Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Greit da... Detaljer skal bli, bare ikke kom etterpå og si det var for mye!

Han kom og plukket meg opp, og så gikk vi til en restaurant som jeg faktik har vært på før, med ordentlig god italiensk mat. Og dessert. Og ikke minst vin. Satt der i fire-fem timer uten at det egentlig føltes som mer enn kanskje en halv. Egentlig er fyren veldig hyggelig, skjønner dere. Jeg er bare litt skeptisk.

Uansett, så endte vi opp med å drikke mer vin hjemme hos meg etterpå, og diskutere halve natta. Lurer litt på hvordan det gikk med pasientene hans dagen etterpå... men det er nå så. Det var i grunnen veldig fint, bortsett fra at han snakker fort og mye og det høres ut som det henger på greip helt til man tenker over det, men da har han jo begynt på et nytt tema allerede! Etter hvert som vinflaska ble tom, ble det jo litt andre greier også, som for så vidt var koselig.Men den stakkars mannen fikk jo ikke greia opp! Det var så skuff. Også har han visst barn, han også. Ikke sånn, for mange år siden, men barn på vei.

Hadde jeg vært litt mer tilstede skulle jeg diskutert han i stykker, men det var jeg ikke. Har nå gjort det klart at vi er på forskjellige planeter, og han mente vi kunne treffes allikevel - "dender rare bit gik jo fint" sa han, så han kan jo ikke skjønne det selv - og joda, hvis jeg er sulten og trenger middag en dag skal jeg ringe.

Alt i alt var det litt halvveis det hele.

(Antrekket ble forresten linbukse og stripete skjorte, mest fordi han henta meg litt tidligere enn forventa. )

Nå skal jeg vaske klær!

Jaja, ingen er perfekt... Men du, hva menes med dette: "dender rare bit gik jo fint" Fant ikke helt sammenhengen der, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dender rare bit, altså den morsomme biten, gikk fint. Sa han. Men han fikk den joaldri opp, så da ble det ingen morsom bit. Tror han har misforstått litt?

Vært på byen. Skal på jobb klokka åtte, så det var ingen god ide. Møtte greie mennesker, dog, så det kan jo alltids komme noe godt ut av det.

Hybelsambis har ikke kommet hjem. Fordi han er på fest hos sin bestis, min eks (somønsker meg død), og vel sover der etter å ha hørt nok dritt om meg. Gud. Ett og et halvt år, og han snakker fortsatt dritt om meg. Det er visstnok halvparten av det han snakker om med sin nye dame: dritt om meg. Noen ganger er folk bare tragiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Dender rare bit, altså den morsomme biten, gikk fint. Sa han. Men han fikk den joaldri opp, så da ble det ingen morsom bit. Tror han har misforstått litt?

Ja, der kan du se.... Ikke rart jeg ikke fattet sammenhengen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, mitt romantiske liv består av en gammel, impotent danske!

Bestisen er i USA. Den andre bestisen bor i teorien en halvmeter fra meg på madrass, men han har jeg ikke sett siden i går morges. For å hoppe litt, så skjønner jeg meg ikke på folk som bærer nag i flere år. Spesielt uten grunn. Eller, joda, grunn, men det føles veldig unaturlig. Og at venner ikke kan si klart ifra om at de ikke vil høre dritt om en venn fra en annen - mange av vennene våre er veldig felles. Må man alltid dele omgangskretsen i tillegg til eiendelene?

Har hatt lyst til å grine (neida, ikke bare dette) i to dager, men jeg klarer ikke. Har rykninger i det ene øyet i stedet. Leamus i over et døgn kan da ikke være vanlig? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Kjenner til den typen ekser ja :ler:

Hvordan takler du din? :overrasket:

Ellers har man hatt en nydelig dag. Glade kollegaer, glad (i meg!) sjef, glade pasienter, glad Knurr, glad hybelsambis. Til og med været har vært happi uten at jeg ble solbrent! Jeg som blir hummer bare sola titter fram!

Feirer med et rødvinsglass for meg selv. Skal finne på noe bedre å gjøre om et øyeblikk - skal på jobb i morgen tidlig, så søvn er litt viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Hvordan takler du din?  :overrasket:

Egentlig overser jeg han bare nå. Orker ikke prøve å få han til å like meg. Det er rart, for jeg vet egentlig ikke hvorfor han misliker meg! Jeg har ikke gjort han noe, men han innbiller seg at ting var helt annerledes enn det var og at jeg har gjort ting jeg ikke har gjort osv. Da jeg skulle ringe han og forklare meg etter en del misforståelser, så var det ei jente som tok tlf. Ei han hadde vært forelsket i mens vi var sammen, og han hadde lovet å ikke ha mer med å gjøre :overrasket:. Etter det har jeg ikke tatt mer kontakt med han. Jeg bare lo av han da jeg la på, fordi han var så teit og løp rett til hu. Men jeg vet han fortsatt snakker dritt om meg. Har hørt det gjennom felles bekjente flere ganger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at vi har en stor felles venneflokk. Eller, hadde - han kan jo ikke treffe meg, og siden han ikke har andre venner, mens jeg har "nok", har jeg unngått fester og slikt med den gjengen. Fyren kommer jo med trusler. Men jeg vil også være sammen med de vennene! :sur: Noen ganger blir jeg skikkelig sur på folk som ikke kan si ifra på andres vegne. Som disse vennene, som bare aksepterer at min eks oppfører seg rimelig idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg syns nå egentlig det er verre med min andre eks som fortsatt prøver seg (selv om jeg aldri svarer han :ler: Desperat? Ja!) selv om han vet jeg har samboer, og at han selv er gift :overrasket: (han var faktisk gift da vi var sammen også, men han klarte å skjule det for meg i mange, mange måneder :roll:)!

Uff, han er ekkel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk... ugh. Det er nesten så jeg gir opp. Det finnes gode eksemplarer av arten, men de forandrer seg veldig med en gang det er noe annet enn vennskap. Har en masse gode kompiser, også kan jeg kanskje heller finne en pen en som ikke prater til de andre bitene? :ler:

Hvor fant du din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Min nåværende samboer? Han fant jeg gjennom felles venner faktisk ;) Sånn som veldig mange andre møtes.. Hehe.. Og første gang vi møttes syns han at jeg var fryktelig avvisende :ler: Men det var bare en misforståelse egentlig da, for jeg er bare litt sjenert med en gang ;) Men så var vi på byen sammen, og så begynte vi å flørte litt, og så fikk han nummeret mitt, og så kom han på besøk til meg noen dager etterpå (bodde like ved), og så kom han på besøk en gang til, og så tredje gangen han besøkte meg så sov han over, og så ble vi offisielt sammen en måneds tid etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fantastisk deilig ut. Har de felles vennene flere søte på lager? :sjarmor: Nei, vet du. Jeg har allerede funnet drømmemannen. Og han er helt enig. På alle måter vi kan greie å finne på, passer vi perfekt sammen. Problemet er at vi overhodet ikke er tiltrukket av hverandre. Det er merkelig. Vi har vært venner i mange år og det kommer ikke til å forsvinne, men romantikk? Pøh. Ser for meg at når vi blir litt eldre, kommer hjem fra det store utland hvor vi begge skal studere (to forskjellige utland, dog) og er klare for de store forholdene, så kommer vi til å finne hverandre. Eventuelt på gamlehjemmet.

Det er vel med menn som med parkeringsplasser; alle de bra er enten opptatt, skeive eller handicappet. Sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Når jeg begynte å lese det innlegget ditt: "Nei, vet du. Jeg har allerede funnet drømmemannen. Og han er helt enig. På alle måter vi kan greie å finne på, passer vi perfekt sammen." så trodde jeg du skulle skrive at han var oppblåsbar! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var rødvinsglasset tomt, og klokken viser fem og en halv time til jeg må stå opp. Kanskje sove litt?

God natt MissA!

Forresten - oppblåsbar? God idè! Skal vurdere saken!

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Natta!

Oppblåsbar er en god idé ja.. Hvis dette forholdet går skeis i tillegg så skal jeg teste det ut også (eller bare teste ut en i en trekant :sjarmor::ler:). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag igjen. Lite søvn, og jeg er fysisk og psykisk utmattet, men det var en veldig fin dag allikevel. Håper jeg ikke holder på å utvikle meg til et av de ekle, produktive menneskene som liker å jobbe og ikke kan slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LoisLane
Håper jeg ikke holder på å utvikle meg til et av de ekle, produktive menneskene som liker å jobbe og ikke kan slappe av.

Du har nok blitt sånn nå, siden du ikke har tid til oss på KG. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok blitt sånn nå, siden du ikke har tid til oss på KG. :grine:

Det er DER feilen ligger! Jeg er innom KG hver morgen før jobb, men da er jeg så bortevekk i hodet at det blir lite med skriving... Det er sol ute og altfor mye jobbing, det er unnskyldningen. Men nå er jeg skikkelig ordentlig blakk (også får jeg ikke lønn før 26.mai... det er flaut), så jeg må holde meg hjemme og drikke First Price-kaffe istedet for å tømme halvlitersglass på Oslos syndig mange utekafeer. En slankende effekt kan det også få, jeg har greid å anskaffe meg ølmage :overrasket:

Ja, jeg føler slankepresset. Fra meg selv. Skal på badeferie snart. Skal gå i bikini. Med strekkmerker, ølmage, kviser i nakken og det hele. Føler meg rett og slett bælfeit og frastøtende. Kaffe og kjederøyking og minus i matbudsjettet fikser vel det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut hvorfor hybelsambis ikke kommer hjem. Han er forelsket! :hjerter_rundt: Er litt lykkelig på hans vegne nå. Har kjent han veldig lenge, men det har liksom aldri stemt for han og ei jente. Håper bare jeg får møte og godkjenne henne snart :ler:

Jeg var på GU på torsdag. Tok celleprøver. Det er fortsatt vondt og blør en hel masse, så jeg ringte legen. Han var selvsagt ikke ledig, så han skulle ringe meg opp så fort han kunne, men det er to timer siden... og jeg skal på jobb om en halvtime. Ikke f om jeg diskuterer underlivsplager per telefon mens jeg sitter på t-banen. Kunne han ikke ringt mellom konsultasjoner, bare for å si at det var normalt? Litt bekymret her jeg sitter. Men på jobb må jeg jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...