AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:26 #101 Skrevet onsdag kl. 12:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede svart deg, mitt innlegg var til noen andre. Du hører jo uansett ikke på meg så det er ingen vits at vi to snakker sammen, Anonymkode: a1bcb...ac2 Hva er det du mener jeg skal høre på da? Du dikter opp og mener at jeg er sosial tilbakestående, og at jeg hengte meg på disse damene som skulle på tur. Kan du ikke bare tro på det jeg skriver? Ts Anonymkode: 8119a...745 1 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:30 #102 Skrevet onsdag kl. 12:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har allerede svart deg, mitt innlegg var til noen andre. Du hører jo uansett ikke på meg så det er ingen vits at vi to snakker sammen, Anonymkode: a1bcb...ac2 Det hyggelige svaret hvor du insinuerer at TS kan være et tilbakestående veldedighetsprosjekt. Det skjønner jeg veldig godt at hun overser i så fall. Anonymkode: 725bc...f30 4 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:33 #103 Skrevet onsdag kl. 12:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du mener jeg skal høre på da? Du dikter opp og mener at jeg er sosial tilbakestående, og at jeg hengte meg på disse damene som skulle på tur. Kan du ikke bare tro på det jeg skriver? Ts Anonymkode: 8119a...745 Jo, det er jo det jeg gjør, jeg tror på det du skriver. Jeg ser jo hvordan du endrer historien, ikke vil lytte eller ta til deg tilbakemeldinger, kun vil høre at du gjør alt rett og at Kari mobber. Ut fra dette sier jeg min mening. Og min mening styrker du for hvert eneste innlegg du skriver til meg. Du svarer for eksempel konsekvent to ganger for hvert innlegg, fremfor å vente til du faktisk vet hva du vil si. Det er NØYAKTIG den samme impulsivitet som hun som sovnet oppå brødskiven. Anonymkode: a1bcb...ac2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:34 #104 Skrevet onsdag kl. 12:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hyggelige svaret hvor du insinuerer at TS kan være et tilbakestående veldedighetsprosjekt. Det skjønner jeg veldig godt at hun overser i så fall. Anonymkode: 725bc...f30 Det er jo det hun ikke gjør, hun svarer meg to ganger for hvert innlegg og svarer meg når jeg skriver til noen andre. Det er ikke jeg som får henne til å skrive i vei på denne måten. Jeg kommenterer bare at hun gjør det. Anonymkode: a1bcb...ac2
Kygos Skrevet onsdag kl. 12:34 #105 Skrevet onsdag kl. 12:34 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er absolutt ikke mobbing. Men dere virker alle sammen nokså umodne til å være i 30-årene? Anonymkode: 5f3d4...19a I en slik kontekst, der man reiser på ferie sammen, for så å bli fryst ut, så vil jeg kalle det mobbing. Man er på en måte litt låst til situasjonen. 2 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:36 #106 Skrevet onsdag kl. 12:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva om ts slite sosialt? Er det innafor at SEKS voksne kvinner behandler en venninne slik, når de er på ferie sammen? Anonymkode: 4d1e8...13c Er det vanlig å fjase ut i vannet som voksen? Anonymkode: 56e6e...2cd 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:47 #107 Skrevet onsdag kl. 12:47 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg skal ikke ta til meg noe som helst, for jeg har ikke gjort noe galt. Jeg var jo den som ble frosset ut flere ganger i løpet av denne turen, og jeg sa ingenting tilbake. Det er da vel ikke forbudt å vasse ut i vannet når man har ankommet en strand som alle, inkludert Kari, har bestemt at vi skulle til? Ts Anonymkode: 8119a...745 Det er sikkert Kari som skriver 😂😂 Er nok av prippne folk, synes det bare er gøy at du badet med kjole og koser deg. Mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig er de beste. Kari derimot høres ut som et lite barn som får trassanfall når hun ikke får viljen sin. Leit at hun ødelegger så mye for folk rundt. Tror jeg faktisk hadde tatt et steg tilbake fra hele denne vennegjengen når de lar Kari styre på sånn. Anonymkode: 5819f...de2 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:54 #108 Skrevet onsdag kl. 12:54 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jo, det er jo det jeg gjør, jeg tror på det du skriver. Jeg ser jo hvordan du endrer historien, ikke vil lytte eller ta til deg tilbakemeldinger, kun vil høre at du gjør alt rett og at Kari mobber. Ut fra dette sier jeg min mening. Og min mening styrker du for hvert eneste innlegg du skriver til meg. Du svarer for eksempel konsekvent to ganger for hvert innlegg, fremfor å vente til du faktisk vet hva du vil si. Det er NØYAKTIG den samme impulsivitet som hun som sovnet oppå brødskiven. Anonymkode: a1bcb...ac2 Jeg legger til flere opplysninger etter hvert som folk svarer meg, og det betyr jo ikke at jeg dikter opp . Ts Anonymkode: 8119a...745 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:03 #109 Skrevet onsdag kl. 13:03 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er det vanlig å fjase ut i vannet som voksen? Anonymkode: 56e6e...2cd Ja det er viktig å være leken selv om man er voksen, og jeg har et kreativt yrke der jeg er så heldig at jeg får leke hver dag på jobb. Da vi kom ned til denne nydelige stranden som vi hadde nesten helt for oss selv, gikk jeg ut i vannet, snurret rundt og sang "Vil ni se en stjärna-se på mig" (intern humor) og alle lo, unntatt Kari, som gikk i full fart opp til bilen. Ts Anonymkode: 8119a...745 2 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:05 #110 Skrevet onsdag kl. 13:05 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det vanlig å fjase ut i vannet som voksen? Anonymkode: 56e6e...2cd Man får det ikke mer morsomt enn hva man gjør det til selv..... Vil hundre ganger heller være på tur med en som gir litt av seg selv på denne måten, enn en som setter seg ned og furter når alt ikke er som hun vil ha det. Anonymkode: 725bc...f30 3 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:17 #111 Skrevet onsdag kl. 13:17 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er sikkert Kari som skriver 😂😂 Er nok av prippne folk, synes det bare er gøy at du badet med kjole og koser deg. Mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig er de beste. Kari derimot høres ut som et lite barn som får trassanfall når hun ikke får viljen sin. Leit at hun ødelegger så mye for folk rundt. Tror jeg faktisk hadde tatt et steg tilbake fra hele denne vennegjengen når de lar Kari styre på sånn. Anonymkode: 5819f...de2 Men kan ikke du og HI bli venner da? Og andre som er som dere? Problem løst. Vi andre lever helt greit med at dere synes vi er pripne og sure, og at dere (for en gangs skyld) går deres egen vei fremfor å henge på oss. Anonymkode: a1bcb...ac2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:10 #112 Skrevet onsdag kl. 15:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å fjase ut i vannet som voksen? Anonymkode: 56e6e...2cd Hva i all verden mener du med dette? At en kvinne som vasser i vannet og koser seg, fortjener å bli utfryst fra gjengen, ignorert og snakket ned til? Anonymkode: 4d1e8...13c 3 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:23 #113 Skrevet onsdag kl. 15:23 Kari er rar, og du må få deg litt mer ryggrad. Innse at du er voksen og gjør som du vil, og drit i Kari sin oppførsel resten av ferien. Kari lever i Kari-verden. Det er din ferie, like mye som Kari og de andre sin. Du skal kose deg, og så får Kari være Kari. Si fra hva du ønsker, med et smil, la henne få gjøre det hun vil, og la hun styre på med girl boss i jentegjengen på ungdomsskolen-adferden sin. Kari eier ikke din ferie, ei heller dine følelser og ønsker. Dette fikser du, TS! Anonymkode: 57102...0bc 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:30 #114 Skrevet onsdag kl. 15:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å fjase ut i vannet som voksen? Anonymkode: 56e6e...2cd Hilsen Kari, si. Anonymkode: 57102...0bc 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:35 #115 Skrevet onsdag kl. 15:35 AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 9.44): Jeg skulle til Syden med min bestevenninne og 6 venninner av henne igjen, som jeg også kjente ganske godt. Min venninne måtte melde avbud i siste liten på grunn av jobb, men jeg ønsket å dra likevel. Fikk kommentar fra en av de andre jentene, Kari, som var forbauset over at jeg skulle bli med. Da vi kom til Kreta leide vi bil for å kjøre til en flott strand, og den dagen sa Kari at vi ikke skulle drikke, fordi vi alle var litt fyllesyke etter kvelden før. Da vi kom til stranden løp jeg ut i vannet med kjole på og tullet litt, og tok for gitt at vi skulle tilbringe dagen der, siden vi hadde kjørt et par timer. Da gikk Kari opp til parkeringsplassen og låste seg inn i bilen, og de andre sa at hun gjorde det fordi hun ikke ønsket å være på denne stranden likevel siden det ikke var andre folk der, og når hun så at jeg gikk ut i vannet for å bløte meg, så var det dumt for da kunne vi ikke kunne kjøre videre til neste strand, fordi jeg hadde våte klær. Jeg satte meg på plastpose i bilen og vi kjørte til den neste stranden, men der var det smekkfullt og ikke plass til å sitte eller ligge, så vi kjørte hjem igjen. På vei hjem stoppet vi ved en bar for å gå på do, og jeg og en annen kjøpte oss et par øl, og da ble Kari veldig skuffet på meg, for vi skulle vi jo ikke drikke. Da vi kom tilbake til hotellet skulle vi dusje og ut å spise middag. Jeg var den som dusjet sist, og når jeg kom ut av dusjen var Kari og den andre jeg delte rom med, borte uten å legge igjen beskjed. Jeg gikk ut for å se etter de andre, og fant de på en bar. Jeg spurte hvorfor de hadde gått uten å gi meg beskjed og hvorfor de drakk alkohol når Kari hadde bestemt at vi ikke skulle drikke, men de bare lo det bort. Middag skulle de heller ikke ha, fordi Kari hadde sagt at de heller kunne kjøpe noe junk på veien hjem igjen til hotellet. Jeg har aldri hatt noe styr med Kari, men hun er en slags leder som styrer de andre, og må trolig ha noe imot meg🤨 Anonymkode: 8119a...745 Vil ikke si at det er mobbing, men Kari oppfører seg åpenbart som en fitte. FU, Kari! Anonymkode: abb61...182 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:43 #116 Skrevet onsdag kl. 15:43 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil ikke si at det er mobbing, men Kari oppfører seg åpenbart som en fitte. FU, Kari! Anonymkode: abb61...182 Exclamation mark! Anonymkode: 57102...0bc 2
Rotemor Skrevet onsdag kl. 15:49 #117 Skrevet onsdag kl. 15:49 AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 10.36): Jeg tror ikke det har noe med kroppene våre å gjøre. Hun var kanskje var i en periode av livet sitt der hun ikke hadde det så bra med seg selv, og så tok hun det ut på meg? Ts Anonymkode: 8119a...745 Du må faktisk akseptere at hun ikke liker deg. Og om hun oppfører seg dårlig, så kan du konfrontere henne. Det burde du gjort! Stå opp for deg selv! Å sitte stakkarslig bak tastaturet løser vel ingenting for deg? Du spør om du blir mobbet, liksom. Du håndterer dette lite voksent.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:23 #118 Skrevet onsdag kl. 16:23 Rotemor skrev (31 minutter siden): Du må faktisk akseptere at hun ikke liker deg. Og om hun oppfører seg dårlig, så kan du konfrontere henne. Det burde du gjort! Stå opp for deg selv! Å sitte stakkarslig bak tastaturet løser vel ingenting for deg? Du spør om du blir mobbet, liksom. Du håndterer dette lite voksent. Ts her Jeg har skrevet her inne at jeg har konfrontert Kari, og det gjorde jeg dagen etter at vi kom tilbake fra ferien, for da dro jeg hjem til henne. Hun ble litt stille når jeg spurte hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde mot meg, og sa at hun ikke skjønte hva jeg snakket om. Anonymkode: 8119a...745 4
Rotemor Skrevet onsdag kl. 16:43 #119 Skrevet onsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts her Jeg har skrevet her inne at jeg har konfrontert Kari, og det gjorde jeg dagen etter at vi kom tilbake fra ferien, for da dro jeg hjem til henne. Hun ble litt stille når jeg spurte hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde mot meg, og sa at hun ikke skjønte hva jeg snakket om. Anonymkode: 8119a...745 Too little, too late. Men jeg kan forstå at du følte deg usikker der og da. Hun liker deg tydeligvis ikke. Det ligger sannsynligvis hos henne selv. Uansett så får du ikke endret henne. Hold deg unna for fremtiden og be venninnen din om støtte. 1
Peace & Love 2026 Skrevet onsdag kl. 19:03 #120 Skrevet onsdag kl. 19:03 AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 9.44): Jeg skulle til Syden med min bestevenninne og 6 venninner av henne igjen, som jeg også kjente ganske godt. Min venninne måtte melde avbud i siste liten på grunn av jobb, men jeg ønsket å dra likevel. Fikk kommentar fra en av de andre jentene, Kari, som var forbauset over at jeg skulle bli med. Da vi kom til Kreta leide vi bil for å kjøre til en flott strand, og den dagen sa Kari at vi ikke skulle drikke, fordi vi alle var litt fyllesyke etter kvelden før. Da vi kom til stranden løp jeg ut i vannet med kjole på og tullet litt, og tok for gitt at vi skulle tilbringe dagen der, siden vi hadde kjørt et par timer. Da gikk Kari opp til parkeringsplassen og låste seg inn i bilen, og de andre sa at hun gjorde det fordi hun ikke ønsket å være på denne stranden likevel siden det ikke var andre folk der, og når hun så at jeg gikk ut i vannet for å bløte meg, så var det dumt for da kunne vi ikke kunne kjøre videre til neste strand, fordi jeg hadde våte klær. Jeg satte meg på plastpose i bilen og vi kjørte til den neste stranden, men der var det smekkfullt og ikke plass til å sitte eller ligge, så vi kjørte hjem igjen. På vei hjem stoppet vi ved en bar for å gå på do, og jeg og en annen kjøpte oss et par øl, og da ble Kari veldig skuffet på meg, for vi skulle vi jo ikke drikke. Da vi kom tilbake til hotellet skulle vi dusje og ut å spise middag. Jeg var den som dusjet sist, og når jeg kom ut av dusjen var Kari og den andre jeg delte rom med, borte uten å legge igjen beskjed. Jeg gikk ut for å se etter de andre, og fant de på en bar. Jeg spurte hvorfor de hadde gått uten å gi meg beskjed og hvorfor de drakk alkohol når Kari hadde bestemt at vi ikke skulle drikke, men de bare lo det bort. Middag skulle de heller ikke ha, fordi Kari hadde sagt at de heller kunne kjøpe noe junk på veien hjem igjen til hotellet. Jeg har aldri hatt noe styr med Kari, men hun er en slags leder som styrer de andre, og må trolig ha noe imot meg🤨 Anonymkode: 8119a...745 Vel, både ja og nei. Jeg skjønner at det kan oppfattes som mobbing, samtidig som det er nok ikke den verste formen for mobbing. Men det var likevel latterliggjøring og nedsettende gjort. Men har du konfrontert venninnene dine om dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå