Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, så kommer det etterlyste etter-bildet av magen da... :sjenert:

Men jeg advarer, det er ikke noe lekkert syn! :riste: Magen er bare en eneste stor og dissende geléklump som lever sitt eget liv - akkurat som en vannseng! :rodme:

gallery_7814_134_12326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyyyyyyyyyydelig Jacob er!! :hjerte:

Tusen takk, Veslo... Smelter helt jeg når du/dere skriver sånt! :grine2:

Er jo så STOLT av poden vår! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Den magen der så da ikke mye gelèete ut! Utrolig at det nettop har bodd et lite magetroll inni der. :)

Og Jacob er skjønn,som vanlig. :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde vi forøvrig enda en goood natt. Jacob sov i 3 timer i strekk stort sett, slik at jeg "bare" var oppe tre ganger for å amme fra vi la oss til vi stod opp! :)

Sovnet først kl. 23.30 (later til at dette er på minuttet når han slukner hver kveld) og sov til kl. 02. Så sov han fra kl. 02.50 til 05.50, og fra kl. 06.55 til 09.45! Deilig! Da stod vi opp...og siden har det gått i ett!

Mamma og pappa kom innom i ett-tiden for å si hadet, da de dro tilbake til Oslo i dag. Så dro vi til svigermor på middag der, der ALLE var såååå betatt av vår lille. Han fikk jo ikke et minutt fred stakkar, for alle skulle dille og kose og nusse og holde på han! :grine2:

Må jo si jeg ble fryktelig kry da, når det ble sånn "åhhh, så herlig han er!", "For noen store, flotte øyne!" osv. :sjarmor:

For tenk, han ER herlig!

:hjerter_rundt:

Ikke forelsket i sønnen min jeg da, neeeeida! :rodme::ler:

Og mannen min er jo bare så flink med han. Han har smeltet helt han, etter at Jacob kom til verden, og er nesten mer tussete enn meg! :lol: Må titte på og kose med han hele tiden! ;)

Akkurat nå sover guttene mine igjen; Jacob i buggisen sin og mannen i go´stolen; utslitt etter dagen strabaser! *tjihi*

Har litt problemer med kamerakabelen akkurat nå, men et par bilder til kommer nok etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teddy - magen din ser veldig fin ut syns jeg. Ingen geléklump der! Og helt utrolig at lille Jacoben har vært der inne.. :hjerte:

Gleder meg til flere bilder! :hoppe:

Skjønner godt at du er helt forelsket i lille sønnen din. Hvordan er svigerinnen fra helvete nå da? ;)

God helg mamma!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Altså, ekstrem-nydelig, det vil jeg nok kalle ham! :grine2: Utrolig fin! :hjerte:

Jeg synes ikke du har noe å skamme deg over når det gjelder den magen der, altså! En uke etter at han er ute, bare! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese om dere og at mannen er så ivrig og sånn... Kan godt se for meg at jeg blir sittende å stirre på knøttet HELE tiden når han kommer ut. :ler:

Jeg gleder meg også til flere bilder... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den magen din er jo flott jo. Da skulle du sett min :grine:

Uansett, det er verdt det :Nikke:

Klart man er stolt når man får skryt av lilletrollet sitt. Det gleder virkelig et mammahjerte. Men så er nå plutten din NYDELIG og da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig dere slett ikke synes magen min er så gal...men tro dere meg, den er mer gelé enn den ser ut som. Helt myk og dissen! :grine2:

Jaja, det er jo bare gått 9 dager, så for all del - det er vel ikke annet å forvente. Nå har jeg faktisk skikkelig problemer med å huske og forstå hvor stor den var. Så på det siste magebildet mitt tatt FØR fødselen, og det virket plutselig så innmari lenge siden...:overrasket:

(Bildene er slettet...)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest 0

:hjerter:

Jeg vil også ha en sånn liten tv slave.... :sjenert:

Tror jeg må holde meg unna denne dagboka jeg... Det rasler som bare fy i eggstokkene her nå. Så hvis det er lenge til du ser meg her igjen så vet du hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Skjønner godt at du er forelsket i sønnen din, TT, for så nydelig som han er så kan hvemsomhelst falle for ham! :hjerter_rundt:

Håper jeg også en vakker dag kan få oppleve alt det dere opplever nå!

En herlig liten pjokk dere har fått!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:  Ohmygod, såååå skjønn! Og det er sant,han HAR nydelige øyne! *smelt*

Ja, faktisk så har han utrolig fine og våkne øyne...også så store som de er! :hjerte:

Han er helt nyyyyydelig :)  Blir helt babysyk av å titte inn i dagboka di :)

Koselig med besøk av deg da; Zenta! Titt gjerne innom flere ganger! ;)

Så koselig dagbok du har !

Og gratulerer med den lille prinsen, han er skjønn  :hjerter_rundt:

Velkommen inn i vår verden! :) Takk for gratulasjon! :klem:

:hjerter:

Jeg vil også ha en sånn liten tv slave.... :sjenert:

Tror jeg må holde meg unna denne dagboka jeg... Det rasler som bare fy i eggstokkene her nå. Så hvis det er lenge til du ser meg her igjen så vet du hvorfor ;)

:lol:

Men det er heeelt greit; du er unnskyldt! ;) Du får heller komme innom når du føler at det ikke skrangler for mye!

Skjønner godt at du er forelsket i sønnen din, TT, for så nydelig som han er så kan hvemsomhelst falle for ham!  :hjerter_rundt:

Håper jeg også en vakker dag kan få oppleve alt det dere opplever nå!

En herlig liten pjokk dere har fått!!!

Takk! :kyss:

Du og din kjære får nok oppleve verdens under dere også skal du se! Jeg heier i allefall på dere! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, god morgen!

:vinke:

Nå var det slutt på privatlivets fred her i huset...eller rettere sagt nattesøvnen...

Ikke så rart egentlig, ettersom Jacob sov LEEENGE i går kveld! Han sov helt fra kl. 17.45 til 21.15 i strekk, så vi ødela vel litt for oss selv ved å la han sove så lenge...men det var så deilig å bare være oss to! :) Hadde vi ikke latt han sove så lenge, hadde han antakelig sovet til rundt kl. 10 om ikke annet; litt mer innstilt på å stå opp da ja! :Nikke: Hehe... I steden har vi vært oppe siden kl. 07.30, og jeg er passe trøtt! :Gjesp:

I dag stråler solen - jeg skal garantert på trilletur igjen! :tommelsmil: Gleder meg jeg, er så utrolig koselig å trille på nurket!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...