AnonymBruker Skrevet 12. mai #21 Skrevet 12. mai Folk som ikke har lært seg bordskikk eller å vise hensyn er fryktelig ekle.Skraper med bestikket og prater og ler med åpen munn full av mat etc. ÆSJ !!!! Anonymkode: 4ff42...70f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #22 Skrevet 15. mai Er det ikke rart. Når mennesker smatter og slafser, så føler jeg meg som en påtent dynamittkubbe; klar til å eksplodere når som helst. Men når HUNDEN jeg hadde, smattet og slafset, var det noe av det søteste jeg har sett. Jeg har det ikke så ille at jeg reagerer på all lyd, men særlig lyder knyttet til mat, tyggis etc kan irritere noe voldsomt. Anonymkode: 0c39e...df7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #23 Skrevet 15. mai Ja, jeg synes det er grusomt. Anonymkode: 733d6...c7e 1
Ms. Steele Skrevet 15. mai #25 Skrevet 15. mai Ja, og for ikke å snakke om de som "drar inn snørra" 🤢 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #26 Skrevet 15. mai Dårlig folkeskikk kalles det. Anonymkode: c3d36...482 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #27 Skrevet 15. mai Får mark av det. Pleier å herme vedkommende,blir som regel stille da. Noe annet er om personen faktisk har en uhelbredelige skavanker,da må jeg bare bite det i meg. Spesielt enslige/single har ekstremt mye rare lyder og ritualer. Anonymkode: 5442a...954 1
Beerbellygirl Skrevet 15. mai #28 Skrevet 15. mai Ms. Steele skrev (13 minutter siden): Ja, og for ikke å snakke om de som "drar inn snørra" 🤢 Kjenner en som drar inn snørr enten det er snørr eller ikke midt i et ord. " i dag var det jam#@%&RRRR@#men fint vær" 1
Mardina Skrevet 15. mai #29 Skrevet 15. mai Er sammen med en som smatter når han spiser. Plager ikke meg nevneverdig. Det er liksom sånn han er og jeg elsker han like høyt fordet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #30 Skrevet 15. mai KaffekoppQueen skrev (På 12.5.2026 den 21.43): Om jeg gjør! Har flere lyder som gjør at jeg oppriktig sliter. Både jeg og jentungen har misfoni, men jeg har nok opparbeidet meg større toleransevindu. Blir du livsfarlig i trafikken når du hører en trigger? Anonymkode: 5442a...954 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #31 Skrevet 15. mai Mannen gjør det. Men han reagerer aldri på meg lenger. Anonymkode: e8ead...1c3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #32 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 16.14): Jeg blir forferdelig kvalm av det. Blir faktisk sint. 😂 Hvis du er voksen og ikke klarer å la vær å smatte, slafse eller bråke når du spiser så burde du ikke spise blant folk i det hele tatt. Det er min ærlige mening som jeg selvsagt ikke sier høyt. Det er så sinnssykt heslig og frastøtende. Dannelse og det å forstå sosiale koder er det som skiller oss fra dyrene. Anonymkode: bacde...85d Du må eie problemet og overse ,bruke ørepropper eller få behandling for det. Det er en uvabe med spiselyder og slike uvaner er vanskelig å styre. Anonymkode: 3beac...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #33 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke rart. Når mennesker smatter og slafser, så føler jeg meg som en påtent dynamittkubbe; klar til å eksplodere når som helst. Men når HUNDEN jeg hadde, smattet og slafset, var det noe av det søteste jeg har sett. Jeg har det ikke så ille at jeg reagerer på all lyd, men særlig lyder knyttet til mat, tyggis etc kan irritere noe voldsomt. Anonymkode: 0c39e...df7 Der er jeg omvendt, jeg synes hunder spiser på en utrolig ekkel måte, men mennesker har jeg aldri noe problem med. Nå slipper jeg heldigvis å spise middag med en hund, da 😄 Anonymkode: 64f89...a21
AnonymBruker Skrevet 15. mai #34 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må eie problemet og overse ,bruke ørepropper eller få behandling for det. Det er en uvabe med spiselyder og slike uvaner er vanskelig å styre. Anonymkode: 3beac...ea4 Den med uvanen skal ikke lære seg å styre den, men folk rundt skal gå til behandling? Anonymkode: 48f52...d4c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #35 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den med uvanen skal ikke lære seg å styre den, men folk rundt skal gå til behandling? Anonymkode: 48f52...d4c Å lære seg å tåle folk trenger ikke nødvendigvis behandling, bare selvbeherskelse. Uvaner kan man fokusere på en stund men man faller fort tilbake i gamle spor. Det er bare fakta. Anonymkode: 3beac...ea4
Ms. Steele Skrevet 15. mai #36 Skrevet 15. mai Beerbellygirl skrev (31 minutter siden): Kjenner en som drar inn snørr enten det er snørr eller ikke midt i et ord. " i dag var det jam#@%&RRRR@#men fint vær" 🤢😅
KaffekoppQueen Skrevet 15. mai #37 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir du livsfarlig i trafikken når du hører en trigger? Anonymkode: 5442a...954 Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Jeg blir jo selvfølgelig ikke det, jeg har jo selvkontroll selvom jeg har lyder som jeg hater intenst
AnonymBruker Skrevet 15. mai #38 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 16.14): Jeg blir forferdelig kvalm av det. Blir faktisk sint. 😂 Hvis du er voksen og ikke klarer å la vær å smatte, slafse eller bråke når du spiser så burde du ikke spise blant folk i det hele tatt. Det er min ærlige mening som jeg selvsagt ikke sier høyt. Det er så sinnssykt heslig og frastøtende. Dannelse og det å forstå sosiale koder er det som skiller oss fra dyrene. Anonymkode: bacde...85d Du *velger* å bli kvalm og sint, ts. dersom du er voksen og velger å ikke regulere egne følelser og redigere bort de uønskede er det en sak mellom deg og psykisk helse. Ikke velg å ta slik uønsket adferd ut i det offentlig rom. Ukontrollerte følelser er farlige, og mennesker som velger å ikke kontrollere følelsene sine bør behandles som en risiko. Differansen mellom mennesker og andre dyr er for øvrig rent fiktiv. Du er et dyr. Lever du ikke godt med det? Ta en runde på det også. Mennesket er faktisk ikke engang *det mest dannede* dyret. Vi er det mest sadistiske, voldelige og dødelige dyret, med en så enorm margin ned til neste på listen (som er mygg, og bare fordi mygg bører med seg sykdom) at sammenligning er fåfengt. Anonymkode: 1ec83...09f 3
Snok1 Skrevet 15. mai #39 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 16.14): Det er så sinnssykt heslig og frastøtende. Dannelse og det å forstå sosiale koder er det som skiller oss fra dyrene. Smatting og slafsing er ikke et problem blant mennesker jeg omgås. Faktisk overrasket over at noen over fem år gjør dette.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #40 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 16.14): Jeg blir forferdelig kvalm av det. Blir faktisk sint. 😂 Hvis du er voksen og ikke klarer å la vær å smatte, slafse eller bråke når du spiser så burde du ikke spise blant folk i det hele tatt. Det er min ærlige mening som jeg selvsagt ikke sier høyt. Det er så sinnssykt heslig og frastøtende.Dannelse og det å forstå sosiale koder er det som skiller oss fra dyrene. Anonymkode: bacde...85d Biolog er du i hvert fall ikke. Ikke bare har mange dyr strenge, sosiale koder, men vi ER dyr. Anonymkode: 349e5...a60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå