Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Fikk jo besøk, som egentlig skulle overnatte. Bare det ble litt panisk, siden jeg nettopp hadde rydda. Men så dro vi ned til han ene som var her... dro ut... også traff jeg en fyr. Som var fra Haugesund. Jeg er vanvittig svak for den dialekta, så jeg ble så distrahert at jeg ikke reagerte da de andre gikk. Derfor endte jeg med å være klok, dra tidlig hjem og sitte på KG istedet. :overrasket:

Altså - ikke full = ikke bakfull på jobb i morgen. God idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste timen har jeg fått telefon fra to mennesker som bare ville fortelle meg at de er glade i meg. :overrasket: Sitter her og smågriner litt for meg sjøl av pur glede. Den ene var bestisen min, som for så vidt pleier å ringe når han er småbrisen for å fortelle meg at han er glad i meg, men det var litt extra special i dag. Den andre var ei jeg ikker har kjent så lenge, men har vært sammen med en del i det siste.

Og jeg så glad! Det er jo helt rart - folk pleier å måtte kjenne meg lenge før de finner ut at jeg ikke bare er rar.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en veldig impulsiv date i dag. Og lurer på følgende: Når introduserer man egentlig det faktum at man har barn? Denne fyren har jeg prata med en stund, diskutert mye med og jeg liker han ganske godt - vennskapelig sett. Men han ville absolutt at vi skulle på date, så da ble jeg med. Halvveis nedi øl nummer tre nevner han i forbifarten at han har en sønn på to og et halvt. I forbifarten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... så var det forklaringen på resten av daten. Fikk melding fra en venninne som bor rett rundt hjørnet fra der vi var - hun kjedet seg og savnet en ålreit fyr. Ettersom det egentlig ikke var så veldig date, ba jeg henne komme ned og ta han jeg var der med. På tull, selvsagt, men hun kom bort og det var kjempekoselig. Jeg måtte gå ganske tidlig siden jeg skulle på jobb i dag, men i lunsjpausen fikk jeg melding fra henne om at hun satt og spiste frokost med fyren! Med daten min! :overrasket: Helt greit, men absurd.

Fikk mensen i dag, og gikk til innkjøp av store mengder sjokolade og brus. Men så greide jeg ikke å kose meg fordi hybelen var så rotete - så jeg rydda. Jeg som var så sliten og sur og au-ete, også tok jeg den oppvasken jeg har utsatt i en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Spesiell date-historie! Håper du ikke ble for skuffet over at stemortilværelsen forsvant i det blå (eller senga til veninna en din).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LL, kjekt å se deg innom!

Nei, ble vel heller lettet - må innrømme at jeg planla avvisningshistorien på vei hjem. Jeg er ikke klar for noen stemortilværelse, og i hvertfall ikke med en fyr som finner det så lite viktig å nevne ungen sin! Hvis jeg hadde unger ville jeg sagt det nærmest mulig første introduksjon, tror jeg.

Nå skal jeg fortsette å bruke kvelden blant brus, dårlig TV og stearinlys - under dyna iført joggedress.

:babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg tok en tur ut i går også. Eller, det vil si, jeg satt helt stille på det fantastisk koselige nye stedet jeg ble introdusert for, og ble sjarmert av en veldig ålreit danske. Som jeg skal møte igjen neste uke. :sjarmor:

Er 14 år for stor aldersforskjell? Jeg fikk litt sjokk da han fortalte det - jeg merket den overhodet ikke de to første timene vi prata sammen.

Er invitert på fiskesuppe hos pappa! *løper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansken inviterte meg på middag i morgen! Han ville ikke vente til neste uke. :overrasket:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal spørre om han har en kompis til deg! Han var kjekk... og ålreit... det gikk an å prate med han! Om alt som jeg liker å prate med! Tenker litt på at han er så mye eldre enn meg, men jeg merka ikke noe til aldersforskjellen i går. Så i morgen kveld blir bra. Håper jeg. :sjarmor:

Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Skal spørre om han har en kompis til deg! Han var kjekk... og ålreit... det gikk an å prate med han! Om alt som jeg liker å prate med! Tenker litt på at han er så mye eldre enn meg, men jeg merka ikke noe til aldersforskjellen i går. Så i morgen kveld blir bra. Håper jeg.  :sjarmor:

Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Syns du sa du skulle legge deg for en halvtime sida jeg, Pulver? Søvngjengeri på KG? Skumle greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Syns du sa du skulle legge deg for en halvtime sida jeg, Pulver? Søvngjengeri på KG? Skumle greier ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står til og med på profilen din at du er avlogget... Huff og huff, blir nesten bekymra jeg. Medisin sa du? Øke dosen, kanskje?

Men det er veldig godt å ha deg her, ikke faen om jeg får sove nå... Trenger selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det står til og med på profilen din at du er avlogget... Huff og huff, blir nesten bekymra jeg. Medisin sa du? Øke dosen, kanskje?

Men det er veldig godt å ha deg her, ikke faen om jeg får sove nå... Trenger selskap!

Er fordi jeg har logget meg inn skjult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har litt dårlig oversikt over garderoben din, Knurr.

What not to wear:

* sykepleieruniform

* catsuit i svart lakk (hvis du ikke skal direkte hjem til han, da)

* kun pels

* joggebuksa (ja, det vet jeg jo at du har!)

* alt i neonfarger

* frukt

* brudekjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...