Thanos Skrevet 3 timer siden #81 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det ikke heller du som er hårsår som ikke takler svarene og forklaringene kvinnene kommer med? Såpass hårsår at du må tøffe deg med et "liksom intelligens" som om det var et slags got ya-moment? Det er jo faktisk ikle rart at du er singel når du i utgangspunktet er så fiendlig innstilt mot de du vil date. Anonymkode: 73e5c...f5f De fleste av kvinnene i tråden kommer ikke med en forklaring. Stort sett personangrep og nedsettende beskrivelser, samt en god dose selvforherligelse, før det hele avsluttes med at "vi kvinner styrer unna sånne som deg!". Er jo smått komisk å se hvor barneskolefornærmet så mange blir av en enkelt post. HI stusset jeg fælt over selv, trodde det var trolling. Men så forklarer TS seg raskt og angrepene fortsetter å komme som perler på snor. Ha litt selvinnsikt.
Thanos Skrevet 3 timer siden #82 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): sorry meg men, hvorfor har du valgt profilbilde av den mest turn offe mannen som finnes? Anonymkode: 5aa69...7ee Fordi jeg ikke meldte meg inn her for å gjøre deg kåt. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #83 Skrevet 3 timer siden Thanos skrev (4 minutter siden): De fleste av kvinnene i tråden kommer ikke med en forklaring. Stort sett personangrep og nedsettende beskrivelser, samt en god dose selvforherligelse, før det hele avsluttes med at "vi kvinner styrer unna sånne som deg!". Er jo smått komisk å se hvor barneskolefornærmet så mange blir av en enkelt post. HI stusset jeg fælt over selv, trodde det var trolling. Men så forklarer TS seg raskt og angrepene fortsetter å komme som perler på snor. Ha litt selvinnsikt. Jeg ble mest latterfull, for det er jo rimelig komisk at noen på ekte og alvor spør om det finnes smarte kvinner. Da er lista allerede lagt. Troll trekker til seg troll, så mange svarene er virkelig forventet og i mime øyne, fortjent. Går jo ikke an å ta seriøst i det hele tatt Anonymkode: 73e5c...f5f 2 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #84 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rett til personangrep i typisk KG-frue stil. Du spør på helt feil plass, TS, men de finnes i enkelte kriker og kroker av samfunnet. Anonymkode: 8fb98...b97 Starter man en tråd med tittelen "finnes det smarte kvinner?" så legger man jo selv opp til hvilken stemning man vil ha. Selvsagt var KG helt riktig plass å stille dette spørsmålet, og TS fikk den responsen han var ute etter Det finnes mange smarte kvinner, men Hannah Pearl Davis er ikke en av dem. Kanskje det er fordi TS har sett og hørt på henne at han lurer på om det finnes intelligente kvinner? Anonymkode: a8c7e...0e5 1 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #85 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er en mann i 40 årene og lurer på om det finnes noen smarte kvinner der ute som har noe mellom ørene? Har aldri nettdatet eller vært opptatt av likes i sosiale media, og forventer selvsagt samme nivå som et lite utgangspunkt. Finnes det slike kvinner, eller tenker dere det er best å bli værende singel? Anonymkode: a821c...89c Jeg tenker at dette forteller mye om ditt eget utdanningsnivå og din egen omgangskrets. Jeg har rikelig med ressurssterke og svært smarte kvinner (og menn) i min omgangskrets. Flere av kvinnene har f eks PhD og stillinger som førsteamanuensis. Flere av dem er også ledere. Så dersom du føler deg omgitt av mindre smarte personer og lengter etter mer intellektuell stimuli, så må du først og fremst jobbe med deg selv og ditt eget kunnskapsnivå, for å klare å tiltrekke deg ressurssterke og smarte kvinner. Anonymkode: 10e64...185 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #86 Skrevet 3 timer siden Thanos skrev (11 minutter siden): HI stusset jeg fælt over selv, trodde det var trolling. Men så forklarer TS seg raskt og angrepene fortsetter å komme som perler på snor. Ha litt selvinnsikt. Både overskriften og hovedinnlegget var jo det Ts valgte for å presentere sin "problemstilling". Og som virkemiddel valgte han en lite maskert kvinnenedrakking. Når han så forsøker å "forklare seg", så blir spriket mellom det han først valgte å uttrykke/måten han gjorde det på - og den "forklaringen" han så kom med. Avstanden ble altfor stor til å være troverdig. Og når han fikk motstand pga. dette, så ender han med å avsløre at det inntrykket han ga i hovedinnlegget lever i verste stil i ham, med påstander om at bare et fåtall kvinner er smarte, og legger ut en video som bygger opp under hans fordommer mot kvinner. Og da kan Ts faktisk ikke forvente å bli trodd på at han søker etter smarte, stabile kvinner med sunne interesser og verdier og sunn fornuft. For helheten av Ts sine innlegg vil gi de fleste kvinner dårlige vibber, fordi man ikke kan vite hvor man har Ts, eller hva han egentlig mener. Selvinnsikten er det vel Ts som bør jobbe litt mer med, ikke de kvinnene og mennene som reagerer på de selvmotsigelsene som Ts veksler mellom i tråden. Anonymkode: fce17...0c4 3 1 1
katties Skrevet 3 timer siden #87 Skrevet 3 timer siden (endret) Fra det du sa senere virker det som du vil ha noen som er et naaturmenneske, vil reise, lære og gjøre praktisk ting. Ikke sitte mye på nettet. Om slike finnes: ja, men kanskje du later litt feil sted hvis det er internet du går til for å finne de? I tillegg er det ikke slik at 0 sosiale medier på en eller annen måte betyr at kvinner automatisk blir smart. Det handler ikke om hvor smart man er, men om interesser og verdier. Jeg ville anbefale å lete på steder der de driver med "gammeldagse" hobbyer. Endret 3 timer siden av katties 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #88 Skrevet 3 timer siden Thanos skrev (9 minutter siden): De fleste av kvinnene i tråden kommer ikke med en forklaring. Stort sett personangrep og nedsettende beskrivelser, samt en god dose selvforherligelse, før det hele avsluttes med at "vi kvinner styrer unna sånne som deg!". Er jo smått komisk å se hvor barneskolefornærmet så mange blir av en enkelt post. HI stusset jeg fælt over selv, trodde det var trolling. Men så forklarer TS seg raskt og angrepene fortsetter å komme som perler på snor. Ha litt selvinnsikt. Forklaringen hans falt litt på stengrunn når han rett etterpå fortsetter trollingen med dette innlegget: AnonymBruker skrev (1 time siden): Der traff jeg et sårt punkt i dere kvinner. Er dere virkelig så hårsåre og på pinnen klar for å verne om deres "liksom intelligens". Uten menn så hadde dere levd som de gjør i Afrika, ingen velferd. Anonymkode: a821c...89c Og attpåtil presterer å vise til en film der Hannah Pearl Davis lirer ut av seg masse løse påstander om kvinner og menn. Kan det bli mer tydelig trolling og ragebaiting? Bare synd at så mange damer faktisk fyrer seg opp og går rett i forsvarsmodus. Jeg tror han bare har fri idag og kjeder seg. Kanskje han er lei av de håndfaste hobbyene sine? Anonymkode: a8c7e...0e5 1 6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #89 Skrevet 3 timer siden Hvorfor vil du ha partner når du ikke liker kvinner? Anonymkode: 922b9...b41 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #90 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Her gikk det visst litt fort i svingene for mange. Det var kanskje klønete formulert av meg, men poenget mitt handler ikke om kvinneforakt – det handler om en frustrasjon over en overfladisk samtid. Når jeg spør om det finnes kvinner med "noe mellom ørene", så mener jeg kvinner som verdsetter substans over fasade. Jeg lever et liv hvor jeg foretrekker håndfaste hobbyer, dype samtaler og ekte tilstedeværelse fremfor å dokumentere livet sitt for bekreftelse på nett. Anonymkode: a821c...89c Slik du mente det ja.. Nok lurt å forklare meningene sine grundig, blir fort misforståelse ellers. 🤠 Ja, jeg er lite opptatt av likes og å dokumentere alt. Men selvsagt, noe blir det. Ikke til å unngå i dag egt. Mest på snap chat med de nærmeste, og bitte litt instagram. Som kvinne selv synes også jeg det er teit med voksne mennesker som publiserer alt og ingenting HELE TIDEN. Men det bunner som oftest ut i noe, mindreverdighetskomplekser, bekreftelsesøkende atferd bla. Anonymkode: a4a6e...b75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå