Gå til innhold

Ditt forhold til nakenhet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Strigiformes skrev (2 minutter siden):

Å løpe ut i snøen etter og ha vært i en badstu er faktisk ganske deilig. Det kunne jeg fint gjort igjen.

Litt som å bade naken om sommeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørs vel på krynerene det😉

Anonymkode: 3fa0d...dd3

Det kan nok være 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å prøve naturisme! Tror jeg ville følt meg veldig fri om jeg var naken sammen med andre. Er vel noe med at man bryter et tabu på en måte.

Kunne nok og følt på at det kunne vært erotisk. Det ville vært enda et nivå opp om det f.eks. var greit med ereksjon

Anonymkode: 43b71...770

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kun naken der det er naturlig for meg å være naken, altså på bad, og i senga. Hadde aldri ramla meg inn å sole meg toppløs, og er jeg på fjelltur og skal bade har jeg i hvert fall på en truse. Kan hende jeg kan bade naken om ingen er der annet enn meg (og kjæresten).

Synes folk som er ute etter å vise seg frem, går i minimalt med klær ute blant folk osv., er irriterende. Menn som forsøker å imponere med å vise bar overkropp synes jeg er teite. Men om han jeg liker tilfeldig skifter eller går i t-skjorte, så ser jeg på armene hans... Menns armer, når de er noenlunde veltrent, er så fine. Da tenker jeg ikke på de bola toskene, men en normal mannskropp.

Anonymkode: e6bec...d78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør menn dersom de får ereksjon på nudist strand?

Anonymkode: 2aeb1...090

• Liker 1
Skrevet
Kryneren skrev (4 minutter siden):

Litt som å bade naken om sommeren?

Føles nok litt kaldere, men det er utrolig godt når man får varmen i seg igjen. Ikke fullt så kaldt som isbading 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De skjuler det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Føles nok litt kaldere, men det er utrolig godt når man får varmen i seg igjen. Ikke fullt så kaldt som isbading 😂

Har hørt noen si at det gir skikkelig boost😄

AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (37 minutter siden):

Kunne du vært naturist? 

Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær,  fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp?

Nei. Jeg føler at det stjeler noe fra mitt eget liv. Synes ikke man skal prakke sin nakenhet på andre. Jeg vil heller være den "deiligste" i mitt eget liv. ( Men jeg pakker meg relativt godt inn slik at jeg ikke plager andre).

Anonymkode: 82b77...4ee

Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

De skjuler det.

Ja det ville jeg gjort. Det er lov å ta et håndkle over f eks

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på nudiststrand, jeg synes det var praktisk å ikke styre med vått badetøy. Jeg foretrekker å sitte så langt unna andre som mulig. Andres kropper er totalt uinteressant og jeg vil helst ha avstand. Det var mye pensjonister på den stranda. Jeg sliter med å tro at folk dro dit for å kikke.

Jeg er ikke interessert i å dra på steder hvor det er nakenhet utover selve badinga.

Kropp er kropp for meg såfremt jeg ikke er i en seksuell relasjon med noen.

Anonymkode: cfd38...506

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kryneren skrev (28 minutter siden):

Kunne du vært naturist? 

Og hvis du ser en attraktiv person i kroppsnære klær,  fantaserer du lett om å se personen naken? Gjør det deg kåt, eller er kropp bare kropp?

Jeg er naturist.

Jeg finner mange kropper estetisk vakre og flotte. Kan være frodige, slanke, hårete, skrukkete, trente mm.  Sjelden jeg blir tent av kroppen i seg selv, er oftest kombinasjonen: funksjon, personlighet og kroppene i lag🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg føler at det stjeler noe fra mitt eget liv. Synes ikke man skal prakke sin nakenhet på andre. Jeg vil heller være den "deiligste" i mitt eget liv. ( Men jeg pakker meg relativt godt inn slik at jeg ikke plager andre).

Anonymkode: 82b77...4ee

Stjeler fokus mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (2 minutter siden):

De skjuler det.

De er jo nakne? Om man går opp fra vannet etter et bad, ser noe de liker og så må de fortsette å gå ett stykke til plassen sin😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er gammel sykepleier, og har INTET behov for å se folk nakne utenom i embeds medfør.

Anonymkode: f13b0...2ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er gammel sykepleier, og har INTET behov for å se folk nakne utenom i embeds medfør.

Anonymkode: f13b0...2ae

All spenning borte da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et anstrengt forhold til nakenhet, bortsett fra når jeg er naturist. Jeg stortrives på the well og lignende spa i Tyskland og Nederland. Det er befriende og jeg ser ingenting seksuelt med det, bare frihet 

Anonymkode: 21498...7ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De er jo nakne? Om man går opp fra vannet etter et bad, ser noe de liker og så må de fortsette å gå ett stykke til plassen sin😂

Som mann må jeg innrømme at det skal litt mer til enn bare en pen kropp for at det skal bli spontan ereksjon. Om den skulle kommet   hadde jeg bare holdt hendene foran   eller bare latt det stå til. Sånn er naturen iblant. 

Endret av Kryneren
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Legger seg på magen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da går de videre til plassen sin. Så lenge man ikke gjør en stor ting av det, så er det ingen som bryr seg. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...