Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Jeg har litt dårlig oversikt over garderoben din, Knurr.

What not to wear:

* sykepleieruniform

* catsuit i svart lakk (hvis du ikke skal direkte hjem til han, da)

* kun pels

* joggebuksa (ja, det vet jeg jo at du har!)

* alt i neonfarger

* frukt

* brudekjole

Men jeg vilvilvil ha brudekjole! :sur: Eller er det det som kalles å foregripe tingenes gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Jeg har litt dårlig oversikt over garderoben din, Knurr.

What not to wear:

* sykepleieruniform

* catsuit i svart lakk (hvis du ikke skal direkte hjem til han, da)

* kun pels

* joggebuksa (ja, det vet jeg jo at du har!)

* alt i neonfarger

* frukt

* brudekjole

:ler: Jeg skulle akkurat til å foreslå sykepleieruniform selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Men jeg vilvilvil ha brudekjole! :sur: Eller er det det som kalles å foregripe tingenes gang?

Ta det! Du kan låne min! Jeg lover en kveld du sent vil glemme! Ikke han heller - tenk på ansiktsutrykket! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativ 1:

Olabukse + mosegrønn trøye + stripete mosegrønn/grå/offwhite skjorte + beige lissesko

Alternativ 2:

Sennepsgult cordfløyelsskjørt til kneet + grønn t-skjorte med noen merkelige prints + svart cardigan + brune støvletter til under kneet

Alternativ 3:

Svart bukse + svart t-skjorte + svart cardigan + svarte sko + sølvsmykker

Alternativ 4:

Brudekjole. Evt. naken.

Problemer er jo at jeg ikke anet hvor vi skal! Han vil ikke si hvor han skal ta meg med, så kanskje ejg bare skal gjøre det så plain som mulig? Det gule skjørtet, svart topp og cardigan og noen smykker som passer til - jeg har 50 par øredobber så det burde være noe der. Det funker både på fint sted og på ikke så fint sted. Tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja, kanskje det bare er lettere å løpe innom og stjele en uniform fra jobben! Eller går leger lei av sykepleieruniformer? Kan ikke forestille meg at leger er den mest overrepresenterte yrkesgruppen i sykepleieruniformfetishklubbene.

Sender du over brudekjolen din da Lois? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Alternativ 1:

Olabukse + mosegrønn trøye + stripete mosegrønn/grå/offwhite skjorte + beige lissesko

Høres bra ut, men passer ikke så bra hvis dere skal på et fint sted?

Alternativ 2:

Sennepsgult cordfløyelsskjørt til kneet + grønn t-skjorte med noen merkelige prints + svart cardigan + brune støvletter til under kneet

Tror jeg stemmer på dette.

Alternativ 3:

Svart bukse + svart t-skjorte + svart cardigan + svarte sko + sølvsmykker

Høres litt... kjedelig ut? Hvis du ikke kan forveklses med en gother, da?

Alternativ 4:

Brudekjole. Evt. naken.

Heia! Heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, men passer ikke så bra hvis dere skal på et fint sted?

Tror jeg stemmer på dette.

Høres litt... kjedelig ut? Hvis du ikke kan forveklses med en gother, da?

Heia! Heia!

Er ikke gother, så det utgår, og du har rett med det første alternativet. Også er jeg veldig glad i farger... kanskje det gule skjørtet da, støvlene, også en brun høyhalser. Ikke for mye og ikke kjedelig allikevel. Og igrunnen veldig meg. Må bare huske på å ha en singlet under i tilfelle det blir for varmt. Eller noe.

Skulle svært gjerne gått naken egentlig... kanskje han hadde blitt motivert til å bli naken han også? :-D Neeeeida, jeg er ikke sånn. Bare litt, noen ganger.

Skal ta en røyk og gruble litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt. Den er på renseriet ennå.

Hvor lenge har den vært der da, kjære? Hmm? :fy_fy: Har du meldt deg inn i Anonyme KGomane ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Jeg gikk meg vill der inne... :rodme:

Også jeg som er godt gift og alltingen!

:overrasket:

Alternativ 1:

Olabukse + mosegrønn trøye + stripete mosegrønn/grå/offwhite skjorte + beige lissesko

Alternativ 2:

Sennepsgult cordfløyelsskjørt til kneet + grønn t-skjorte med noen merkelige prints + svart cardigan + brune støvletter til under kneet

Alternativ 3:

Svart bukse + svart t-skjorte + svart cardigan + svarte sko + sølvsmykker

Alternativ 4:

Brudekjole. Evt. naken.

Problemer er jo at jeg ikke anet hvor vi skal! Han vil ikke si hvor han skal ta meg med, så kanskje ejg bare skal gjøre det så plain som mulig? Det gule skjørtet, svart topp og cardigan og noen smykker som passer til - jeg har 50 par øredobber så det burde være noe der. Det funker både på fint sted og på ikke så fint sted. Tror jeg?

Da ville jeg tatt noe mer pyntet... Jeg ble bedt ut i forfjor (herregud, jeg må få meg et liv), og vi var et fint sted, han var i dress og sånn... Kjør noe som passer inn over alt... gjerne skjørt, men da ikke med t-skjorte med trykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da var det til for dejtoppdatering. For å ta dilemmaene først - vi var på en veldig koselig liten restaurant, og jeg endte opp med å si ifra på forhånd at jeg overhodet ikke hadde råd. Han hadde visst tenkt å spandere uansett :sjarmor:

Antrekket ble avslappet, ettersom han henta meg en stund før han egentlig skulle, og jeg ikke hadde skifta ennå., men det gikk veldig bra. Bukse og skjorte fløy jeg rundt i, men han kom jo rett fra jobb!

Da var klokka åtte... og plutselig var klokka midnatt, og så ble klokka to og tre og sånt. Rødvinslepper ble installert og Knurr ble kysset.

Egentlig har jeg bare lyst til å gjøre sånn: :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg kom hit for å lese detaljer... og så finner jeg dette?? Knurr da, detaljer!!

Du nevner i kjedeligtråden noe om at han er gammel, han skal redde verden, han disser sykepleiere også videre.... kom igjen. Full pakke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bodillen

Jeg kjedet meg, så jeg endte opp i mysan sin kjedetråd. Der fant jeg spennende saker om Knurr og dating med lege. Jeg skyndte meg prompte over hit for å få de juicy detaljene, og hva finner jeg???? Nada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit da... Detaljer skal bli, bare ikke kom etterpå og si det var for mye!

Han kom og plukket meg opp, og så gikk vi til en restaurant som jeg faktik har vært på før, med ordentlig god italiensk mat. Og dessert. Og ikke minst vin. Satt der i fire-fem timer uten at det egentlig føltes som mer enn kanskje en halv. Egentlig er fyren veldig hyggelig, skjønner dere. Jeg er bare litt skeptisk.

Uansett, så endte vi opp med å drikke mer vin hjemme hos meg etterpå, og diskutere halve natta. Lurer litt på hvordan det gikk med pasientene hans dagen etterpå... men det er nå så. Det var i grunnen veldig fint, bortsett fra at han snakker fort og mye og det høres ut som det henger på greip helt til man tenker over det, men da har han jo begynt på et nytt tema allerede! Etter hvert som vinflaska ble tom, ble det jo litt andre greier også, som for så vidt var koselig.Men den stakkars mannen fikk jo ikke greia opp! Det var så skuff. Også har han visst barn, han også. Ikke sånn, for mange år siden, men barn på vei.

Hadde jeg vært litt mer tilstede skulle jeg diskutert han i stykker, men det var jeg ikke. Har nå gjort det klart at vi er på forskjellige planeter, og han mente vi kunne treffes allikevel - "dender rare bit gik jo fint" sa han, så han kan jo ikke skjønne det selv - og joda, hvis jeg er sulten og trenger middag en dag skal jeg ringe.

Alt i alt var det litt halvveis det hele.

(Antrekket ble forresten linbukse og stripete skjorte, mest fordi han henta meg litt tidligere enn forventa. )

Nå skal jeg vaske klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis når jeg har kveldsvakt, sover jeg til to og drar direkte på jobb. Det er egentlig veldig deilig.

Men i går morges dro jeg og hentet en kompis på flyplassen etter lang tids utlendighet, og han skal bo hos meg en uke. Han sover maks syv timer per natt, og med jetlag og det hele slokna han klokka ti. Legg så til at hybelen min er 12kvm stor, og at kompisen sov på madrass en meter fra senga mi. Det vil da si at jeg sto opp ganske tidlig i dag. Han holdt jeg helt til klokka ni før han laget kaffe og vekket meg.

Veldig koselig det. Også fikk jeg rydda og vaska klær og slikt. Men jeg er så trøtt! Prøver å tenke positivt - da får jeg jo sove i kveld, sånn at jeg greier å stå opp klokka seks i morgen, men jeg ville sove!

En dag er greit. Utover uka får vi se. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...