Gå til innhold

Ferietur. Er jeg urimelig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Må rette opp i dette også. Tannlegetimen er nå om noen dager og barnefar ville brått reise før det. Hadde derfor ikke rukket å dra før timen og kommet tilbake før det. Det er ikke på grunn av drikkingen vi kun kunne være i 4 dager, men som tidligere nevnt at vi skal rekke mer i løpet av ferien og mye må planlegges på grunn av dyr. Det kommer ikke til å bli drikking der sammen med barnet så lenge jeg er der og vi holder oss til besteforeldrene. Men hvordan det hadde vært i 2 uker med far og alle de han kjenner der utenom foreldrene vet jeg ikke. Han er aldri hos sine foreldre så lenge og reiser rundt til flere han kjenner mens han er der. Den sjansen hadde jeg aldri utsatt barnet mitt for, i tillegg til et fremmed land og ikke samme språk. Da hadde jeg ikke vært menneske igjen der jeg var hjemme og langt unna.

Er glad det ordnet seg til slutt. Og de av dere i denne tråden som mener jeg er kontrollerende kan neppe være foreldre selv. Det handler heller ikke om meg, meg og meg, det handler om barnet.  

Anonymkode: b0958...b5c

Rapportert!

Anonymkode: 1dd8d...65c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå er det nettopp det at barnet skal få flest mulig dager hos besteforeldrene jeg prøver å få til. Med en bil-og båttur til dette landet så ville nesten 2 dager av de 4 bli borte. Derfor ble det problematisk når det gjelder bil og båt.

Og hva vet du om hvor lenge jeg har igjen av ferien, hva slags andre planer vi har og andre hindringer i løpet av ferien? Er mye vi skal rekke før skolestart, og du tar det også som en selvfølge at jeg har ferie fra jobb fram til da?

Synes folk bør tenke seg om før man svarer på et forum. Kanskje spørre litt mer istedenfor når det gjelder situasjoner man ikke kjenner 

Kanskje TS burde tenkt seg litt om også da. Er det en gjettekonkurranse, eller ett ekstremt dårlig hovedinnlegg?

Og TS, det beste for barnet hadde vært om du tok tak i flyskrekken og angsten din slik at barnet ditt tror man skal være redd for «alt»,

- og slutt å være nebbete, du har bedt om tilbakemelding, men tydeligvis var vi ikke enig nok med deg..

Anonymkode: 1dd8d...65c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Seriøst? Hvorfor lager du denne tråden når du ikke takler tilbakemeldinger… 

Anonymkode: 7a729...d26

Handler ikke om å ikke tåle tilbakemeldinger, men tilbakemeldingene blir feil når man som totalt ukjent fyller inn hullene selv uten å se hele bildet. Saken er uansett løst. Barnefar var enig i at vi reiser som planlagt. Tråden kan herved dø ut.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var det ikke du som laget problemer ang fars samvær i både Norge og fars hjemland?

Om det er det, du er urimelig ja, men fremstår likevel hakket mer rimelig enn sist. Uansett er barnet den store solide taperen, og det virker ikke som om du har noe problem med det. Du tenker på deg selv du. Flytter du tannlegetimen så finner du en ny grunn for at samværet må utgå.

Anonymkode: 61834...c42

Nei absolutt ikke, det var ikke meg.

Kommer ikke til å diskutere personlige antagelser videre her nå og saken er løst. Ferdig. Ønsker anonymebrukere her inne å krangle videre og mer drama, så gå til en annen tråd.

Anonymkode: b0958...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...