Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny dagbok! Skal følge med her framover. Jacob var helt nydelig i den påskepysjen sin!!! :grine2: (Og det betyr ikke at han ikke er nydelig i andre klær... JEG VIL OGSÅ HA - NÅ!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED NY DAGBOK TEDDY! :hoppe:

Koselig å lese om hverdagen deres også. Lille Jacob'en vår :hjerte: Han er så gullende god også..lille prinsen. Når kommer dere til Oslo??

Forresten..jeg etterlyser magebilder fra etter fødsel også jeg! :ler:

God påske alle tre i Kr.sand!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Å, det kommer en sånn diger, glad boble inni meg når jeg ser på det herrrrrrlige bildet av den lille prinsen! :hjerte: SÅ NYDELIG! Så skjønn da gitt! :hoppe: Jeg må lure meg inn i den andre dagboka og lese fødselshistorien, den har jeg vært skikkelig spent på! :hoppe:

Gratulerer med ny dagbok og en ny epoke i livet, søta! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

... og da har jeg lest den flotte historien! :grine2: :grine2: (Måtte ta den lengste først, for ikke å ødelegge spenningen med å vite hvordan det gikk gjennom den korte! :ler: )

Så bra at du hadde en god opplevelse til tross for at du grudde deg så veldig på forhånd! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer dere til Oslo??

Forresten..jeg etterlyser magebilder fra etter fødsel også jeg! :ler:

Vet ikke helt tid vi kommer innover jeg, men tenker det blir en gang i mai uansett! ;)

Magebile kommer...både det siste tatt før fødsel og et "etter" bilde, hvis jeg tør... :sjenert:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det kommer en sånn diger, glad boble inni meg når jeg ser på det herrrrrrlige bildet av den lille prinsen! :hjerte: SÅ NYDELIG! Så skjønn da gitt! :hoppe: Jeg må lure meg inn i den andre dagboka og lese fødselshistorien, den har jeg vært skikkelig spent på! :hoppe:

Gratulerer med ny dagbok og en ny epoke i livet, søta! :blomst:

Glad boble!??!?

:grine2:

Så søøøt du er! :klem:

... og da har jeg lest den flotte historien!  :grine2:  :grine2: (Måtte ta den lengste først, for ikke å ødelegge spenningen med å vite hvordan det gikk gjennom den korte!  :ler: )

Så bra at du hadde en god opplevelse til tross for at du grudde deg så veldig på forhånd! :klem: :klem:

Flott at du likte rapporten! Håper ikke du ble skremt, for det er absolutt ikke meningen.... Å si at det IKKE gjør vondt er jo løgn, men det er en helt overkommelig smerte som er SÅÅÅÅÅ verdt det! :tommel:

Bare så det er sagt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Flott at du likte rapporten! Håper ikke du ble skremt, for det er absolutt ikke meningen.... Å si at det IKKE gjør vondt er jo løgn, men det er en helt overkommelig smerte som er SÅÅÅÅÅ verdt det! :tommel:

Bare så det er sagt! ;)

Tror kanskje ikke jeg har gener for å bli så veldig skremt... :ler: Jeg synes det hørtes kjempestas ut! Jeg regner jo med at det kommer til å gjøre vondt, men med et bra mål i sikte tipper jeg det går så bra så. ;) Takk for at du delte med oss! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!!!!! Så godt å se bilder av prinsen din igjen. Han har jo forandra seg masse på den uka som har gått, men han er jo fortsatt sååååå nydelig :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Gratulerer med ny dagbok!

Jeg leste hele referatet ditt fra fødselen, du er ei tøff dame Teddy! :klem:

Lilleprinsen deres er så vakker, jeg smelter helt og totalt inn i bildene, jeg! En superskjønn baby!!!

Ønsker deg og den lille familien din en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytiden som kommer nå er viktig.

La oss reflektere over hvorfor ialledager

vi sluttet å sprikre mannfolk opp

på treplanker....

GOD PÅSKE!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytiden som kommer nå er viktig.

                                    La oss reflektere over hvorfor ialledager

                                      vi sluttet å spikre mannfolk opp

                                                    på treplanker....

                                              GOD PÅSKE!!!!!

:klem:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen et lite spor i den nye dagboka!

Gratulerer masse til nybakt mamma og pappa.

God påske!

:klem: fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min er borte!!!

:grine:

Det vil si, han er sammen med pappa´n sin...på besøk hos farmor... Men han er BORTE for det om! :tristbla:

Mannen har pålagt meg "sovedag" halve dagen i dag - ikke noe TV, ikke noe klesvask eller husarbeid, ikke noe data...bare soooove skal jeg! Nå sitter jeg bare her fordi jeg skal spise frokost, og tar en runde på nett i den forbindelse. Men straks skal jeg logge av og krype under dyna! :Nikke:

Mye bedre søvn i natt altså, men underskuddet er jo stort...så jeg har litt å hente inn!

Men den er såååå tomt her! :overrasket: HVOR er BABYEN MIN???

De to niesene våre på 6 og 3 år skal også til farmor i dag, for å hilse på knøttet, og jeg merker at jeg er litt sånn "nåde den som herser med lilleprinsen min altså"!!! :frustrert: :grine2: :rodme: Trodde aldri jeg skulle bli sånn, men jeg må innrømme at bare etter åtte dager så er jeg så knyttet til den lille at jeg slett ikke liker å ikke vite hva som skjer rundt han og med han... :sjenert:

Tror jeg holder på å bli litt :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest 0

Hei hei!!!

Jeg måtte jo titte innom deg også!!

Pass deg så du ikke blir en av de gale mammaene nå ;)

:ler:

Ha en flott påske!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Må si jeg synes du er tøff som slipper Gullet ut på "egenhånd" så tidlig. Vet om mange som ikke har vært fra de små før etter flere måneder! :overrasket: Men jeg er helt sikker på at den supre mannen din tar godt vare på Prinsen og sørger for at ingen får herse med ham!

Selv om jeg ikke har vært så god på å legge igjen spor i det siste så har jeg fulgt godt med deg og tenkt mye på deg! Ble utrolig rørt av fødselhistorien din! :klem: Tøff er du! Og så flink mannen var! Og så kan jeg ikke se meg mett på bildene av den nydelige gutten deres, jeg vil og ha!!!

Håper du får en fin påske og gleder meg til å følge dere videre. Og ikke minst til dere kommer til Oslo!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...