Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tyr! nå ser duat både Knurr og jeg er her samtidig, så da kan vel du bekrefte at vi ikke EGENTLIG er samme person da?

Bekreftes herved.. :ler:

*fatter ikke hvor de tar det fra* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er som poteten, jeg kan brukes til veldig mye rart. Vin er godt hjemme, men hvis man sitter på en ålreit pub, gjerne en litt brun en, så vil jeg veldig gjerne ha Newcastle. Guiness er ikke godt, nei. Kanskje vi må dra på Lorry og ta en prøverunde? Eller spesialbestille verdens beste øl herfra... *drømme*

Og hår må de ha!  :sjenert:

Lorry, ække det et homsested? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er London, det. Lorry har 130 forskjellige ølsorter! Litt for dyrt, men utvalget er nydelig...

Og Tyr, takk. Det var godt å høre. Trudde jeg hadde blitt litt smårar der et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Det er London, det. Lorry har 130 forskjellige ølsorter! Litt for dyrt, men utvalget er nydelig...

Og Tyr, takk. Det var godt å høre. Trudde jeg hadde blitt litt smårar der et øyeblikk.

Synes Lorry høres homsete ut også jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke påstå at jeg har nytt så mye annet enn øl på Lorry. Så kanskje? Etter Naken fremstår alt som veldig hetero steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på Rorbua.

Jeg må legge meg med en gang :overrasket: Eller drikke meg fra sans og samling. Men rettssaken er i morgen, så jeg må være rimelig fresh.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hallois! Hvordan har det gått i dag med rettsaken og sånt noe da? Du ble vel ikke drapstruet i pausen eller noe?? *nervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Vel, etter å ha gått meg bort i Oslo Tinghus - oppfølging av vitner og informasjon om hvor i en viss plass man skal møte opp finnes ikke - fant jeg rette ventested.

Og jeg ventet. Og ventet. Og ventet. I mange timer, uten å høre noe som helst fra noen. Så, tre timer etter at jeg egentlig skulle inn og vitne, kom aktor ut og kommanderte meg til å tape enda mer tid, penger og energi på å vitne. Saken trakk nemlig ut, så jeg må tilbake i morgen - og dermed ikke jobbe, akkurat som i dag - og kanskje onsdag også. Uten noen form for godtgjørelse, ettersom jeg ikke har noen fast arbeidstid.

Jeg taper da tilsammen rundt 2500kr på denne forpulte drittsaken, og i tillegg må jeg oppgi fullt navn, adresse og fødselsnummer foran fire kronisk voldelige mennesker som ikke blir spesielt glade når de får vite at jeg er grunnen til at de må i fengsel.

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert: sier jeg til norsk rettsvesen, og kommer aldri noensinne til å ringe politiet for å varsle om noe igjen.

SINNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg har visst ikke fått med meg noenting.. Hvorfor skal du i retten og vitne? Hva har skjedd? *Nysgjerrigper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen brøt seg inn og prøvde å ta livet av naboen min der jeg bodde før. De var ganske lytt der, jeg hørte alt som foregikk, og jeg ringte politiet. Viste seg etterhvert at dette er voldelige mennesker med mye på samvittigheten, og at drapsforsøket skyldtes at min nabo visstnok skyldte dem en tusing. Hvilket gjør meg litt bekymret... hvis de vil drepe ham for en tusing, hva vil de gjøre for et år i fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går nok bra... jeg er bare litt sinna. En ting er at jeg er pålagt å fortelle sinna, voldelige mennesker hvor de kan finne meg hvis de vil ta livet av meg, en annen ting er at de tar fra meg arbeidsdager jeg veldig gjerne skulle brukt på å tjene penger. Som jeg trenger, ettersom jeg er blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurrrrr :humpe:

Iiiik, høy i rumpa. Kan vi ta med teppe neste gang? Og hvis låve er dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...