Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du utsatte deg selv for dette 6 timer i strekk, ville du da vært like konstant forbanna hele tiden?

Anonymkode: 0f4ea...32f

Hadde ikke gått. Når man blir så sint at man mister beherskelsen hadde man nok blitt lagt i gulvet før eller siden.

Nå er løsningen når man merker dette å unnskylde seg fra bordet, reise seg å gå ut litt. Puste, få tilbake roen å gå inn igjen.

Greit for de yngre å vite at det blir bedre med alderen.

Anonymkode: cc7a0...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sinna når noen slafser, ubeskrivelig grusomt! Klarer ikke å sitte ved et bord hvor noen slafser..

Skrevet

Sint nei, men det er veldig pinlig å observere voksne folk som ennå ikke har lært seg å spise ordentlig 

AnonymBruker
Skrevet

En gang jeg var på kino og spiste godteri kommenterte sidemannen på spiselydene mine. Jeg satt høflig med lukket munn og sugde helt normalt på et drops.

Jeg fikk helt fnatt av den kommentaren og begynte etter hvert å demonstrativt smatte masse. Barnslig, ja jeg vet, men gud så tilfredstillende.

Anonymkode: bec5f...936

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, plages ikke av spiselyder med mindre det er ekstremt

Anonymkode: 1964a...ebe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2026 den 3.57):

Så mange som det er i denne tråden som totalt mangler toleranse for andre mennesker.

DERE er problemet, ikke andre.

Jeg verken smatter eller slafser, men har en bekjent (perifer familie) som har misofoni og som knapt orker å sitte sammen med andre under et måltid. Helt hverdagslige lyder blir et problem. Sånt som ingen andre mennesker tenker over.

Synes dere bør skaffe dere hjelp for dette:

https://kognitiv.no/nar-lyd-blir-lidelse-misofoni-i-et-behandlingsperspektiv/

Anonymkode: e2523...2b7

Du synes det er mange i tråden som ikke takler smatting og slafsing og det er DE som har et problem??? 

Anonymkode: 22d32...265

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du synes det er mange i tråden som ikke takler smatting og slafsing og det er DE som har et problem??? 

Anonymkode: 22d32...265

Selvsagt er det det. 

Anonymkode: 0f4ea...32f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...