Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #21 Skrevet 24. april 2006 Så kjøp noen leker da vel. Du kan ikke kreve at andre kjøper gaver du ønsker at barnet ditt skal få. ← Har ikke sagt det, men for hans sin skyld..har ingen problemer å kjøpe hoppeslott eller traktor jeg, men jeg har skjemtes vist jeg har kommet til mitt barnebarn med en skje
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #22 Skrevet 24. april 2006 tror det er snakk om sølvskjeer. Ikke slike dåpsskjeer med dato å sånn...
Gjest Gjest1 Skrevet 24. april 2006 #23 Skrevet 24. april 2006 Har ikke sagt det, men for hans sin skyld..har ingen problemer å kjøpe hoppeslott eller traktor jeg, men jeg har skjemtes vist jeg har kommet til mitt barnebarn med en skje ← Vel. For den generasjonen som nå er besteforeldre er det ofte naturlig å tenke helt annerledes enn din generasjon. Kanskje du skjønner det når du blir besteforelder selv.
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #24 Skrevet 24. april 2006 Han har vel nok skjeer nå. Men tragisk gave er jeg IKKE enig i at det er. Har selv dåpsskje, mannen min også, og begge mine foreldre. Faren min er så glad i sin skje, han bruker den daglig og gir selv til alle nye barn i familien, helt lik som sin egen. ← dette hørtes kjempe koselig ut..men det blir liksom noe anet synes jeg..Han bruker den daglig å gir helt lik sin egen...det blir litt spesielt synes jeg...
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #25 Skrevet 24. april 2006 Vel. For den generasjonen som nå er besteforeldre er det ofte naturlig å tenke helt annerledes enn din generasjon. Kanskje du skjønner det når du blir besteforelder selv. ← ja, eller tenker litt lengre fremover. Kan ikke fatte hvorfor du syns det er så ille, når han mest sannsynlig får det han ønsker seg mest av deg alikevel
snøfnugg Skrevet 24. april 2006 #26 Skrevet 24. april 2006 Jeg trodde da at man samler på sølvbestikk,at det har en viss verdi?! Kanskje de vil gi han noe verdifullt? Ønsk deg andre ting hos andre gjester da vel.
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #27 Skrevet 24. april 2006 Er ikke vitsen med å gi gaver, at den som får gavene liker det de får? Kan ikke se noen grunn til å gi skjeer til en liten gutt på 2 år. Når jeg gir gaver, enten det er til barn eller voksne, så gir jeg noe jeg vet vedkommende har lyst på. Da vet jeg at gaven blir satt pris på, og ikke stuet vekk i en skuff, og glemt. Skjeer og slike ting kan være en ide å gi til barna når de blir større, og kanskje selv ønsker å samle på slikt. Tror nok at mange som får disse gavene når de er små, aldri tar det i bruk, eller bryr seg så mye med de. De blir som regel gjemt og glemt i en skuff.. ← jeg er helt enig!Å hun vet hva jeg mener om dette. Å de ligger gjemt i et skap , jeg har ikke sett de eller siden dåpsdagen........
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #28 Skrevet 24. april 2006 jeg er helt enig!Å hun vet hva jeg mener om dette. Å de ligger gjemt i et skap , jeg har ikke sett de eller siden dåpsdagen........ ← Om det er sølvbestikk det er snakk om her, så er vel ikke det noe man bruker hver dag. Hvertfall ikke her i huset....
Gjest Gjest1 Skrevet 24. april 2006 #29 Skrevet 24. april 2006 jeg er helt enig!Å hun vet hva jeg mener om dette. Å de ligger gjemt i et skap , jeg har ikke sett de eller siden dåpsdagen........ ← Da vil jeg si at noen har forsømt sitt ansvar. Minner lager seg ikke selv. Hva med å heller prøve å se det positive i at disse gavene sannsynligvis har kommet fordi de som ga dem var glad i barnet? Min datter fikk sølvbestikk av sin oldemor til sin dåp. Oldemoren døde kort tid etter. Hadde hun fått en traktor eller et hoppeslott skal jeg love deg at det ikke hadde hatt samme verdien i dag.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #30 Skrevet 24. april 2006 Hvor mange ganger har dere tenkt å døpe ungen? ← det vi snakker om nå er fødselsdagen hans, har bursdag, å blir 2 år.. er litt ivrig til å svare kanskje...
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #31 Skrevet 24. april 2006 det vi snakker om nå er fødselsdagen hans, har bursdag, å blir 2 år.. er litt ivrig til å svare kanskje... ← det er jo ikke rart folk lurer da, når TS skriver dåpsskjeer.
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #32 Skrevet 24. april 2006 Men altså...skal de kjøpe dåpsskjeer til 2 års dagen hans? :klø: Hadde de ikke allerede kjøpt det til han til dåpen da? Skjønner ikke helt jeg... ← ehh...det er sølvskjeer jeg snakker om, han fikk i dåpen og de skal kjøpe sølvskje til 2 års dagen ... Unnskyld missforståelsen...
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #33 Skrevet 24. april 2006 tror det er snakk om sølvskjeer. Ikke slike dåpsskjeer med dato å sånn... ← jepp.. sorry...bøyer meg i støvet
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #34 Skrevet 24. april 2006 Min datter fikk sølvbestikk av sin oldemor til sin dåp. Oldemoren døde kort tid etter. Hadde hun fått en traktor eller et hoppeslott skal jeg love deg at det ikke hadde hatt samme verdien i dag. ← ja, skjønner det...høres veldig koselig ut også.. saken er vell også den at jeg å denne svigermoren min ikke alltid har kommet så godt overens...med tanke på hvordan hun forskjellsbehandler sønnen min og det andre barnebarnet hennes(barne til datteren hennes) så jeg føler liksom siden at jeg var så gale i mot dette med sølvskje, så gjør hun det for å irritere meg... høres kanskje litt snålt ut men hun er ikke helt i vater......pga mye styr som har vært med meg og henne..
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #35 Skrevet 24. april 2006 Må si jeg blir helt matt av de enorme mengdene leker ungene får til jul og bursdager! Syns det er kjærkomment med noen "fornuftige" presanger som sølvtøy, klær eller lignende!
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #36 Skrevet 24. april 2006 ja, skjønner det...høres veldig koselig ut også.. saken er vell også den at jeg å denne svigermoren min ikke alltid har kommet så godt overens...med tanke på hvordan hun forskjellsbehandler sønnen min og det andre barnebarnet hennes(barne til datteren hennes) så jeg føler liksom siden at jeg var så gale i mot dette med sølvskje, så gjør hun det for å irritere meg... høres kanskje litt snålt ut men hun er ikke helt i vater......pga mye styr som har vært med meg og henne.. ← HUn gjør nok ikke dette for å irritere deg, men hun tenker nok på sønnen din.
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #37 Skrevet 24. april 2006 Må si jeg blir helt matt av de enorme mengdene leker ungene får til jul og bursdager! Syns det er kjærkomment med noen "fornuftige" presanger som sølvtøy, klær eller lignende! ← jeg hadde blitt KJEMPE glad for klær,som sagt har vi jo akkurat kjøpt oss hus å venter nr.2 så det har jo kommet kjempe godt med
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #38 Skrevet 24. april 2006 jeg hadde blitt KJEMPE glad for klær,som sagt har vi jo akkurat kjøpt oss hus å venter nr.2 så det har jo kommet kjempe godt med ← så du tror en toåring syns det er stas å få klær? Var det ikke snakk om her at du ville at ungen skulle få noe han satte pris på?
Gjest fast gjest Skrevet 24. april 2006 #39 Skrevet 24. april 2006 så du tror en toåring syns det er stas å få klær? Var det ikke snakk om her at du ville at ungen skulle få noe han satte pris på? ← ja men herregud det er jo noe som kommer skikkelig til nytte.Blir for teit å sammenligne sølvskeer som han har null bruk for.enn klær..
Gjest baby-E Skrevet 24. april 2006 #40 Skrevet 24. april 2006 ja men herregud det er jo noe som kommer skikkelig til nytte.Blir for teit å sammenligne sølvskeer som han har null bruk for.enn klær.. ← han får da bruk for sølvskjeer. Og han har de nok mye lengre enn et par busker, som gutter i den alderen vokser ut av på noen mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå