Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #301 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei dere! Jeg tenkte det samme da jeg fikk sjekket mailen isted og ikke hadde fått noe svar... Så jeg sendte av gårde en mail til henne jeg nå Den var kort, jeg sa jeg bare var spent på om hun hadde klart å få tak i kontaktinfo.. SÅ. Da får vi bare håpe at hun svarer på den SNART!! Nå er jeg så vanvittig rastløs at jeg tror jeg døøøøør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #302 Del Skrevet 3. mai 2006 OJ over 300 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mai 2006 #303 Del Skrevet 3. mai 2006 Tålmodighet er en dyd Skjønner deg godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. mai 2006 #304 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvaskjer hvaskjer hvaskjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #305 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvaskjer hvaskjer hvaskjer?? ← Ikke annet enn at jeg ikke orket å vente lengre på å få tlf og mailadr hans, så jeg sendte av gårde en "purre"mail til den jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #306 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådsvarer Skrevet 3. mai 2006 #307 Del Skrevet 3. mai 2006 SVAR allerede! Hehe, jeg var såååååå nervøs nå..for at han ikke ville utlevere det eller noe Sendte mailen isted, fikk svar pronto: "jeg venter på svar. Skal mase på XXXXX" = denne felles kompisen. tralalala :-D Ble litt glad igjen jeg nå! jeg får i det minste svar fra denne jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. mai 2006 #308 Del Skrevet 3. mai 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_* Skrevet 3. mai 2006 #309 Del Skrevet 3. mai 2006 SVAR allerede! Hehe, jeg var såååååå nervøs nå..for at han ikke ville utlevere det eller noe Sendte mailen isted, fikk svar pronto: "jeg venter på svar. Skal mase på XXXXX" = denne felles kompisen. tralalala :-D Ble litt glad igjen jeg nå! jeg får i det minste svar fra denne jenta ← LOL, hva skrev jeg over i "brukernavn"?? joda, ikke trådstarter, men trådsvarer En liten freudiansk glipp her kanskje?? *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 3. mai 2006 #310 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2006 #311 Del Skrevet 3. mai 2006 Har ikke negler igjen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 3. mai 2006 #312 Del Skrevet 3. mai 2006 Der ser du - ikke no å være redd for! Og nå vet vi hvorfor det tar sånn tid. Mannfolk er ikke akkurat kjappest når det gjelder sånne ting heller da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 3. mai 2006 #313 Del Skrevet 3. mai 2006 Hurra -hurra !!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. mai 2006 #314 Del Skrevet 3. mai 2006 Der ser du - ikke no å være redd for! Og nå vet vi hvorfor det tar sånn tid. Mannfolk er ikke akkurat kjappest når det gjelder sånne ting heller da vet du... ← Nei ikke sant!! Jenta tar action med en gang vet du, så stopper det opp med mannen... Hva er det han tror vi har sååååå god tid for da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 #315 Del Skrevet 3. mai 2006 ENDELIG skjer det noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #316 Del Skrevet 3. mai 2006 For en type, vet han ikke at halve norge sitter på nåler og venter? Gudbedre for en treiging, hurra for jenta som er kjapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 3. mai 2006 #317 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #318 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 3. mai 2006 #319 Del Skrevet 3. mai 2006 ..og så trekker vi alle lungene våre fulle av luft, og slipper det ut i et langsomt Ahhhhhh.... Så setter vi på ei Reggae-plate av det langsomme slaget og tar det med ro... Mantra: VI er ikke oppskjørtet i dag ! Alt går så meget bedre nu ! Det som skjer, det skjer...etc. :enig_anim: *forsøke å danse reggae* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TRRÅDSTARTER Skrevet 3. mai 2006 #320 Del Skrevet 3. mai 2006 ..og så trekker vi alle lungene våre fulle av luft, og slipper det ut i et langsomt Ahhhhhh.... Så setter vi på ei Reggae-plate av det langsomme slaget og tar det med ro... Mantra: VI er ikke oppskjørtet i dag ! Alt går så meget bedre nu ! Det som skjer, det skjer...etc. :enig_anim: *forsøke å danse reggae* ← *puster dypt inn......og setter på reggaeplaten* Ja, det som skjer - det skjer....vi har goood tid vi... Det er ingen som er stresset her nei (NÅ må vel kompisen få ræva i gir når han får purring vel??) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå