Anonym11223344 Skrevet fredag kl. 15:16 Forfatter #61 Skrevet fredag kl. 15:16 Snok1 skrev (5 timer siden): Kan du forklare dette? Jeg tenker instinktivt at det er motsatt, men lytter gjerne til din refleksjon. På forhånd takk. Trolig fordi "Fruen" er så gammeldags at det oppleves ironisk.
Daria Skrevet fredag kl. 15:31 #62 Skrevet fredag kl. 15:31 Snok1 skrev (4 timer siden): Så du konstaterer, men føler ikke for å dele hvorfor. OK. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du lurer på og hvilke meninger du tillegger meg. Det har blitt sagt av andre i tråden at de anser fruen som mindre formelt enn kjæresten, noe jeg fra et språk-synspunkt synes er interessant og sier noe om språkets dynamikk og endring - underforstått at det ikke tradisjonelt har vært det hierarkiet mellom de to nevnte ordene. 3
daemi Skrevet fredag kl. 19:10 #63 Skrevet fredag kl. 19:10 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. daemi, mod.
Fremhevede innlegg