Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Da var det snart tid for jobb. Som jeg faktisk gleder meg til, men rødvinsleppa mi vil ikke bort! Har til og med prøvd å skrubbe den, men jeg har et lite kutt på leppa som rødvinsrestene tydeligvis liker veldig godt. Komme til rapport med rødvinsleppe?

Ikke klarte jeg å komme meg opp til avtalen min halv elleve heller, så da blir det penger ut av vinduet. Fikk ny time på mandag, men 500kr kastet i søpla er uansett ikke moro.

Burde gjøre:

1. Rydde hybelen

2. Vaske hybelen

3. Ettersende saker til skolesøknad

4. Sjekke når jeg skal i retten

5. La være å få vokset ting i morgen - mett og overgrodd slår egentlig hårfri og pengelens ned i støvlene

6. Åpne sparebøssa for å se om den rekker til en sydentur

7. Arrangere morgendagen sånn at jeg får tid til å trene

Men banen går om et kvarter. Så jeg får ikke gjort noenting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vokset bikinilinjen. AUAUAUAUAU. Det var litt vondere enn jeg hadde tenkt. Ikke hadde jeg våkna heller - hadde time halv ett, og våkna fem over tolv. Rakk det akkurat (litt stolt egentlig - det er tross alt et kvarters reisevei), men var fortsatt bittelitt fortumla da jeg fikk varm voks mellom beina. Lide for skjønnheten? Hvis det skal gjøre så vondt er det skjønnheten som får lide!

Jo, også hater jeg virkelig Elkjøp. For to uker siden skulle jeg få svar innen 24 timer - da jeg ringte i dag fikk jeg ikke noe svar, men igjen beskjed om at jeg skulle bli ringt tilbake. Er det så vanskelig? Enten sender de meg riktig adapter til minikjøleskapet, kjøper en bil (som den adapteren jeg fikk passer inn i) til meg, eller så får jeg pengene tilbake. Alle pengene. Burde de ikke bedrive litt kundeservice?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gjøre:

1. Rydde hybelen straks

2. Vaske hybelen kanskje i morgen

3. Ettersende saker til skolesøknad på mandag - trenger printer

4. Sjekke når jeg skal i retten gjort!

5. La være å få vokset ting i morgen - mett og overgrodd slår egentlig hårfri og pengelens ned i støvlene har vokset - må leve på nudler i en uke

6. Åpne sparebøssa for å se om den rekker til en sydentur konklusjon: veldig lite smart, da blir jo alt borte

7. Arrangere morgendagen sånn at jeg får tid til å trene ble gjort, men nå må jeg jo rydde hybelen så da må jeg trene litt senere

Vel. Ingen suksess da. Skal komme meg i gang snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Noen var slemme mot naboen min i fjor, så jeg ringte politiet. Jeg var flink og greier - ringte politiet, renset sår, plukket glasskår, vasket blodspor i gangen og plutselig satt det en veldig kjekk politimann i sofaen min og ville vite hva som skjedde.

Nå må jeg sitte foran de fire gærningene som brøt seg inn og fortelle hvor jeg bor og at jeg er grunnen til at de havner i fengsel. Gleder meg veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp. Og med soningskøer og slikt blir de vel ikke putta bort med en gang... Så hvis jeg forsvinner fra KG vet du hvorfor! :redd:

Har vaska og rydda nå! *flink* Skal ta oppvasken senere. Og pante flasker på vei til jobb i morgen. Tok på meg treningstøy og var fornøyd, men jeg har glemt skoene inne hos naboen, og hun kommer ikke hjem før om en time... Æsj. Kan jeg trene i pumps, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Så kos at du har fått deg dagbok! Retten høres skummelt ut, men det klarer du, Knurr. Tåler du å vokse bikinilinja, vil ingen tortur ta deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg planleggingsnarkoman og rigid fordi jeg vil at [insert name] skal si om han kommer på besøk på onsdag eller fredag? "Liker ikke å planlegge"... "Nei, jeg drikker ikke vin"... "Vi får se over helgen"... Pøh. Når man tilbyr gratis massasje og god rødvin burde man møte litt mer entusiasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du har fått deg dagbok! Retten høres skummelt ut, men det klarer du, Knurr. Tåler du å vokse bikinilinja, vil ingen tortur ta deg...

Heh, tenkte jeg måtte hive meg på jeg også! Og du har antakeligvis rett, men de folka kuttet opp ansiktet til naboen min inn til kinnbeinet fordi de mente han skyldte dem 500kr. Man er gal da, ikke sant? Heldigvis skal jeg oppgi min folkeregistrerte adresse - og der bor jeg ikke for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårens største loppishelg, også skal jeg jobbe! :grine: Bare se her! Byen er full av loppemarkeder, det er nydelig vær og alt er flott - også skal jeg jobbe, i tillegg til at jeg selvsagt sov til ett så jeg har ikke fått med meg stort. Men i morgen... etter jobb i morgen... da skal jeg på loppis. De siste to timene på vestkantloppiser pleier å være interessante og veldig lite dyre. Også er det et par neste helg også... Vil ha nye sko, vårjakke, skjørt som jeg kan sy på, vesker og ikke minst flere shotteglass til samlingen, som per dags dato teller 137 stk merkelige glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med da! Er på Grorud neste helg.

I dag rakk jeg bare såvidt innom Majorstua etter jobb - fant en del bøker jeg har lett etter, og fem ny shotglass :sjarmor: Jo, også var jeg på Frogner! Bor du langt fra Frogner plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Bli med da! Er på Grorud neste helg.

I dag rakk jeg bare såvidt innom Majorstua etter jobb - fant en del bøker jeg har lett etter, og fem ny shotglass  :sjarmor:  Jo, også var jeg på Frogner! Bor du langt fra Frogner plass?

bor ikke langt fra Frogner plass nei :)

Hvor er Grorud? :rodme: Tror det er konfirmasjon neste helg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pulver - Grorud er stopp nummer... eh... noe på Vestlibanen. Og det er jo loppis begge dager. Vel er konfirmasjoner kjedelige, men de varer vel ikke i to døgn? 10-16 på lørdag og søndag.

Lois - Retten er 22. Så jeg har god tid til å grue meg. Hatt en fin fridag? Jeg hadde teoretisk sett fri i dag jeg også, men jeg skal dra på nattevakt om en liten time så den har blitt sovet bort.

Noen som har noen gode tips til døgnsnuing? Nattevakt i natt, dagvakt på onsdag... Er det best å bare døgne? Håper for deres og for min del at alle gamlingene sover godt i natt. Orker ikke løpe. Må skrubbe rullestoler og merke klær, men hvis de sover så blir det en rolig natt allikevel. Er ikke tilfeldigvis en sykepleier med lang erfaring med demente pasienter som vil gi meg et par råd, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Han fyren som ikke ville planlegge. Snakket med han i går, og da var han veldig trist for at han hadde nattevakt og ikke kunne komme på kveldsvisitt. Så da er det i det minste ikke interessen det skorter på. Kanskje han bare følte seg litt lite mann siden jeg har tatt hele kontrollen. Skal prøve å være litt mindre tøff i trynet. Eller ihvertfall la han være litt tøff i trynet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, jeg overlevde den nattevakten også! Mest fordi det var den roligste nattevakten jeg noensinne har hatt, og fordi han som gikk som ambulerende i natt er veldig ålreit. Har alltid syntes han var både kjekk og ålreit og i det hele tatt en klassisk likandes kar, men jeg er fordomsfull nok til at jeg forandret litt mening om han når han innrømmet å være nøyaktig dobbelt så gammel som meg og med mer eller mindre nøyaktig samme livsstil som meg. Men, det var uansett koselig. Ingenting knytter mennesker sammen som å vaske bæsj i fellesskap.

Bestisen har bestemt at jeg fortjener å bli spandert middag på. Så vi skal på Peppe's i ettermiddag. Også skal mamma overnatte, siden vi skal på dagvakt i morgen begge to. Etter det har jeg fri helt fram til søndag morgen!

Nu skal jeg gjøre det eneste riktige: Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en preview for TV2 Nyhetene nå nettopp, om at innsatte i Romerrike fengsel var voldelige mot de ansatte, de både slo og kastet avføring på dem. Det første jeg tenkte var "jamen, det gjør jo pasientene mine på sykehjemmet også!". Burde jeg sende en mail til TV2?

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...