Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En tv-serie basert på Charles Dickens' roman med samme navn. Den gikk på NRK (?) i romjulen i fjor, og både Knurr og jeg falt litt for den. Vi hadde en helaften tidligere i høst med Stolthet og fordom (FEM timer! :overrasket::Gjesp::hoppe: ), og det var så vellykket at vi tenkte vi skulle gjenta det med en annen serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg og Anna :klem: .

Hilsen din KG-mamma.

(Søren, det ble nesten rim. Så nesten at nå ser det ut som jeg ikke kan rime mer enn en sommerdag i Sahara.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig på nett igjen! Anna kom hjem fra datasykehuset i dag, og har fått ny hjerne. Alt burde fungere fint, bortsett fra det åpenbare: hjernen er tom. Meeen det varer nok ikke lenge.

Det er nå... elleve dager til avgang. Jeg har ikke forberedt noe som helst. Ingen pakking, ingen planlegging. Veldig mye som må ordnes. Men det går seg vel til, jeg pleier å flytte på en dag.

Er også fryktelig fargerik nå. Jeg var visst ikker så stødig på ski som jeg trodde da jeg la ut på langtur i fjellet. Fem dager med blåmerker, peiskos, god mat og ikke minst SNØ. Selskapet var naboen, og hvis vi ikke regner med dama på nærbutikken så vi ikke en levende sjel bortsett fra hverandre hele turen. Sært. Formen var litt bedre enn forventet, og røykingen avtok drastisk i takt med skigåinga.

Noen som har noen gode tips til overlevelse når man river seg selv bort fra alt man kjenner og flytter avgårde til et fremmed sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode tips til overlevelse når man river seg selv bort fra alt man kjenner og flytter avgårde til et fremmed sted?

MSN. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel
Endelig på nett igjen! Anna kom hjem fra datasykehuset i dag, og har fått ny hjerne. Alt burde fungere fint, bortsett fra det åpenbare: hjernen er tom. Meeen det varer nok ikke lenge.

:legrine: Jeg har fine bilder av hjernetransplantasjoner inni hodet mitt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, laptopen skal jeg ha med. Men jeg kan ikke ha meg med den.  :humpe:

Hva med "tilbehøret" i dusjen :sjarmor: ? Du blir jo ikke helt alene, hvis skissen av hybelen taler sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp. At jeg ikke krevde attest i bytte for å jobbe på så kort varsel, det skjønner jeg ikke. Kanskje jeg skal prate litt mer med sjefen om hva jeg syns om at hun ikke skriver attester til folk som alltid stiller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Virvel

Nekter hun å skrive attest? Hva er det for slags snodigheter? Jeg kan skrive en for deg, jeg... :sjarmor:

Attest

Knurr er kul, også er hun veldig snill og lager klikkelyder når hun ler, og jeg kjenner få som kan bære en kork i øret med slik verdighet, eller å få det å løpe halvnaken ute i regnet en høstnatt til å virke som en god idé.

(Også stiller hun alltid opp. Veldig viktig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attest

Knurr er kul, også er hun veldig snill og lager klikkelyder når hun ler, og jeg kjenner få som kan bære en kork i øret med slik verdighet, eller å få det å løpe halvnaken ute i regnet en høstnatt til å virke som en god idé.

(Også stiller hun alltid opp. Veldig viktig!)

Jeg elsker deg.

PS: Tok den snille løsningen; marsjere inn til sjefen og fortelle hvorfor jeg fortjener en god attest. Får attest. Muligens ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg arbeidsløs. Siste dagen i dag, og siden det var flere ting å markere ble det diger felleslunsj og blomsterutdeling! Føler meg litt verdsatt nå ja. Også ble det noen tårer innimellom av å si hade til folk, både personalet og pasientene.

Og nå må jeg pakke. Ojojoj. Skal sortere hvilke bøker, og ikke minst hva av klærne mine, jeg skal ha med og ikke. En mildt sagt umulig oppgave. Lurer også på om jeg skal ta med skiene og henge dem på veggen bare for å konstatere at jeg er norsk, eller om førsteutgaven av Ibsens samlede verker i hylla (avskjedsgave fra mamma!) er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Siste arbeidsdag er småtriste saker, selv om man gleder seg til det man skal komme i gang med også. Du får trøste deg med at en (bokstavelig talt) ny verden venter. I allfall et nytt land.

Lurer også på om jeg skal ta med skiene og henge dem på veggen bare for å konstatere at jeg er norsk, eller om førsteutgaven av Ibsens samlede verker i hylla (avskjedsgave fra mamma!) er nok.

Knurr da, du skal på hybel så det blir traaaangt. Du lager selvsagt bokhylle av skiene og setter de samlede verker oppå :ler: . (For mye av det gode er som kjent fantastisk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...