Uanonym bruker Skrevet 16. juli #41 Skrevet 16. juli Jeg synes det er helt i orden å ønske seg både 3 og 4 (og enda flere) barn (i motsetning til de som argumenterer for at det bare er lov å ønske seg ett eller to), men det er også lov å ikke ønske seg flere. Det hadde vært greit selv om dere hadde 0 sammen. Hvis han er helt fast bestemt på at han ikke ønsker flere, må du nesten bare respektere det. Eventuelt må du avslutte forholdet for å få et tredje barn med en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #42 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Be han om å vente et par år, så blir det mer gjennomtenkt. Anonymkode: 1edf6...bdc Tror heller det er TS som trenger å få gjennomtenkt ting. Anonymkode: 5ffc7...9ad 7 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #43 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Be han om å vente et par år, så blir det mer gjennomtenkt. Anonymkode: 1edf6...bdc Høres ut som en manipuleringsteknikk for å lure fyren til å si ja. Han er trebarnsfar. Det er mer enn godt nok. Anonymkode: d9fde...114 4 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #44 Skrevet 16. juli Er det mulig.. Nei du skal ikke mase deg til barn! Du skal respektere hans meninger. Herregud.. Anonymkode: d8d37...9be 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #45 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Far bidrar svært lite til et barn i forhold til mor (med noen få unntak). Denne mannen har fått tre barn selv, men vil nekte kona å få oppleve det samme. Anonymkode: 1edf6...bdc Og hva så? Han velger da helt selv om han vil ha barn eller ikke. Er jo helt psyko å presse noen til å få barn Anonymkode: d8d37...9be 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #46 Skrevet 16. juli Det er ikke så svart-hvitt som mange skal ha det til. Jeg maste meg til et fjerde barn, fordi jeg følte meg rimelig trygg på at hans "Nei" ikke satt så veldig dypt men var mer en reaksjon på veldig forbigående småbarnsproblemer. Det gjorde jeg rett i, og han har takket meg flere ganger i ettertid. Det er imidlertid ikke noe jeg ville anbefalt til andre på tynt grunnlag, vår situasjon var vår egen spesielle, og ikke nødvendigvis noe som kan overføres til andre parforhold. Men det er ikke slik at det alltid, uten unntak, er den som ikke vil som bør ha siste ord. Men ofte er det nok det, hvis det er nøye gjennomtenkt. I vårt tilfelle var det derimot jeg som hadde tenkt grundigst. Anonymkode: 83794...423
AnonymBruker Skrevet 16. juli #47 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er ikke slik at det alltid, uten unntak, er den som ikke vil som bør ha siste ord. Anonymkode: 83794...423 Jo, det er det alltid. Et barn er ikke et sjansespill man skal ta i troen på at den andre uansett blir glad i barnet. Anonymkode: 539d9...42c 4 3
Brunello Skrevet 16. juli #48 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Far bidrar svært lite til et barn i forhold til mor (med noen få unntak). Denne mannen har fått tre barn selv, men vil nekte kona å få oppleve det samme. Anonymkode: 1edf6...bdc Ja, far gjør jo ingen ting. Gratulerer med mannen/mennene du har hatt. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #49 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har tre tette og anbefaler ikke det til noen andre. Vi ble skilt… Anonymkode: 91aef...cb2 Vi har også tre tette og har det helt nydelig! Anonymkode: 2fed3...b0b
turimoen Skrevet 16. juli #50 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Far bidrar svært lite til et barn i forhold til mor (med noen få unntak). Denne mannen har fått tre barn selv, men vil nekte kona å få oppleve det samme. Anonymkode: 1edf6...bdc Hva om det var omvendt? At kona nektet å bli gravid en gang til for å gi han det antall barn han,vil ha? 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #51 Skrevet 16. juli Herregud.... ro deg ned kvinne. 2 holder! Anonymkode: 7e2af...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #52 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Far bidrar svært lite til et barn i forhold til mor (med noen få unntak). Denne mannen har fått tre barn selv, men vil nekte kona å få oppleve det samme. Anonymkode: 1edf6...bdc Han verken har eller kan nekte henne flere barn. Han sier bare at HAN ikke skal ha flere barn. Anonymkode: 5ffc7...9ad 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #53 Skrevet 16. juli turimoen skrev (13 minutter siden): Hva om det var omvendt? At kona nektet å bli gravid en gang til for å gi han det antall barn han,vil ha? Ja? Det blir det samme. Barn er et stort ansvar og bør ikke tvinges på noen. Jeg er kvinne og nektet nr 3 som ex mannen min ville ha. Anonymkode: 4824b...6b4 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #54 Skrevet 16. juli Skjønner han godt. Og får dere 3 tette, hva med barnet hans fra før da? Her så ville jeg veldig gjerne ha nummer 3 og. Og mannen sa at han ikke ville ha flere, og da er det greit. Jeg må jo faktisk respektere ønsket hans, da det er om noe så viktig. Anonymkode: 3de37...f3a 1
LillaGorilla<3 Skrevet 16. juli #55 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Far bidrar svært lite til et barn i forhold til mor (med noen få unntak). Denne mannen har fått tre barn selv, men vil nekte kona å få oppleve det samme. Anonymkode: 1edf6...bdc Hva slags mann er det egentlig du har valgt å få barn med? 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #56 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Steriliser dere. Anonymkode: 8c523...482 Dere? Hun som vil ha flere kan jo ikke sterilisere seg! Hun kan jo få en til alene eller med en ny mann. Anonymkode: 49c85...ace
enhjørningfis Skrevet 16. juli #57 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! Jeg og mannen har to barn sammen på 1mnd og 18mnd, han har også en gutt på 10 år fra før av som han fikk veldig tidlig. han har sagt han ikke ønsker flere barn, men jeg har så inderlig lyst på et barn til. Han sier han skal sterilisere seg og jeg spør om han er helt sikker og han sier han ikke ønsker fire barn fordi da må han ha «småbarn» i 15 år føles det som sier han. Noe jeg forstår, men om vi fikk en til tett hadde det jo ikke hatt noe å si. Vi har et veldig stabilt forhold, kommuniserer godt, men akkurat dette temaet er litt «spent». Bør jeg la det ligge eller «mase» meg til et barn til, det føles jo også veldig feil… Anonymkode: 044aa...562 Hva med å respektere han sitt nei?! 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #58 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! Jeg og mannen har to barn sammen på 1mnd og 18mnd, han har også en gutt på 10 år fra før av som han fikk veldig tidlig. han har sagt han ikke ønsker flere barn, men jeg har så inderlig lyst på et barn til. Han sier han skal sterilisere seg og jeg spør om han er helt sikker og han sier han ikke ønsker fire barn fordi da må han ha «småbarn» i 15 år føles det som sier han. Noe jeg forstår, men om vi fikk en til tett hadde det jo ikke hatt noe å si. Vi har et veldig stabilt forhold, kommuniserer godt, men akkurat dette temaet er litt «spent». Bør jeg la det ligge eller «mase» meg til et barn til, det føles jo også veldig feil… Anonymkode: 044aa...562 Kan si deg en ting, det er MYE MER å følge opp idag i forhold til før. Stopp på 2 om han er ferdig! Snakk skikkelig ut om det! No er de jo små enda da så stor forskjell blir det ikke med en til tett no. Vi fikk en og mannen var ferdig ,jeg og. Men så ble vi no gravid og veldig glad for det! Så steriliserte han seg! Han sa for noen få år siden å skulle vi hatt en til, NEI! og vi er glad vi stoppet😂 Snart voksen og tid til oss, til hverandre. Ikke noe barnepass eller hjelp i alle 20årene så det blir godt! Anonymkode: a4838...558
AnonymBruker Skrevet 16. juli #59 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi har et veldig stabilt forhold, kommuniserer godt, men akkurat dette temaet er litt «spent». Bør jeg la det ligge eller «mase» meg til et barn til, det føles jo også veldig feil… Anonymkode: 044aa...562 Kommuniserer godt skriver du, men hva ønsker du å oppnå ved å ty til KG? Her er det vel en samtale dere i mellom eller med en parterapeut som bør søkes til. Anonymkode: 5dcb0...882 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #60 Skrevet 16. juli Du har et barn på 1 mnd og et på 18 mnd og har allerede begynt å mase om nr tre? Hadde løpt til sykehuset og fått sterilisert meg hadde jeg vært han. Anonymkode: 196ce...191 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå