Annie Skrevet 1. mai 2006 #161 Del Skrevet 1. mai 2006 Fortell at du så han på XXXX "dato", hvem du er og hvordan du ser ut. At du likte det du så og om han vil ha kontakt så er du å treffe på mail eller mob XX XX XX XX. Klart du kan skrive at du ikke normalt gjør slike ting også, men tror ikke jeg ville gjort det selv. Om du tør kan du jo legge ved et bilde sånn at han er sikker på at deg er deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2006 #162 Del Skrevet 1. mai 2006 Se på TV og sitte her antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 1. mai 2006 #163 Del Skrevet 1. mai 2006 Melder meg herved inn i heiagjengen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. mai 2006 #164 Del Skrevet 1. mai 2006 "Hei. Jeg så deg på XXXXX forrige lørdag og så siden mandagen etter. Du vet kanskje ikke hvem jeg er, men jeg satt inne og (..). Trooor muligens jeg hadde litt vanskelig for å la være å se på deg;) Hvorfor jeg gjør dette? Vel, vanskelig å si.. "måtte" bare:) du kan ihvertfall nå meg på denne adressen om du ønsker det. XXX" Tror kanskje jeg skriver noe ala dette.. Frister å slenge på noe men jeg antar at jeg må holde meg i selene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2006 #165 Del Skrevet 1. mai 2006 "Frister å slenge på noe men jeg antar at jeg må holde meg i selene her ← Tror du gjør lurt i å vente en mail eller to før du tar med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 #166 Del Skrevet 1. mai 2006 :klø: På slutten bør du invitere litt mer til dialog enn å si at "du kan ihvertfall nå meg på XX adresse hvis du vil" Litt mer flørtenede, men ikke too much lissom. Hinte litt om at dersom han tok kontakt så ville du blitt glad.. Klarer ikke å formulere meg, men du skjønner kanskje hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. mai 2006 #167 Del Skrevet 1. mai 2006 Revidert #2 "Hei. Etter litt kreativ leting klarte jeg å få tak i mailadressen din..muligens en litt crazy ting å gjøre dette, men jeg "måtte" bare;) Saken er at jeg så deg på XXXXX forrige lørdag og så mandagen etter var det vel. Du vet kanskje ikke hvem jeg er, men jeg satt inne og (..) Tror muligens jeg hadde litt vanskelig for å la være å se på deg;) Dersom du vil ta kontakt må du gjerne det, det hadde vært veldig hyggelig.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #168 Del Skrevet 1. mai 2006 Dersom du vil ta kontakt må du gjerne det.. Denne setninga klang ikke så bra i mine ører... Da virker det kanskje litt som om det var han som først tok initiativ.. (...at du så hvor vanskelig han hadde for å holde fingra av fatet, og derfor vil "hjelpe" han litt på vei, ved å sende denne mailen... ) Neida...jeg er ingen ekspert! Synes du er så utroolig modig!! Kunne ønske jeg var slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 1. mai 2006 #169 Del Skrevet 1. mai 2006 Dersom du vil ta kontakt må du gjerne det, det hadde vært veldig hyggelig.." ← Enig i at denne virker litt for passiv. Kanskje noe som dette? "Jeg er å treffe på dette nr." eller noe sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. mai 2006 #170 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) På vei hjem fra jobb i dag tenkte jeg: "Nå skal jeg hjem, slappe av, drikke cola og se hvordan det går med damen&dansken!" Hva med å avslutte med "Kaffetørst en annen dag også?" eller noe slikt? Og han skjønner vel forhåpentligvis at han kan kontakte deg på den adressa du skriver fra! Og dansken kommer til å lese tråden. Viktig bidrag til bryllupsalbumet, vettu. Burde printes ut og rammes inn! Viktigst av alt: Husk å oppdatere oss! Endret 1. mai 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #171 Del Skrevet 1. mai 2006 Dette var skikkelig artig lesing, har sittet her og smilt mens jeg har lest. Syns du er skikkelig tøff jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. mai 2006 #172 Del Skrevet 1. mai 2006 Hm. Enig i at avslutningen ble litt feil. Kanskje: "Det hadde vært veldig hyggelig å høre fra deg.." ? Klart jeg holder dere oppdaterte! Jeg håper masse på at jeg kan fortelle dere om en viss mail i morgen Dere er Best! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 2. mai 2006 #173 Del Skrevet 2. mai 2006 I dag er det tirsdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #174 Del Skrevet 2. mai 2006 JA - i dag er tirsdag!! Håper da inderlig at det er i dag hun gjør det, det er da vitterlig "over helga nå" *SPENT!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #175 Del Skrevet 2. mai 2006 Ah, nå har det snart gått en halvtime av arbeidsdagen! Er a ikke oppe og fikser til deg enda eller? Tror du må finne på noe å gjøre i dag så du ikke blir helt hypersprelsk og gal av å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2006 #176 Del Skrevet 2. mai 2006 *Benker meg foran PC'en i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 2. mai 2006 #177 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaaaaaaaa! Så bra at det ordner seg..... Heier på deg jeg, jenta.Har ikke fått lest på denne tråden i helga, så jeg har hatt det veldig travelt med å logge meg på i dag. Stor klem fra La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 2. mai 2006 #178 Del Skrevet 2. mai 2006 Tirsdag tirsdag tirsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #179 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 2. mai 2006 #180 Del Skrevet 2. mai 2006 Dette er saa spennende!!! Synes det siste utkastet ble bra, men ta med tlf-nummeret ogsaa da, saa kan han velge om han vil ringe eller sende e-mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå