Kylling Skrevet 2. august 2008 #4461 Del Skrevet 2. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 14. august 2008 #4462 Del Skrevet 14. august 2008 Hvordan går det med deg Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4463 Del Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for at dere holder liv i dagboka mi. Det setter jeg ufattelig stor pris på ! Hvordan det går med meg.. Tja.. Helt ærlig, ikke så bra nei. Jeg er fortsatt like ugravid ennå. Har nettopp vært gjennom forsøk 2, fikk megamens i går, med påfølgende kontrolltest som var negativ! Jeg vet da faen hva vi gjør galt rett og slett. Nå skal jeg bruke noen dager på å hente meg inn igjen, så kanskje kanskje vi kan se fremover etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. september 2008 #4464 Del Skrevet 9. september 2008 Så leit at det ikke gikk på dette forsøket da Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. september 2008 #4465 Del Skrevet 9. september 2008 Æsj! Kjipt at det ikke har gått bra!! Men, om det er noen trøst, de fleste jeg har snakket med har vært nødt til å gå gjennom flere forsøk før det lykkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 10. september 2008 #4466 Del Skrevet 10. september 2008 Bare innom med em mega trøste Glai i deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4467 Del Skrevet 4. mars 2009 Børste litt støv av denne jeg Egentlig har jeg vurdert å lage meg ny dagbok, men jeg vet ikke.. Dette har skjedd siden sist iallefall. I oktober hadde vi fryseforsøk, jeg ble gravid, og hvilken lykke.. som dessverre ble kortvarig. Da vi skulle på ul uke 7, fant de ikke foster, bare plommesekk og fostersekk. 2 uker inn og ut av sykehus før MA var ett faktum. Ble i tillegg innlagt med infeksjon i livmor. Lå på sykehus i 3 dager, like før jul. Så sånn er det. Ellers har jeg det bra. Opp og nedturer som alltid, men forstatt i håpet om at det en dag skal bli vår tur og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2009 #4468 Del Skrevet 4. mars 2009 Der var du ja. Husker jeg fulgte litt med her før, vet ikke om jeg la igjen noe spor, men har i alle fall sniklest en del her Så synd dere ikke har fått noe bebis ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. mars 2009 #4469 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei Liljen. Godt å høre fra deg innemellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. mars 2009 #4470 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. april 2009 #4471 Del Skrevet 13. april 2009 Måtte innom og hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. april 2009 #4472 Del Skrevet 28. april 2009 Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2009 #4473 Del Skrevet 6. mai 2009 Ville bare gi den DENNE. Så utrolig vakkert, men allikevel så sårt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4474 Del Skrevet 29. november 2009 Denne dagboka er bare så sinnsykt forsømt Huffda.. Det har skjedd en hel del siden sist. Vi var i Danmark for forsøk nr 6 i Mai. Jeg ble ENDELIG gravid på dette forsøket, og jeg venter liten gutt. Vi gleder oss enooormt til dette. Terminen er i februar (15) og alt ser veldig bra ut. Tenk at det endelig skulle bli vår tur, 3,5 års prøving, og all tålmodighet, ett håp og en tanke om at vi ikke må gi opp viste seg å svare seg! Begynner å bli rimelig rund og lekker nå. Jeg nyter hver eneste dag, det er en gave, og jeg er bare så utrolig heldig som får oppleve dette! Håper dere alle får en fantastisk førjulstid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2009 #4475 Del Skrevet 29. november 2009 Så flott å høre fra deg igjen! Og så utrolig fantastisk at du endelig er gravid!!! Gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. februar 2010 #4476 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei Hvordan er det med dere? Har lillegutt kommet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. april 2010 #4477 Del Skrevet 4. april 2010 Tar meg den frihet og sladrer litt jeg Liljen har blitt mamma ja, til en flott, nydelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå