Murron Skrevet 28. april 2006 #121 Del Skrevet 28. april 2006 Ååå, så romtantisk Har lest hele tråden nå, og du er kjempemodig. Og tøff, og veldig søt som deler dette med oss, takk SÅ spennende lesning, gleder meg også til fortsettelsen.. Og husk, uansett hvordan det går så har du våget. Og det skal du være stolt over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. april 2006 #122 Del Skrevet 29. april 2006 Herregud så herlig Klart det er deg han mener. Stå på, ta kontakt med ham, og hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 29. april 2006 #123 Del Skrevet 29. april 2006 Nå ble jeg også engasjert! :spent: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. april 2006 #124 Del Skrevet 29. april 2006 Nå må det skje mer snart! Har lagt tråden på favoritter, så jeg er innom hver gang jeg er på KG... Spennende greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll i.i Skrevet 29. april 2006 #125 Del Skrevet 29. april 2006 Å, det er så leeeeenge til over helga....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. april 2006 #126 Del Skrevet 29. april 2006 Å, det er så leeeeenge til over helga....... ← Da kan vi planlegge den første daten så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. april 2006 #127 Del Skrevet 29. april 2006 Atter igjen - dere er så utrolig fantastiske!!! Å engasjerer seg så mye for noen, jeg gleder meg bare over å lese det dere skriver jeg, drit i date liksom Eller det er kanskje å strekke det litt langt for jeg er spent nå.... Jeg vet liksom ikke helt halvparten av tiden HVA jeg har gjort liksom det er rimelig crazy til å være meg. Men så tenker jeg på de to gangene jeg så ham, hvordan jeg reagerte. Og det er som sagt IKKE vanlig for meg. Det skal så mye til ellers, så bare av den grunn setter det spor. Uansett, blir det jo litt spenning i hverdagen, med følelser og nervøsitet i alle retninger Så tenker man jo selvfølgelig på om jeg virkelig ER den jenta han hadde snakket om til kompisen sin......for det er uansett ei som har satt litt inntrykk siden denne mellommannen, den felles kompisen, sa med en gang hun spurte om dette, at Dansken hadde snakket om en den søte jenten han hadde sett. Hm man kan jo bli nysgjerrig av mindre. Bare tanken på det er en annen jente som også tilfeldigvis var på kaffebaren akkurat den dagen som han la merke til jeg vet at hårfargen han hadde sagt hun hadde stemmer med meg da Om vi VIRKELIG skal begynne vår jente-analyse, hvorfor kommer hun ikke med kontaktinformasjonen før etter helgen?? Så..da får vi bare se på tirsdag? antar jeg.. Og hva som skjer viss/når jeg får en mailadr for eksempel.. Hva skal jeg skrive?? Dette er neeesten to much Skal vi planlegge den første fantasidaten for å få tiden til å gå?? Men helt seriøst, jeg er litt tilbakeholden og..jeg vil ikke sette meg i en situasjon hvor jeg bare blir kjempe skuffet og såret. Ikke akkurat nå. Hva om det uansett ikke blir NOE kontakt engang ut av det, hva om jeg trekker meg når det er "igang" fordi jeg er redd? til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. april 2006 #128 Del Skrevet 29. april 2006 Om vi VIRKELIG skal begynne vår jente-analyse, hvorfor kommer hun ikke med kontaktinformasjonen før etter helgen?? Kanskje hun ikke har nettilgang hjemme. Kanskje hun er bortreist i denne langhelgen...mange muligheter. Og hva som skjer viss/når jeg får en mailadr for eksempel.. Syns du skal få tak i nummeret først..ringe er mye bedre! Hva om det uansett ikke blir NOE kontakt engang ut av det, hva om jeg trekker meg når det er "igang" fordi jeg er redd? Det skjer ikke! Vi backer deg opp, og hittil har du vært råtøff, så dette klarer du! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. april 2006 #129 Del Skrevet 29. april 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 29. april 2006 #130 Del Skrevet 29. april 2006 Hurra, dette her lover bra. Må innrømme at denne tråden minner litt om "jeg ble spandert på"-tråden. Kanskje vi rett og slett trenger en slik tråd her på KG? Men kan ikke annet enn si lykke til og vi venter alle i spenning på hva som skjer. Du er jo nødt til å begynne å komponere en mail du kan skrive til han når du får mailadressen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #131 Del Skrevet 30. april 2006 Hurra, dette her lover bra. Må innrømme at denne tråden minner litt om "jeg ble spandert på"-tråden. Kanskje vi rett og slett trenger en slik tråd her på KG? Men kan ikke annet enn si lykke til og vi venter alle i spenning på hva som skjer. Du er jo nødt til å begynne å komponere en mail du kan skrive til han når du får mailadressen!! ← "Jeg ble spandert på" tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 30. april 2006 #132 Del Skrevet 30. april 2006 Du er så tøff, trådstarter! Dette viser at man skal ha tro på det "umulige"!!! Jeg blir så HAPPY av sånne tråder nå er jeg som alle andre voldsomt spent, og bare så du vet det, så lever jeg litt "gjennom deg" for tida... Det er jo så spennende, får nesten sommerfugler i magen selv! Masse masse lykke til Du gir oss andre her motivasjon til å ta fatt i ting! Selvfølgelig er du den jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. april 2006 #133 Del Skrevet 30. april 2006 Du er så tøff, trådstarter! Dette viser at man skal ha tro på det "umulige"!!! Jeg blir så HAPPY av sånne tråder nå er jeg som alle andre voldsomt spent, og bare så du vet det, så lever jeg litt "gjennom deg" for tida... Det er jo så spennende, får nesten sommerfugler i magen selv! Masse masse lykke til Du gir oss andre her motivasjon til å ta fatt i ting! Selvfølgelig er du den jenta! ← Å, jeg vet ikke om jeg er så tøff Men den som intet våger, intet vinner vet du! Dette er på en måte IKKE meg, men samtidig så viser det seg at når jeg virkelig vil noe - da gjør jeg søren meg mitt Kanskje vi skulle vært flinkere generelt sett, å ta sjangser.. Jeg mener, hva er det VERSTE som kan skje? og skulle det verste skje, da får man ihvertfall en visshet! så slipper man å gå i år og dag etterpå og lure på "viss om atte dersom atte".. Som jeg har sagt før, jeg takker masse for engasjementet deres! jeg er faktisk ganske sikker på at det har medvirket til at jeg har fortsatt dette Har ikke så rent lite backing fra dere! Det er klart, at når jeg nå har hatt et par dager med "ro" fra dette, at nervøsiteten kommer mer....og usikkerheten. Herregud, hva skal jeg skrive om jeg får adressen liksom?? Jeg tørr overhodet ikke å tenke noe nå. Jeg føler meg ikke fullt så tøff i dag. Men det er vel takket være at det var et rush på særlig fredag, og så blir det hele "lagt på is" ihvertfall frem til tirsdag. Sikkert fordi jeg er så spent, usikker og forvirret selv Tenk om han får aldeles noia av dette føler seg helt forfulgt og at jeg er "feil" jente og hele det der..*grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 30. april 2006 #134 Del Skrevet 30. april 2006 Tenk om han får aldeles noia av dette føler seg helt forfulgt og at jeg er "feil" jente og hele det der..*grøss* ← Næsj, han synes sannsynligvis det er dødskult - han har jo også lagt merke til deg, og skulle sikkert ønske han var like tøff og initiativrik som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 30. april 2006 #135 Del Skrevet 30. april 2006 Uansett utfall vil han bli utrolig smigret og kanskje også sjarmert Som du sier selv, hva er det verste som kan skje? Og avklaring er alltid bedre enn å gå og gruble. Jeg har tro på at dette blir kjempepositivt! Du har alt å vinne her! Jeg skal bli som deg! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2006 #136 Del Skrevet 30. april 2006 "Jeg ble spandert på" tråden? ← En tråd som var her på KG for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. april 2006 #137 Del Skrevet 30. april 2006 Uansett utfall vil han bli utrolig smigret og kanskje også sjarmert Joda..jeg har tenkt det jeg og..men nå begynnet det å bli litt slik..tenk å få DEN tilbakemeldingen da.."hehe, jeg er ihvertfall smigret" Eller INGEN tilbakemelding! *grøss* Jeg skal bli som deg! Go for it! DET må være noe av det beste komplimentet jeg har fått på lenge ← Jeg blir mer og mer nervøs her jeg, litt sånn: HVA HAR JEG GJORT Hva man gjør når man er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2006 #138 Del Skrevet 30. april 2006 Ikke vær nervøs. Vi er jo her og passer på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. april 2006 #139 Del Skrevet 30. april 2006 Spennende!! Følger med jeg og nå! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. april 2006 #140 Del Skrevet 30. april 2006 Ikke vær nervøs. Vi er jo her og passer på! ← Mm, det faktisk en trøst! Da kan jeg gråte en skvett her inne hos dere om alt går til H.. Det er ikke særlig lett å gå og vente et par dager til! Jeg får sette meg ned og komponere så smått på den mailen jeg kanskje kommer til å sende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå