden): Jeg hater min egen kropp. Jeg viser meg ikke naken for kjæresten min engang, for jeg har komplekser for hvordan jeg ser ut.... Høres forferdelig kjipt ut, føler med deg, det må være fælt å ha det sånn. Kroppen er bare boligen til personen deg, og den er som den er. Anonymkode: 7ce16...abe 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #69 Skrevet 11 timer siden Kryneren skrev (5 timer siden): Kunne du vært naturist? Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær, fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp? Kunne jeg ikke vært. Kropper betyr eller gjør ingen ting for meg med mindre jeg har en tett tilknytning følelsesmessig til eieren. Anonymkode: 3a1df...76e 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #70 Skrevet 10 timer siden Veldig naturlig forhold til nakenhet. Er litt "skapnaturist". Tar hensyn til barn og andre, men går ellers gjerne naken. Kunne absolutt vært naturist, og det mye fordi jeg ikke legger noe seksuelt i nakenhet. Verken egen eller andres. Kropp er bare naturlig. Anonymkode: 1f001...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #71 Skrevet 10 timer siden Ser at en del skriver at det er ikke noe seksuelt med de nakne kroppene, men jeg tror det bare er noe tull man finner på for å legitimere at man er på strender der folk er nakne. Når man ser hvor mange som henger rundt og bent frem glor bare man er på en vanlig badestrand i badetøy, så skjønner man tegninga. Hadde følt det helt avskyelig om jeg vandret rundt naken blant en masse griser som henger rundt for å glane (selv om de forsikrer om at det er ingenting seksuelt i dette). Ser jo også at man skriver om hvordan man skal skjule ereksjon, at man bare skal vise det, og jeg vet ikke hva. Synes det er skikkelig ekkelt. Har ikke behov for å vise meg naken for fremmede mennesker. Anonymkode: e6bec...d78 1
Kryneren Skrevet 3 timer siden Forfatter #72 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser at en del skriver at det er ikke noe seksuelt med de nakne kroppene, men jeg tror det bare er noe tull man finner på for å legitimere at man er på strender der folk er nakne. Når man ser hvor mange som henger rundt og bent frem glor bare man er på en vanlig badestrand i badetøy, så skjønner man tegninga. Hadde følt det helt avskyelig om jeg vandret rundt naken blant en masse griser som henger rundt for å glane (selv om de forsikrer om at det er ingenting seksuelt i dette). Ser jo også at man skriver om hvordan man skal skjule ereksjon, at man bare skal vise det, og jeg vet ikke hva. Synes det er skikkelig ekkelt. Har ikke behov for å vise meg naken for fremmede mennesker. Anonymkode: e6bec...d78 Jeg tror det vi menn her har svart på når det gjelder ereksjon, er tenkte, litt søkte situasjoner. Og i alle fall jeg tenkte høyt om det. Jeg er mer blueferdig enn som så, ville kanskje hatt et håndkle helt i vannkanten og dekket meg til, særlig om jeg hadde fått ereksjon. Det kan komme veldig spontant, ikke planlagt. Det har skjedd med klær på.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #73 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva gjør menn dersom de får ereksjon på nudist strand? Anonymkode: 2aeb1...090 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Jeg føler at det stjeler noe fra mitt eget liv. Synes ikke man skal prakke sin nakenhet på andre. Jeg vil heller være den "deiligste" i mitt eget liv. ( Men jeg pakker meg relativt godt inn slik at jeg ikke plager andre). Anonymkode: 82b77...4ee Jeg har vært på flere nakenstrender, og det er lite deilig å se. Men om de føler seg deiligst i eget liv skal ikke jeg svare for. De fleste der jeg har vært et 50++++ og har alle de vanlige kroppene som finnes i samfunnet. De er der fordi de liker å sole seg og bade uten klær. At det sitter noen å glaner forekommer sikkert alle steder, men jeg holder meg til den/de jeg drar sammen med , og har ikke merket dette fysisk. Ikke har jeg sett noen med ereksjon heller, og om man prater med dem man møter så holder man øyekontakt, selv om andre områder er mer i øyehøyde når man sitter. Respekt for andre er like viktig der som andre steder. Anonymkode: afde6...1d6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #74 Skrevet 3 timer siden Kropp er kropp. Anonymkode: 6759c...646 1
SlemUlv Skrevet 2 timer siden #75 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser at en del skriver at det er ikke noe seksuelt med de nakne kroppene, men jeg tror det bare er noe tull man finner på for å legitimere at man er på strender der folk er nakne. Når man ser hvor mange som henger rundt og bent frem glor bare man er på en vanlig badestrand i badetøy, så skjønner man tegninga. Hadde følt det helt avskyelig om jeg vandret rundt naken blant en masse griser som henger rundt for å glane (selv om de forsikrer om at det er ingenting seksuelt i dette). Ser jo også at man skriver om hvordan man skal skjule ereksjon, at man bare skal vise det, og jeg vet ikke hva. Synes det er skikkelig ekkelt. Har ikke behov for å vise meg naken for fremmede mennesker. Anonymkode: e6bec...d78 Du kommer selvfølgelig ikke til å tro på dette, for du har allerede gjort opp din mening om nudiststrenter. Men det er faktisk MINDRE folk som sitter og glor der, en på en tekstilstrand. Det er ganske herlig faktisk. Heldigvis for deg, så er det ingen som tvinger folk å dra på nudiststrand, om man ikke vil. Så du skal få slippe å dra dit. Så kan vi som trives der, få lov å gjøre akkurat det. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #76 Skrevet 2 timer siden Liker å være naken å tanken på å ligge naken på en strand, da jeg er litt skapeksepsjonist og liker å vise meg naken for de som ønsker å se nakenhet, har vurdert å kjøre til Orrestranda på Jæren nå på sommeren Anonymkode: b602d...0ef
SlemUlv Skrevet 2 timer siden #77 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Liker å være naken å tanken på å ligge naken på en strand, da jeg er litt skapeksepsjonist og liker å vise meg naken for de som ønsker å se nakenhet, har vurdert å kjøre til Orrestranda på Jæren nå på sommeren Anonymkode: b602d...0ef Husk at det kun er en liten del av Orre som er uoffisiell nakenstrand. Og det har vært MYE diskusjoner rundt akkurat det, siden de aldri kommer til å gjøre det til offisiell nakenstrand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå