Gjest Anerikke Skrevet 31. juli 2006 #381 Del Skrevet 31. juli 2006 Oi! Da giftet vi oss på samme dag! Så morsomt Skal dere feire skikkelig? Vet ikke helt hva vi finner på. Blir 30 bare fire dager før, så det blir vel feiring da også! Spennende med testing snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2006 #382 Del Skrevet 31. juli 2006 Så fin liste du har laget. Jeg er helt enig med deg at en av oss burde teste positivt . Det blir såååå spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 31. juli 2006 Først 20 sider Anerikke: Næmen, så kult. Bryllupsdag på samme dagen. Og så dobbeltfeiring på dere da. Det blir kjempegøy Vi skal i bryllup 19 august til noen venner av oss. Så går vi ut og spiser en bedre middag bare vi 2 på selveste dagen. Pi@: Ja gjett om det blir spennende. Kan nesten ikke vente. Vil vite NÅ. Måtte ha en liste så jeg kan følge bedre med. Dette kan vi ikke gå glipp av stor til dere begge. Nå har jeg vært hos kiropraktor. Gjett om det gjorde underverker. Fantastisk var det. Var skikkelig stiv i ryggen etter supermye jobbing. Føler meg som ett helt nytt menneske nå. Skulle komme igjen torsdag. Min kjære og jeg skal gå å underskrive kontrakt på kjøkkenet vi skal kjøpe nå, slik at det kan bestilles. Det blir bra. Tenker middagen blir på en burgersjappe langs veien en plass. Blir borte hele dagen, men jeg stikker innom i kveld igjen. megastor så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 31. juli 2006 #384 Del Skrevet 31. juli 2006 Så spennende med symptomene Satser på at det venter gode nyheter snart Snart bryllupsdag også Har dere vært gift lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. juli 2006 #385 Del Skrevet 31. juli 2006 ååå jeg vil så gjerne det skal være en spire i magen min nå..... ← Jeg skjønner deg så utrolig godt Liljen Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut dersom dette kommer til å vare i mange pp'er... Det blir spennende denne uken ja. Håper på det beste for alle sammen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 31. juli 2006 #386 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei på deg! Så du har blitt en skikkelig symptomjeger ser jeg? Håper på det beste for deg. Og du har nok rett i at minst en av oss som har IKM denne uken bør være gravid. Det hadde i alle fall vært veldig kjekt! Angående testing så synes jeg du like godt kan vente til fredag, siden du går som ei klokke til vanlig. Ingen grunn til å tisse bort dyre tester før de i det hele tatt kan være positive. Det er jo ikke alle som tester positivt med en gang. Selv har jeg faktisk tenkt å vente 1 uke etter IKM. Har ikke mensen kommet da så tester jeg med den ene testen jeg har. Og det er digital CB, så det burde holde med den ene. Ikke for å være kjip altså, men akkurat som du sier selv; det er dyrt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #387 Del Skrevet 31. juli 2006 Hellu... Superspennende framover da! Liker symptomene dine! Tenk om vi kunne blitt naboer - det hadde vært toppers! Lykke til på fredd'an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hei hei Miss77: Ja, håper jo på gode nyheter, men er innstillt på at tanta kommer. Det er nok best det, så får alt annet bli gledelige nyheter i såfall. Vi har 1 års bryllupsdag Eeyore: Spennende uke ja kan ikke vente. Ikke for min egen del egentli, for jeg tror nok tanta kommer her og, men for alle oss som sitter spent å venter på at tanta skal holde sei borte denne uka Iselin22: Jeg har vært mye verre symptomjeger enn jeg er nå, altså. Føler jeg har rimelig kontrollen på det, heldigvis. Får se når jeg tester, aldri sikkert jeg tester før helgen er over jeg heller (men kjenner jeg meg selv rett, og faktisk min kjære også, så har begge lyst at jeg tester på fredag ) Cr@sh: Ja, symptomer er merkelig egentli, for det kan være mangen like tegn når tanta også kommer... Så jeg får nok prøve å holde meg nede på jorda så lenge, Det hadde jo vært kjempegøy å blitt naboer. Må nok skynde meg nå siden du ikke har så lenge igjen Du får krysse fingrer for alle oss som skal teste til helgen da. Nå har vi vært en tur på sjøen. Herlig var det. Så nå er jeg ganske så trett. Skal opp 5.45 i morgen tidlig, så jeg skal bare ha en kjapp runde, så bærer det i sengen. natta Endret 31. juli 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. august 2006 #389 Del Skrevet 1. august 2006 Så spennende med IKM og lovende symptomer. Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2006 #390 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Liljen, da er jeg tilbake Fin liste du lagde. Er spent jeg også nå. Har ikke begynt å spotte enda, og det er jo veeeeldig uvanlig... Blir spennende å se hva som skjer utover uka. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. august 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 1. august 2006 Kjære, kjære Fjellrypa og Yamaha: Godt å "se" dere igjen, håper dere begge har hatt en fantastisk ferie Fjellrypa: Tusen, tusen takk Jeg er rimelig spent på om det "sitter" denne gangen... Yamaha: Så kjekt du er tilbake, og du asså ingen spotting, og gode symptomer på deg og wow, det kan se ut til at dette blir ulidelig fram mot fredag og testing. Tenk hvis du og jeg tester positivt samtidig, med termin samtidig kuuult... Men rolig nå, liljen, først skal det testes. Jah, nå har jeg heeeelg endelig. 5 dager med fri. I morgen har jeg store planer. Da skal jeg ut med sykkelen, og sykle en tur på ca ett par timer. Det skal bli utrolig deilig, for nå skal liljen begynne å trene igjen. Sit ups skal taes. 100 stk!! Kan ikke vente. I dag trodde jeg nesten løpet var kjørt... Pleier aldri få utflod før ett par dager, kanskje en uke før IKM.. I dag hadde det kommet utflod, men fargen var gul hva er dette for noe?? jeg pleier da aldri ha gul?? Huff, jeg blir mer og mer overbevist om at tanta kommer jeg.. Selv om magen er utrolig øm (og det kan det bli før mens også), tett i nesa (men hallo?? Pollen og slikt), hodepine og halsbrann. Meen det kan være for jeg har jobbet mye, sovet lite, og spist salat med paprika!! Nå skal jeg ha en superkjapp dagbokrunde før jeg henter mannen. Vi skal til en supergod kollega og venninne av meg og den nye kjekke typen hennes å spise taco i dag. Mmmmm.. guuuud det er lenge siden jeg hadde taco Ha en fantastisk kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 1. august 2006 #392 Del Skrevet 1. august 2006 Åhh,.. er så spent på dine vegner!! Men AT du klarer å holde deg med å teste!! -særlig siden du har så bra med symptom! Skal teste 3 eller 4 dager før IKM jeg! Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 1. august 2006 #393 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor mange sit-ups har du igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2006 #394 Del Skrevet 2. august 2006 Yamaha: Så kjekt du er tilbake, og du asså ingen spotting, og gode symptomer på deg og wow, det kan se ut til at dette blir ulidelig fram mot fredag og testing. Tenk hvis du og jeg tester positivt samtidig, med termin samtidig kuuult... Men rolig nå, liljen, først skal det testes. ← Ja, det hadde vært noe det Men du har jo så mange symptomer da, det her ikke jeg, men det trenger jo ikke bety noe. Angående gul utflod, så mener jeg å ha lest at det ikke er akkurat uvanlig når man er gravid... Håper dere hadde en fin kveld, og at du også får en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. august 2006 #395 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. august 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 2. august 2006 God morgen. Heerlig å sove lenge. Nå føler jeg meg ganske så uthvilt 83': Alle symptomene kan også være tegn på at tanta er på vei da.. Når skal du teste da?? Iselin22: Jeg har ikke tatt mine 100 i dag, skal ta det når liljemannen er på jobb Yamaha: Men ingen symptomer behøver ikke bety at en ikke er gravid vennen Jeg har mer tro på du er gravid denne gangen enn meg selv jeg.. Det hadde vært utrolig kjekt for deg. Missmumblebee: Kjekt å se deg tilbake Ja, nå hører det med historien at jeg ikke klarte holde meg med å teste i dag... Huff, jeg er så svaaak, og at jeg aldri lærer... Ja, ja.. Testet med digital CB, siden den kan testes 3 dager før, og den ble negativ. Nå er det sånn at jeg fikk tanta sist gang sent på kvelden den dagen jeg har regnet fra og da vil jeg tro at forventet IKM er sent 4 eller 5 aug.. 3 dager før IKM er det sjans for at den viser gravid bare i 55 prosent av tilfellene når en er gravid.. Så jeg prøver å holde håpet, men tror ikke lenger jeg er det... Tanta har ikke kommet, og jeg er som vanlig, men ingen utflod lenger. Nå skal jeg ut å sykle meg en lang tur og kose meg, så skal mor mi komme å hjelpe meg å rydde ut av ett stort skap som skal vekk fra stuen (siden den er blitt litt mindre) Tok 1/3 av stuen til kjøkkenet så det skulle bli større, og bygger ut stuen neste år eller året etter. Stua er ennå ganske stor altså,så ingen krise sånn sett. Ha en aldeles strålende dag, jenter stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 2. august 2006 #397 Del Skrevet 2. august 2006 Iselin22: Jeg har ikke tatt mine 100 i dag, skal ta det når liljemannen er på jobb ← Jeg bare heier på deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. august 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 2. august 2006 Puh.... Nå må jeg sette igang å gjøre noe her Fytti så lat og trett jeg er... Er det mulig. Nå skal jeg sparke meg selv i baken og sette i gang. Glemte å si en liten ting da, når jeg fikk den negative i morges, ble min kjære så rar.. Jeg spurte om han var skuffet, og da svarte han at han kjente han ble litt skuffet ja.. Såååå romantisk da Han som hele tiden har vært litt skremt ved tanken, går nå rundt og håper på positiv test. Jeg blir jo så glad atte Så selv om det skulle bli tantebesøk denne gangen også, så kan det være iveren i blir om mulig enda mer aktiv neste måned jaja, den som lever får se så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2006 #399 Del Skrevet 2. august 2006 Så koselig av mannen din da, men det er jo enda håp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. august 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 2. august 2006 Jo, det er jo for så vidt det da.. skal vente til fredag nå jeg og med å teste noe mer... Hvis ikke tanta har kommet enda da.. Da er jeg her inne på sekunder, for vi er ett par som tester freddan nå. (Hopper her inne, for i dag er jeg så trett og sliten at jeg gidder bare ikke hoppe noen få cm en gang ) Har helt glemt å skrive tegn i dag.. Vondt i hodet (men har "lokk" i øret for 3 uken på rad), mensmurringer, vondt i korsryggen, veeeldig trett.. Men som sagt det kan være tegn på tanta og da. . Nå er det Somwhere Only we know av Keane jeg har på dilla. Spiller den for nte gangen på ipoden min nå, så teksten sitter ganske bra Ganske bra sang da, men den er gammel for så vidt . Mannen og jeg snakket i går om mangen "nyttige" ting å være enige om i tilfelle en eventuell graviditet en gang. Som om at vi vil holde hemmeligheten for oss selv noen uker før vi bringer den videre (bare dere her inne som får vite), hvor lang permisjon jeg skal søke, hvor mye jeg skal gå ned i stilling osv. Greit å være enig. Jeg skal ha permisjon i 12 mnd med 80 prosent lønn, så gå ned i 80 prosent stilling. Mannen vil og gå ned i 80 prosent stilling, for han hadde og lyst å være litt hjemme med den lille Intet passer meg bedre egentlig, for jeg liker å jobbe litt og. Så sa han, hvis jeg skulle bli gravid, så måtte vi ta oss en weekendtur til oslo og sverige å se litt på babyting. Jeg har sånn lyst å se på babyshop (det er det ikke her på vestlandet i nærheten ) og maaasssse andre ting. Han hadde lyst på ett skikkelig bilsete (sånt skikkelig dyrt ett) osv.. Men foreløbig er dette bare drømmer, men det er lov å drømme er det ikke ?? Må innom å titte litt i di andre som venter IKM sine dagbøker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå