Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Knurr da, du skal på hybel så det blir traaaangt. Du lager selvsagt bokhylle av skiene og setter de samlede verker oppå :ler: . (For mye av det gode er som kjent fantastisk.)

... etter mitt særinnredede hjerte (er tross alt forhenværende interiørstudent) var det faktisk nesten en god idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... etter mitt særinnredede hjerte (er tross alt forhenværende interiørstudent) var det faktisk nesten en god idè.

:overrasket: Bare nesten????? :sur:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ødela var at skiene mine er fulle av klister og jeg orker ikke tanken på å begynne å skrubbe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.

Må gjøre noe.

Har ikke noe å gjøre.

Drikker kaffe og røyker for å få tida til å gå.

Blir enda mer stressa.

Trenger noe å gjøre.

*leser boka til Nigo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget lasagne nok til en halv hær (hvis de ikke er så veldig sultne). Står i ovnen. Nam :sikle:

Ble skrytetaler og grining i går også, denne gangen med en god unnskyldning: store mengder øl. Gode kolleger. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familieselskap - oppskrift

1 stk akkurat litt for trangt spisebord (sånn at barna må sitte et annet sted)

En bit liksomintellektualitet

To dæsjer faktisk intellektualitet

En klype demens

Tre dl folkelighet

To skjeer hørselstap

Tre kg har-kjent-hverandre-i-seksti-år-kniving

Åtte gram nybegynnerforkommenhet

To dunker dårlig rødvin

Masse god mat

Krydre med misforståelser, stolthet og humor etter behov.

= svært underholdende aften. Veldig, veldig morsomt.

Og så skal det drikkes øl og danses, hvilket forhåpentligvis blir enda mer underholdende.

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde hun, ja. Og så måtte hun dusje fordi hun av en eller annen grunn ikke har noe særlig i mot røykere akkurat mens de røyker, men hun har veldig mye i mot at det lukter røyk av håret hennes når hun skal sove :ler: , og siden det er helt umulig for henne å dusje på kortere tid enn tjue minutter ble hun selvsagt sulten mens hun sto der, så da måtte hun lage seg litt mat, og så måtte hun tørke håret, og SÅ kunne hun legge seg, men da var klokken ett. Au. Eller, det var i morges det var au. :Gjesp: Det ble en brilledag for å si det sånn.

(Pssssst, jeg har kikket på naboen til Knurr! Haha! Han er kjekk!)

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, unnskyld! Jeg kunne jo bare latt være, det var bare å si ifra så hadde jeg gått ut! :overrasket: Men det var veldig koselig å ha deg her. Og jeg forventer besøk når jeg trekker sørover.

Som er om to dager. Guuuuud. Jeg har ikke pakka, har planer om det i morgen. Har ikke vaska verken kjeler, klær eller gulv. Skal gjøre det i morgen. Kanskje. Jegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedra. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er etterpå det plager meg hehe, jeg merker jo knapt at du røyker når jeg er der. Jeg er rart skrudd sammen, jeg vet det. :ler:

Jegvilikkeatduskaldrajegvilikkeatduskaldrajegvilikkeatduskaldraaaaaaaaaa! Dumma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedrajegvilikkedra.

*trøste*

Det blir så braaaaaa så, når du først kommer dit og kommer i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:*tørke tåre*

Masse spennende nye mennesker, nytt bosted, ny by (fin by, dessuten). Nye fag og masse sosialt i forbindelse med studiene. :)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil veldig gjerne bo i København, det er ikke det som er problemet. Jeg vil bare ikke flytte herfra. Jeg prøver å finne ut hvordan man blir fysisk schizofren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker nå. Lurer på hvor det har blitt av alle tingene. Jeg sverger på at jeg hadde minst fire søppelsekker til med klær sist jeg flytta - nå er det bare tre, og det er inkludert sko og vesker. Hvem har vært i skapet mitt?

Så var det dilemmaet: Hver gang jeg flytter, kaster jeg masse. Typisk matvarer, hygieneprodukter, vaskemidler, osv. Åpne pakker er kjipt å ta med seg. Nå har jeg bytta beholder på vaskepulveret, og sitter og lurer på hvor langt jeg skal gå i kostnadsbesparingen. Først og fremst må jeg se hvor mye jeg har plass til og hvor mange kasser jeg får tak i, og siden flyttelasset reiser før jeg får vasket må jeg se hvor mye jeg klarer å bære med meg selv. Jordmorveske med grønnsåpe og salmiakk? Hmm.

Blåskjell med naboen, som skulker skolen i det ærend, i kveld. Hah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig. Da er det bare vasking og minimumsnødvendigheter igjen. Det blir morgendagens prosjekt - uansett hvor pakket alt er, så kan jeg ikke vaske gulvet før alt er ute. Gruer meg til å bære ut ting, i grunn. Skulle ønske jeg var filmnerd istedet for boknerd, da ville ting gått lettere.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...