Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder på å bli litt :eeeh:

Jeg tror bare du er helt normal, jeg.

Godt å høre at du er så knyttet til prinsen allerede og at mannen din passer på at du får sovet litt ordentlig innimellom. :hjerte:

SOV GODT!!! Og fortsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt ang. det å være borte fra babyen sin - det river litt i mammahjertet!

Men det er kjempebra at du får litt "fri" og får sovet ut innimellom!

Kos deg videre med påskeprinsen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Håper du har fått sove MASSE på alenedagen din! Kanskje Jacob er tilbake nå?

(Har litt lyst til å kalle ham Fjonken enda, jeg! :grine2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Nå har jeg endelig fått lilleprinsen min hjem igjen!

:hjerter_rundt:

Sov fra kl. 12.30 - 15.00...og det første jeg gjorde da var å kalle mann og barn hjem. Da var puppene fulle og jeg som mamma helt desperat etter å få se den lille søte, herlige sønnen min! :grine2:

Hoppet i dusjen og da jeg kom ut igjen var begge guttene mine tilbake på plass - der de hører hjemme! :ler: Herlig!!!

Så nå har jeg puppet og nusset og snust på den lille, og han ligger og sover i buggisen sin her i stuen! Han er så fin atte! Og trives kjempegodt i buggisen! :tommel:

Legger ved noen bilder igjen jeg, bl.a. et fra det første badet hjemme. Det var ikke videre populært, men vaske seg må man jo. Får håpe han blir mer glad i bad og vann etterhvert. Han var ikke glad i bleieskift tidligere heller, men det går stadig lettere og unna uten mye grining! ;)

(Bildene er slettet...)

Det turkise teppet som er med på mange bilder har blitt en slags kosefille for lilleprinsen. Vi hadde det med på sykehuset da det er så utrolig mykt og godt, og varmt, og det er helt sprøtt å se hvordan han roer seg med en gang det teppet tulles rundt han eller slikt. Så det blir nok en evig følgesvenn! :)

Nuh skal jeg spise litt før vi tar en tur til mormor og morfar som reiser til Oslo igjen imorgen...

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

SÅ herlige bilder! :grine2:

Pappa'n min hadde også et sånt koseteppe, det het "nippen" og var visstnok med overalt. Det virker innmari kos å ha en sånn sak som kan gjøre en trygg og god og varm på et lite blunk! :hoppe:

Og så så sinna i vannet, da, gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha dette diktet med i dagboken jeg, siden den lille gutten vår valgte seg april...

Jeg velger meg april!

I den det gamle faller,

i den det ny får feste;

det volder litt rabalder, -

dog fred er ei det beste,

men at man noget vil.

Jeg velger meg april,

fordi den stormer, feier,

fordi den smiler, smelter,

fordi den evner eier,

fordi den krefter velter, -

i den blir somren til!

Bjørnstjerne Bjørnson (1866)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria

Gratla med ny dagbok. Greit å begynne den nye tilværelsen som mamma med blanke ark ja :)

Det turkise teppet du har til Jacob, har du kjøpt det på Kid? For da tror jeg det er det samme som vi har til Lykkeliten. Skikkelig deilig og mykt asså :Nikke:

Tenke seg at Jacob er 8 dager alt! De vokser fort asså. Her feirte vi 4 uker igår men jeg lurer på om kalenderer stemmer, for det kan da umulig ha gått 4 uker alt :klø: :ler: Tida går fort det er sikkert og visst :)

Ha en god påske sammen med lilleprinsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er bare helt nydelig han sønnen din!!! :hjerter_rundt:

Og gjett om mannen også gleder seg til knøttet kommer ut når jeg viste ham bildene?!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ herlige bilder!

Pappa'n min hadde også et sånt koseteppe, det het "nippen" og var visstnok med overalt. Det virker innmari kos å ha en sånn sak som kan gjøre en trygg og god og varm på et lite blunk!

Og så så sinna i vannet, da, gitt...

Så søtt... "Nippen"! *s*

Jeg har selv blitt kjempeglad i det teppet og invisterte i et makent i lime farge her forleden - de er rett og slett bare de mykeste teppene som finnes, det er jeg sikker på! ;)

Real sinnatagg til tider ja! :lol:

så god og søt han er..

Takk! :klem:

:hjerter_rundt:

Han er sånn en skjønning......

:sjarmor:

*stolt*

Det siste bildet der var jo helt nydelig!!! :hjerter_rundt:

Nå blir jeg litt babysyk kjenner jeg......

Så koselig tilbakemelding! :klem: Det å være babysyk vet jeg alt om... Og det eneste som stiller syken er å få en baby! :grine2:

Hei Toria

Gratla med ny dagbok. Greit å begynne den nye tilværelsen som mamma med blanke ark ja

Det turkise teppet du har til Jacob, har du kjøpt det på Kid? For da tror jeg det er det samme som vi har til Lykkeliten. Skikkelig deilig og mykt asså

Tenke seg at Jacob er 8 dager alt! De vokser fort asså. Her feirte vi 4 uker igår men jeg lurer på om kalenderer stemmer, for det kan da umulig ha gått 4 uker alt  Tida går fort det er sikkert og visst

Ha en god påske sammen med lilleprinsen :klem:

Det turkise teppet er kjøpt på Kid ja - de er jo bare SÅ myke, gode og varme! :tommel: Jacob har det med seg over alt; i bilen, når vi ammer, i sengen osv. Da er han rolig! ;)

Har Lykkeliten rukket å bli 4 uker alt!? :overrasket: Synes nettopp jeg sladret for deg jeg... :sjenert:

Han er bare helt nydelig han sønnen din!!! :hjerter_rundt:

Og gjett om mannen også gleder seg til knøttet kommer ut når jeg viste ham bildene?!

:ler:

:grine2:

Så herlig! Og ja, det er baaare å GLEDE seg...det er så STORT!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok :)

Og for en snill mann som lar deg få sove lit da,men forstår deg helt og holdent på det med tilknytting og slikt. Jeg var slik med hun første spesielt ,og det varte kjempe lenge,hadde nesten ikke barnevakt på henne eller noe,menst med hun andre har jeg måttet rive meg litt mer løs fra henne pga der er en storesøster som også vil ha oppmerksomhet :hjerte:

Ha en fin påske du og din lille familie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så vakre bilder!! Det var noe veldig kjent med badebildet, vi har også et sånt "det første badet"-bilder hvor han skriker... :ler: Nå elsker han å bade, da! :)

Så godt at du fikk litt fri til å sove i går! Leon tar ikke flaske noe særlig enda, så jeg har ikke være borte fra ham lenger enn ca en halv time. Skjønner at du savnet ham da han var borte, jeg gruer meg litt til første gang jeg skal være borte fra gutten i flere timer! (Sikkert lurt å få det overstått snart... :sjenert: )

Kos deg videre med familien i påska!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Hei TeddyToria;)

har lest dagbøkene dine di siste ukene.. har vært kjempe spennende. Og lille nurket er jo herlig;)

Gleder meg veldig til å bli mamma.. men føler meg litt ung. er akkurat fylt 20. Hvor gammel er du TT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria;)

har lest dagbøkene dine di siste ukene.. har vært kjempe spennende. Og lille nurket er jo herlig;)

Gleder meg veldig til å bli mamma.. men føler meg litt ung. er akkurat fylt 20. Hvor gammel er du TT?

Hei du!

Så koselig med et nytt "fjes" i dagboken!

Når det passer å få barn og ikke er jo noe man må vurdere selv. Personlig synes jeg også at det er veldig viktig at man er i et stabilt og godt forhold... Men alder ingen hindring utover det, annet enn at jeg vel synes at under 20 år er veldig ungt, men meg om dét! :) Det viktigste er jo at DU/DERE føler deg/dere klar for det! :Nikke:

Jeg fylte 25 år i februar, mannen blir 25 år i mai! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...