Cata Skrevet 9. desember 2006 #1561 Skrevet 9. desember 2006 *trøster* Ikke god dag derpå, skjønner jeg. Du får sette din lit til rike, kjekke, søte, morsomme dansker
Knurr Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1562 Skrevet 13. desember 2006 Kjærlighetssorgen går snart over. Fant ut at forelskelsen egentlig begynte å avta ganske kraftig med det samme håpet var drept. Gud, så rasjonell jeg er. Sender dataen avgårde til fiksing i morgen, forhåpentligvis får jeg den før jul. Har prøvd å fikse på alle tenkelige måter nå, men det ser ikke ut til at gamle Anna reagerer. Ellers... litt lei av jobben. Gleder meg til å komme i gang med skole. Har lovet den überkjekke legen på KSO å søke der når jeg er ferdig. *siklesikle* Det er sjelden det er hyggelig å gå til legen, men denne gangen ble jeg sittende i tre kvarter selv om jeg bare skulle fornye en resept. Bursdag i morgen! Blir gammel. Ingenting utrettet siden forrige bursdag. Litt deprimerende. Det blir det første året uten frokost på senga.
Cata Skrevet 13. desember 2006 #1563 Skrevet 13. desember 2006 Anna vil ikke ? Godt vi fikk ordnet avtalen vår før hun takket for seg. Jeg er foreløpig "i rute".
Gjest Virvel Skrevet 14. desember 2006 #1564 Skrevet 14. desember 2006 Du fikk jo SMS-varianten før i dag, så nå er det vel på tide med KG-varianten: GRATULERER MED DAGEN!!
Gjest Tyr Skrevet 14. desember 2006 #1565 Skrevet 14. desember 2006 Gratylerer med dagen Knurr. * ..til Virvel *
Cata Skrevet 17. desember 2006 #1567 Skrevet 17. desember 2006 Heihei, frk. PC-fri. Jammen bra vi fikk avtalt tid og sted for treff før Anna trakk sitt nestsiste sukk. Det var hyggelig å møte deg. Har fått testet ut skokjøpet "vårt" nå. Skoene var fenomenalt gode å gå i, men blir litt småstøl siden masse små glemte muskler våkner til live. Jeg husket forresten å overbringe hilsenen fra deg til mysan.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. desember 2006 #1568 Skrevet 19. desember 2006 Næmmen GRATULERER med overstått! Håper du fikk en fin bursdag, selv med avtagende kjærlighetssorg og uten frokost på senga. Ikke vær lei deg for å bi eldre! Alt etter tretti har vært opptur for meg.
Knurr Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #1569 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Bursdag gikk bra. Var fyllesjuk, dro på jobb, kom hjem... og da sto naboen klar med sjokoladekake og bursdagsgave. Så da ble det stearinlys og nordlys og kos og fryd og gammen. Savner Anna! *snufs* Tusen takk for gratulasjoner alle sammen Det varmer. Selv om jeg egentlig ikke så det før nå, når eg har annektert mammas PC på hjemlig julebesøk. Endret 22. desember 2006 av Knurr
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. desember 2006 #1570 Skrevet 23. desember 2006 God jul, Knurr! Du må årne pc'en!!!
Knurr Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1571 Skrevet 23. desember 2006 Anna er sendt til sykehuset. De har ikke gitt beskjed om tilstanden ennå, men jeg skal ringe over jul. Håper hun ikke er altfor alvorlig skadet. Nå har julefreden senket seg over det moderske hus, i den grad det kan kalles fred når man har fire tenåringssøsken med ditto kulhetsnykker og en stefar med julemusikalske tradisjoner fra syttitallet i hus. Det rockes rundt juletreet, som småpikene måtte tvinges til å pynte, og grøten brenner seg fordi nevnte voksne mannsperson kom på at han husket tabsene til en fordums julelåt. Det er deilig. Skikkelig deilig. Istedet for en trang og tåkete hybel med konstant trussel om kaffeinvitasjoner og jobbetrygling per mobil, er det liv og røre i hele huset og telefonen har gått tom for batteri og etterlater meg dermed høyst familiekjær og fnisende. Man tenker også litt gjennom året som har gått, hvor store deler antakeligvis er litt i overkant godt dokumentert her i glattcella. I den anledning er det, i beste statistikktradisjon, opptellinger som er den enkleste assesseringsmåten. 2006 er altså året med færrest tårer så langt i livet. Færrest skuffelser. Flest gode lattere. Mest personlig trygghet og ro. Mest utfordringer. Mest planlegging og fremtidsoptimisme. Det føles i alle fall sånn, og jeg akter å anta at 2007 blir enda bedre. Jeg skal prøve å unngå å bli voksen i løpet av det, men jeg planlegger å bli bedre på å late som. Og nå er det tid for å finne mandelen og spise marsipangrisen.
Cata Skrevet 23. desember 2006 #1572 Skrevet 23. desember 2006 God jul, Knurr. Og lykke til med Den Store Marsipangrisjakten.
Knurr Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1573 Skrevet 23. desember 2006 JEG FANT MANDELEN! I FØRSTE SKJEEN MED GRØT! Også klarte jeg å holde meg til gryta var tom. *gomle*
Cata Skrevet 23. desember 2006 #1574 Skrevet 23. desember 2006 Hm, hvordan klarte du å holde mandelen hemmelig? :klø: *nysgjerrig*
Knurr Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1575 Skrevet 23. desember 2006 Å snuse er god trening ifht. mandelgjemming i munnen.
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2006 #1579 Skrevet 25. desember 2006 Pokker også. Jeg var overbevist om at det var min tur til å finne mandelen hos oss i år (har sikkert ikke fått den på ti år!), men tror du ikke brodern tok den a... Vi er for mange som spiser grøt her, rett og slett. Neste år skal jeg overtale mamma til å ikke invitere noen. Hrrrrmmmf. God jul snuppa! Nå skal jeg se og få kjøpt meg dvd-spiller snart, så blir det Bleak House hos meg over nyttår. :-D
Gjest Hedda Gabler Skrevet 27. desember 2006 #1580 Skrevet 27. desember 2006 Grattis med mandelen! Alltid gøy å få den. Jeg vil også se Bleak House...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå