Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Kos deg masse på trilletur idag. Her er det innevær idag, men det er kanskje like greit.

*stiller seg i rekken hos dem som har skranglende eggstokker*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk og la meg igjen, ettersom Jacob sovnet... Men han sov bare i 50 minutter før det var på´an igjen, med pupp og bleieskift. Jeg har VONDT i hodet!!! :sur:

I morgentimene i dag og nå har han bare puppet 10-15 min av gangen før han liksom slipper og dupper i få minutter... Så er han våken og ligger bare å stirrer på verden og pludrer litt før han hyler etter pupp igjen. Er det dette som kan være starten på en såkalt økedag? Hvor Jacob kan ligge til puppen så og si konstant fordi han trenger MER mat etterhvert som han vokser?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå bæsja han jammen meg igjen... :roll: Skal vi se, sånn ca 20 minutter etter at jeg skiftet forrige drittbleie...og 3. drittbleien siden kl. 08 i morges! :overrasket:

At det kan gjemme seg SÅ mye dritt inni disse små nusselige vesnene da! :grine2: :kvalm:

...også fiser og raper han som en mann! :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Ja fortsett med sånne utsagn!!!

:klappe:

(det hjelper i det minste litt mot raslingen...... :sjenert: )

:enig_anim: :ler:

Godt å få roet ned skranglingen litt,ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt tussete av å komme inn hit!! Gleder meg bare mer og mer til å starte prøving igjen neste mnd :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han sovner på puppen kan det hjelpe å stryke han på kinnet ved munnen, eller under beina eller inni håndflaten. Da våkner han til litt igjen og kan puppe mer. Men det høres litt sånn økedøgn ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god påske!!!

Noen dager siden jeg var innom sist nå. Og må si ting skjer altså. Sidene raser av gårde i rekordfart jo.

Så fint å høre at mannen tar vare på både deg og knøttet. Det er j viktig at mamma får søvnen sin.

Må si at nurket ditt er helt nyyyyydelig. Kan spises opp :hjerter: rett og slett.

Det tv-slave bildet var helt nyyydelig. Han ser liksom litt salig ut. Nesten litt før han sovner liksom.

Driter de disse små babyen???? :overrasket: Det har jeg aldri hørt om. Tror ikke jeg har lyst på baby lenger jeg hi hi hi :ler: :grine2:

Ha en fortsatt fin påske. Håper det fine været holder seg og at dere får masse trilleturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For noen herlige bilder du har lagt ut av lille Jacob Alexander. :hjerter_rundt:

Syns bildet når han sitter på pappas fang og trykker var veldig morsomt da. :ler:

Høres ut som at du storkoser deg som mamma selv om det er slitsomt. Gleder meg til det blir min tur jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo helt fullstendig nydelig jo... :hjerter_rundt:

Men kjære deg, vær så snill å legg ut alle de ekle historiene også. Om bæsjing, hyling, gulping og diverse - det hjelper littegranne på skal jeg si deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sønn dere har! Koser meg med å se på bildene. :hjerter_rundt:

Synes ikke du har noen grunn til å være flau over magen din. Hvis jeg ser sånn ut en uke etter fødselen skal jeg være meget fornøyd. Men det er nok ganske utopisk. Har per d.d. sannsynligvis tidenes STØRSTE mage... :roll:

Fortsatt god helg til hele familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere fikk en fin trilletur i dag! :)

Jeg gleder meg sånn til knøttet kommer ut at jeg blir helt :grine2: av å høre om bæsjebleier og konstant grining etter pupp også, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin trilletur med lille vakre godklump i dag!!

De øynene han har.... :hjerter:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så kjempemasse nok en gang!

Virkelig en deilig liten gutt dere har produsert.

Skal komme litt sterkere tilbake når jeg kommer hjem fra påskeferie. Kjenner jeg savner bredbåndet mitt gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hallaien!

Jeg tror også puppehyl og bæsjebleier blir bra, selv om jeg ikke aner hvordan man håndterer noen av delene! :ler: Regner med det gis god opplæring på sykehuset! :ler2:

Og refrenget må jo med:

JACOB ER SÅ SØØØØØØØØØØT! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare HEL-skjønn! En skikkelig nydelig unge! :hjerter:

Begynner å glede meg til å bli Mamma til en liten knert igjen jeg nå.... :ler2: Kos deg!

... og du! Den magen din så slett ikke verst ut! Rart at lille Jacob har vært inni der... og det for sååå kort stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...