Gå til innhold

Finnes det smarte kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For et smakløst svar...

Anonymkode: 7481b...e64

Nei. Det er et svar som er on point. Det er en grunn til at menn nå surker over at de er single. Veldig mange har ingenting å tilby kvinner, og kvinner ønsker ikke å settle for less. 

Anonymkode: 73e5c...f5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der traff jeg et sårt punkt i dere kvinner. Er dere virkelig så hårsåre og på pinnen klar for å verne om deres "liksom intelligens". Uten menn så hadde dere levd som de gjør i Afrika, ingen velferd.

Anonymkode: a821c...89c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er en mann i 40 årene og lurer på om det finnes noen smarte kvinner der ute som har noe mellom ørene? 

Har aldri nettdatet eller vært opptatt av likes i sosiale media, og forventer selvsagt samme nivå som et lite utgangspunkt. 

Finnes det slike kvinner, eller tenker dere det er best å bli værende singel?

Nei vi finnes ikke. 

Anonymkode: d2dd5...f6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn trenger ikke kvinner. Kvinner trenger menn.

AnonymBruker
Skrevet

De kvinnene som faktisk er smarte foretrekker ofte singellivet og vet at livet stort sett er bedre uten menn.

Anonymkode: 5735c...c82

Det at du stiller et slikt spørsmål indikerer at du er en type mann som (kvinner) skyr unna

Anonymkode: 34ea0...e01

Amy71 skrev (20 timer siden):

At du engang stiller et slikt spørsmål viser at du har ikke mye mellom ørene. 

At du er nødt til å stille det spørsmålet på et forum på nettet tilsier at det kanskje er litt irrelevant for deg om vi finnes eller ikke - vi kommer til å gå store omveier forbi deg uansett. 

Anonymkode: 80a0c...8b8

Finnes det smarte menn? Emosjonelt intelligente menn? 

Anonymkode: cb146...135

Enten troller du på en måte du er altfor gammel til, eller så er du så jævlig lite glup selv at du sluker incelvås.

Hold kjeft.

Hilsen annen mann. 

Anonymkode: b1131...b59

Skjønner ikke at dere gidder å henge dere opp i det og ta sånn på vei hvis det bare er tåpelig. Hvem bryr seg hva en tilfeldig anonym mener på KG.......

Anonymkode: 592be...00a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så å si alle i et samfunn trenger andre folk, både menn og kvinner. Selv Lars Monsen.

Anonymkode: 3b58f...31f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her gikk det visst litt fort i svingene for mange. Det var kanskje klønete formulert av meg, men poenget mitt handler ikke om kvinneforakt – det handler om en frustrasjon over en overfladisk samtid.

Når jeg spør om det finnes kvinner med "noe mellom ørene", så mener jeg kvinner som verdsetter substans over fasade. Jeg lever et liv hvor jeg foretrekker håndfaste hobbyer, dype samtaler og ekte tilstedeværelse fremfor å dokumentere livet sitt for bekreftelse på nett.

Hva legger du selv i "substans" da? Hvilke tema er dype nok til å snakke om? Hvilke hobbyer synes du er håndfaste nok? Og hva er ekte tilstedeværelse for deg?
Det du skriver over her er jo bare store, overfladiske ord frem til du utdyper hva du egentlig mener. Jeg må jo innrømme at jeg betviler din intelligens (i hvert fall den sosiale) når du starter en tråd på kvinneguiden med spørsmålet "Finnes det smarte kvinner?". I mine øyne fremstår denne tråden som trolling og ragebaiting. 

Anonymkode: a8c7e...0e5

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Der traff jeg et sårt punkt i dere kvinner. Er dere virkelig så hårsåre og på pinnen klar for å verne om deres "liksom intelligens". Uten menn så hadde dere levd som de gjør i Afrika, ingen velferd.

Men dere ønsker ikke kvinner som kan tilby dype samtaler. Jeg er et perfekt eksempel på det. Har indirekte sagt til alle rundt meg siden jeg var tenåring at sosiale medier er en form for moderne kreft, og jeg har vært singel hele livet. Sannheten er at de "overfladiske kvinnene" er langt mer populære enn oss tause sosiale medier-analfabeter 😂

Anonymkode: 7481b...e64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg leste resten av tråden, og ser at jeg hadde helt rett i mine antakelser :) 
Jeg må likevel bare spørre, av ren nysgjerrighet; synes du Hannah Pearl Davis er intelligent og har substans? Hun jatter redpill-menn etter munnen og spyr ut masse påstander uten substans, og likevel er hun altså singel. Hvorfor klarer hun ikke finne seg en partner? Vil hun ikke ha en partner? Hvorfor vil hun i såfall ikke det, når hun mener kvinner ikke klarer seg uten menn?
Og så sier hun her at om alle kvinner forsvant, hadde menn klart seg helt fint så lenge de hadde hatt kunstige livmødre. Da lurer jeg veldig på om hun har tenkt gjennom denne påstanden. Det ville jo innebære at menn måtte tatt over alle jobben som kvinnene i verden har i tillegg til å ivareta sine egne jobber, og på toppen av det hele måtte de tatt hele ansvaret for å ivareta og oppdra ungene sine. Lykke til, sier jeg bare! :ler: Ikke mye substans i denne uttalelsen! Og dette er bare en liten brøkdel av alt det hun lirer ut av seg.

Anonymkode: a8c7e...0e5

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe kvinner dater du eller går du etter, Ts? Hvilket utseende på kvinner går du etter?

Anonymkode: fce17...0c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ts:

Er denne kvinnen et eksempel på hva du mener er en smart kvinne, en kvinne med substans? 

Slår denne kvinnen deg som en kvinne som verdsetter substans over fasade?

Slår dette deg som en kvinne som har ekte tilstedeværelse, en du kan ha dype, intelligente samtaler med?

Har du inntrykk av at dette er en kvinne som velger ekte tilstedeværelse foran å søke bekreftelse på nett?

Anonymkode: fce17...0c4

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvem orker å se video av tidene 'pick me'-kvinne som ingen menn vil ha?? 

Anonymkode: 08630...029

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner blir ingeniør, lege, lærer, advokat og mange andre ting. Så de finnes. Om du går etter damer med lettere psykisk utviklingshemming på bygda, så vil de ikke virke så veldig smarte. 

Anonymkode: 4304e...1a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke heller du som er hårsår som ikke takler svarene  og forklaringene kvinnene kommer med? Såpass hårsår at du må tøffe deg med et "liksom intelligens" som om det var et slags got ya-moment? Det er jo faktisk ikle rart at du er singel når du i utgangspunktet er så fiendlig innstilt mot de du vil date. 

Anonymkode: 73e5c...f5f

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der traff jeg et sårt punkt i dere kvinner. Er dere virkelig så hårsåre og på pinnen klar for å verne om deres "liksom intelligens". 

Særskrivingen alene er nok til å styre unna deg. 

Anonymkode: fb82b...c85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rett til personangrep i typisk KG-frue stil. :fnise: Du spør på helt feil plass, TS, men de finnes i enkelte kriker og kroker av samfunnet. 

Anonymkode: 8fb98...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rett til personangrep i typisk KG-frue stil. :fnise: Du spør på helt feil plass, TS, men de finnes i enkelte kriker og kroker av samfunnet. 

Anonymkode: 8fb98...b97

og du er den perfekte temperatur-måleren for å avgjøre hva som er intelligens? 

Anonymkode: 5aa69...7ee

• Liker 1
Skrevet

Kjenner du ingen kvinner?

Anonymkode: 922b9...b41

Antyder du at alle kvinner er smarte?

AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (3 minutter siden):

Antyder du at alle kvinner er smarte?

sorry meg men, hvorfor har du valgt profilbilde av den mest turn offe mannen som finnes? 

Anonymkode: 5aa69...7ee

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, alle kvinner er stokk dumme og bryr seg kun om shopping og sladder. 

Tror du må finne deg en mann ☺️

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...