iss Skrevet 24. april 2006 #41 Del Skrevet 24. april 2006 Go for it!!! Og er han ikke der i mårra, er han kanskje der i overimårra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. april 2006 #42 Del Skrevet 24. april 2006 Mm..ok da! jeg har tenkt tanken.. at jeg gir det en sjangse i morgen og en dag til.. Men da vet jeg med meg selv at håpet henger i et tynt snøre, jeg må bare legge det bort da tenker jeg. Hadde det enda ikke vært så vanskelig! han fikk hjertet mitt bokstavelig til å løpe løpsk og når han hver gang han er i kassen snur seg helt rundt og sender et blikk som kunne smeltet meg der og da, et skikkelig slik direkte blikk som gjør at man bare kjenner det brenner i kinnene Innrømmer at jeg krysser det jeg har for at jeg er like heldig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #43 Del Skrevet 24. april 2006 åååååå!!!!!!!! vanvittig spennende. Du må ha en helt løpsk puls. Min blir nesten uregelmessig av dette her. Krysser alt for deg. NÅR du ser han igjen, MÅ du si hei.Finn på noe lurt å spørre om,si, så han må svare mer enn ja eller nei. Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke, og følger spent med videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. april 2006 #44 Del Skrevet 24. april 2006 åååååå!!!!!!!! vanvittig spennende. Du må ha en helt løpsk puls. Min blir nesten uregelmessig av dette her. Krysser alt for deg. NÅR du ser han igjen, MÅ du si hei.Finn på noe lurt å spørre om,si, så han må svare mer enn ja eller nei. Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke, og følger spent med videre!!! ← så herlige dere er!! Håper så veldig at jeg ser ham igjen jeg nå når jeg først er kommet dit at jeg har lovet meg selv å være så tøff og, da er skuffelsen stor om jeg aldri ser ham igjen Skriver referat etter første forsøk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa i.i Skrevet 25. april 2006 #45 Del Skrevet 25. april 2006 Folkens. Ønsk meg lykke til for i morgen.. Jeg har bestemt meg, jeg drar alene i morgen.. Og er han der og alene, da SKAL jeg på et eller annet vis få gitt ham nummeret mitt/snakke med ham.. Ganske big deal for meg å bestemme seg for må jeg si Men jeg tørr egentlig overhodet ikke å tro på at han er der IGJEN. Så flaks har bare ikke jeg Men, men here goes nothing! ← YOUUUU GOOOOOO GIIIIIIRL!!!!!!!!! KRYSSER FINGRE OG TÆR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. april 2006 #46 Del Skrevet 25. april 2006 mission failed.. Jeg har vært der endel i dag kan man si og nei da, i dag har han ikke vært innom. Og her sitter jeg og irriterer meg grønn over at jeg ikke gjorde noe med det i går Nå er jeg bare overbevist om det jeg fryktet tidligere, at jeg ser ham IKKE igjen. Og at jeg snarest må glemme ham så jeg ikke tenker mer på ham. Og så mye jeg gledet meg til å se ham igjen Fader og!! Vel, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. april 2006 #47 Del Skrevet 25. april 2006 Neei da, ofrer ikke den anonyme dansken en tanke jeg Men jeg har da bestemt meg for å ha et av visittkortene mine klare I TILFELLE jeg ser ham igjen, noe jeg tviler på men. Så er saken, jeg tenkte jeg skulle skrive en liten setning på baksiden.. Så vil jeg gjerne ha deres hjelp til å dikte opp noe Foreløpig tenker jeg noe ala: håper dette er iorden! en passe sprø ting å gjøre, men ville bare gi deg tlfnummeret mitt, så kan du gjøre som du vil med det:) Eller noe Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 25. april 2006 #48 Del Skrevet 25. april 2006 Kan du ikke høre med noen som jobber der om de husker han? Om de vet hvem dansken er, så kan du jo spørre om de kan gi han kortet ditt, og hilse fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. april 2006 #49 Del Skrevet 25. april 2006 Kan du ikke høre med noen som jobber der om de husker han? Om de vet hvem dansken er, så kan du jo spørre om de kan gi han kortet ditt, og hilse fra deg? ← Vet du, jeg har tenkt det jeg og..men for det første så er det såpass mange som jobber der, at det bare av den grunnen blir litt håpløst dessuten så tenker jeg at det vil jeg bare ikke tørre å spørre de om Det er ille nok at jeg har bestemt meg for å ta kontakt med ham om jeg ser ham igjen Hva sier jeg til ham når jeg gir kortet evnt tro? hva setter disse mennene pris på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa i.i Skrevet 26. april 2006 #50 Del Skrevet 26. april 2006 Hva med: "Gud, hvor du er deijlig" neida.... "Hadde du vært en hamburger hadde du het: Mc`Deilig" nei, ikke det heller.... Hva med (seriøst denne gangen): "Jeg får deg ikke ut av hodet...her har du nr. mitt" Ååååååå, det er så spennende.. Lykke til. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. april 2006 #51 Del Skrevet 26. april 2006 Blir nesten forelska av å lese denne tråden jeg. Kjenner følelsen og håpet og tvilen som sloss om plassen i hodet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. april 2006 #52 Del Skrevet 26. april 2006 Jaja, oppdatering dag 4 etter første møte Tok meg en laaang kaffepause i dag til morgenen - men ingen kjekk danske å se Men jeg mener, hva er da sjangsen for at vi begge skal være der samtidig - samme dag og tidspunkt. Jeg tenker ikke mindre på ham for å si det slik. Men samtidig nekter jeg å tro at jeg er så heldig at jeg ser ham igjen. Ytterst fortvilende! jeg har virkelig mannet meg opp og bestemt meg for å ta kontakt - nå trenger jeg bare sjangsen! Hadde jeg bare fått levert det kortet, da hadde det vært "greit" uansett. Da vet jeg ihvertfall at jeg har gjort mitt. Tenker og tenker på hva jeg kan gjøre for å bedre sjangsene men jeg skjønner ikke helt hvordan. En mulighet er at han går på høgskolen her..men det hjelper meg ikke så stort det heller, ligger liksom ikke ute stundentbilder med navn heller Er det noen hobbydetektiver der ute?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #53 Del Skrevet 26. april 2006 Hva med annonse i avisen? en innrigespalte i en lokalavis, kanskje han eller noen som var i lag med han leser det og kann formidle kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. april 2006 #54 Del Skrevet 26. april 2006 Ja.. Føler det bare blir så "mye"? Vil jo ikke skremme han laaangt vekk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 26. april 2006 #55 Del Skrevet 26. april 2006 Hei trådstarter! Kjenner meg så utrolig godt igjen i deg! Jeg har opplevd det samme, man blir jo nesten helt besatt Masse masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gobi Skrevet 26. april 2006 #56 Del Skrevet 26. april 2006 Hey. Vel, gi oss noen spor å gå etter da. Vi vet han er dansk, men omtrent der stopper det. Hva mer kan du fortelle om mannen? Tror nok at dersom vi som vanker her inne slå sammen våre sosiale nettverk, så burde vi ha en sjangs til å lokalisere ham. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. april 2006 #57 Del Skrevet 26. april 2006 Tuller du, mener du det?? Snakk om å klamre seg til halmstrå for meg da, ble såå gira nå Har enda ikke vært heldig med tidspunktene etter sist jeg - og jeg vil virkelig gi ham nummeret nå. For man blir IKKE mer gira på det etterhvert liksom Hey. Vel, gi oss noen spor å gå etter da. Vi vet han er dansk, men omtrent der stopper det. Hva mer kan du fortelle om mannen? Tror nok at dersom vi som vanker her inne slå sammen våre sosiale nettverk, så burde vi ha en sjangs til å lokalisere ham. . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. april 2006 #58 Del Skrevet 26. april 2006 Hei trådstarter! Kjenner meg så utrolig godt igjen i deg! Jeg har opplevd det samme, man blir jo nesten helt besatt Masse masse lykke til!!! ← At man blir noe "besatt" ja Man får vel ikke akkurat MINDRE lyst Siden du har opplevd det samme - hvordan endte din historie? Stor klem til dere som følger meg i showet "Tore på sporet - jakten på den kjekke dansken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #59 Del Skrevet 26. april 2006 Hey. Vel, gi oss noen spor å gå etter da. Vi vet han er dansk, men omtrent der stopper det. Hva mer kan du fortelle om mannen? Tror nok at dersom vi som vanker her inne slå sammen våre sosiale nettverk, så burde vi ha en sjangs til å lokalisere ham. . ← Vi hadde sikekert funnet han på et øyeblikk, tilsammen her inne kjenner vi sikkert alle i norge 2 ganger og dansker i norge legger vi godt merke til de er jo så kjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. april 2006 #60 Del Skrevet 26. april 2006 Kanskje det er legen min? Han er dansk, LEKKER, og kun her hver 8 uke... (Han er vikar for fastlegen min vil ikke ha tilbake fastlegen forresten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå